تاریخ انتشار:

زبان انگلیسی و تجربه بهتر در سفرهای خارجی

زبان انگلیسی و تجربه بهتر در سفرهای خارجی

زبان انگلیسی و تجربه بهتر در سفرهای خارجی

فرقی نمی‌کند فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی یا هر زبان دیگری صحبت کنید، انگلیسی همچنان مهم‌ترین زبان و ابزار ارتباطی به‌ویژه برای گردشگری است. همجنین انگلیسی زبان تجارت بین المللی می‌باشد.
 این زبان تقریباً در 100 کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و رایج ترین زبان در جهان است. همچنین انگلیسی تنها زبانی است که زبان آموزان بیشتری دارد. امروزه این زبان در تمام سطوح به مهم‌ترین و پرکاربردترین زبان دنیا تبدیل شده است.
انگلیسی، پرکاربردترین زبان در اینترنت بوده و استفاده از زبان برای تبلیغات به شما این امکان را می‌دهد که به مخاطبان هدف بین المللی گسترده تری برسید. 
تاثیر زبان انگلیسی در سفرهای خارجی بسیار زیاد است. هنگام سفر، حداقل 40 درصد از مردم به این زبان بین المللی صحبت می‌کنند. آگاهی به زبان باعث آرامش خاطر در سفر می‌شود زیرا ارتباط را آسان تر می‌کند. به عنوان مثال، هنگامی که به فرودگاه می‌رسید، اگر به زبان رسمی کشوری که به آن سفر کرده‌اید، صحبت نکنید، به احتمال زیاد می‌توانید با زبان انگلیسی به راحتی ارتباط برقرار کنید.  
همچنین، اگر به رستوران بروید، منو به احتمال زیاد به انگلیسی ترجمه می‌شود، بنابراین سفارش غذا یا نوشیدنی می‌تواند برای شما آسان تر باشد! همچنین انواع فعالیت‌های توریستی به ویژه در راهنمای گردشگری ترجمه خواهد شد.
همانطور که گفتیم، زبان ملاقات با افراد را آسان تر می‌کند، اما یافتن اطلاعات یا حتی کار در خارج از کشور را نیز آسان می‌کند. توانایی برقراری ارتباط به این زبان می‌تواند کمک گرفتن در شرایط اضطراری را آسان تر کند. 
حقیقت این است که انگلیسی در اکثر نقاط جهان به عنوان "زبان بین المللی" در نظر گرفته می‌شود. چه در چین باشید و چه در پرو همیشه کسی را پیدا خواهید کرد که بتواند انگلیسی صحبت کند. 
صحبت کردن به این زبان به شما اعتماد به نفس می‌دهد. اگر راهتان را گم کردید، همیشه می‌توانید مسیر را بپرسید. در واقع، شما حتی می‌توانید به تنهایی سفر کنید! و اگر شما یک مسافر مشتاق هستید، پس به خوبی از این واقعیت آگاه هستید که سفر می‌تواند خسته کننده باشد. به خصوص وقتی صحبت از ارتباط باشد. در واقع، بسیاری از مردم تصمیم می گیرند که سفر را متوقف کنند تا از این ناراحتی کوچک جلوگیری کنند. با این حال، این موضوع فقط برای افرادی اتفاق می‌افتد که نمی‌دانند چگونه به انگلیسی صحبت کنند.
از آنجایی که ارتباط بخش بزرگی از سفر است، صحبت کردن به زبان انگلیسی آن را بسیار آسان‌تر می‌کند. صحبت کردن به این زبان یک مهارت مهم در صنعت گردشگری و مهمان‌نوازی است. 
هنوز در مورد اینکه آیا باید در دوره زبان ثبت نام کنید یا خیر، فکر دومی دارید؟ تدریس خصوصی زبان انگلیسی زبان در سایت استاد سلام با کیفیت بالایی انجام می‌شود. 
 اگر قصد دارید زندگی یک جهانگرد را داشته باشید، باید انگلیسی را یاد بگیرید و یا اگر زبان شما ضعیف است لازم است بر بهبود زبان انگلیسی برای سفر خارجی متمرکز شوید. اما برای رفع شک و تردید شما، در اینجا دلایل دیگری وجود دارد که چرا زبان انگلیسی در سفر ضروری است یادگیری زبان انگلیسی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. 

انگلیسی زبان دنیاست

همانطور که قبلا ذکر شد، انگلیسی در واقع زبان جهان است. این زبان صنعت مهمان نوازی نیز هست. صنعت مهمان نوازی بخشی از صنعت خدمات است. اجزای صنعت مهمان نوازی شامل عملیات اقامت، خدمات حمل و نقل، عملیات غذا و نوشیدنی و فعالیت ها می‌باشد. عملیات اقامتی شامل هتل‌ها، استراحتگاه‌ها، مسافرخانه‌ها و غیره می‌شود. 
در این میان خدمات حمل‌ونقل شامل تاکسی، قطار، هواپیما و غیره را نیز در بر دارد. عملیات غذا و نوشیدنی شامل بارها و رستوران‌ها نیز می‌گردد. در نهایت، فعالیت‌ها شامل تفریح، و تورهای راهنما است.
افرادی که در صنعت مهمان‌نوازی فعالیت می‌کنند به احتمال زیاد می‌دانند چگونه صحبت کنند. به عنوان یک مسافر، اینها افرادی هستند که اغلب با آنها در ارتباط خواهید بود.

با تسلط به زبان می‌توانید هر چه می‌خواهید بخورید

بهترین راه برای تجربه یک فرهنگ جدید خوردن غذای آن کشور است. بسیاری از کشورها طیف گسترده ای از غذاهای عجیب و غریب را ارائه می‌دهند. به عنوان یک غریبه در یک سرزمین غریب، آیا بهتر نیست که تصوری از آنچه که می‌خورید، داشته باشید؟ اگر اهل ماجراجویی هستید، به احتمال زیاد در طول سفر از شهر خارج خواهید شد.
 اما هر چه از شهر دورتر باشید، پیدا کردن انگلیسی زبانان سخت‌تر می‌شود. اگر بلد نیستید به این زبان صحبت کنید، مطمئناً برایتان سخت ترخواهد بود ارتباط برقرار کنید. اما اگر بلد باشید صحبت کنید، حتی اگر ناقص باشد، می‌توانید کار خود را پیش ببرید.

صحبت کردن به زبان انگلیسی به شما امکان می‌دهد به تورهای راهنما بپیوندید

پیوستن به تورهای راهنما راه دیگری برای لذت کامل از سفر است. می‌توانید از مهم ترین و محبوب ترین مکان‌ها دیدن کنید. گذشته از آن، شما می‌توانید با تاریخ فرهنگی کشور مقصد نیز آشنا شوید. 
شرکت کنندگان در تورهای راهنما معمولاً از ترکیبی از افراد مختلف از کشورهای متفاوت می‌باشند و این بدان معناست که راهنمای تور احتمالاً به زبان انگلیسی صحبت می‌کند. اگر تسلط نسبی به زبان انگلیسی نداشته باشید، نمی‌توانید از تور لذت کامل ببرید. مطمئناً می‌توانید از مناظر لذت ببرید، اما همه چیز را از دست خواهید داد.

با صحبت کردن به زبان انگلیسی با مردم محلی ارتباط برقرار کنید

تنها دو راه برای برقراری ارتباط با مردم محلی یک کشور وجود دارد. در مرحله اول، شما می‌توانید زبان محلی را یاد بگیرید (که به بیش از یک سال مطالعه نیاز دارد). در مرحله دوم، می‌توانید یک مترجم استخدام کنید. 
صحبت کردن به انگلیسی در سفر
غیرانگلیسی زبانان ممکن است برای یافتن مترجمی که بتواند به زبان آنها صحبت کند، مشکل پیدا کنند. حقیقت این است که از آنجایی که یادگیری زبان انگلیسی بسیار آسان است، اکثر مترجمان محلی آن را بلدند.
همانطور که گفته شد، اگر بلد باشید به زبان انگلیسی صحبت کنید، پیدا کردن مترجم کار سختی نخواهید داشت. با مترجم زبان انگلیسی می‌توانید به راحتی با مردم محلی ارتباط برقرار کنید. و ارتباط آسان منجر به تجربیات بهتر می‌شود.

امکان سفر به تنهایی

اگر بلد باشید صحبت کنید، ترسی ندارید که خودتان به سفر بروید. در اینجا یک دلیل عالی دیگر برای شروع یادگیری زبان وجود دارد: صحبت کردن به زبان انگلیسی می‌تواند به شما در سفر کمک کند. بارها و بارها، این زبان پرطرفدار جهانی بودن خود را ثابت کرده است. 
غیر انگلیسی زبانان هنوز هم می‌توانند از سفر خارج از کشور لذت ببرند. با این حال، تجربه های آنها محدود است، به خصوص اگر آنها به صورت گروهی باشند. اگر می‌دانید چگونه به زبان انگلیسی صحبت کنید، ترسی ندارید که خودتان تنهایی به سفر و کاوش بروید. زیرا صحبت کردن به زبان انگلیسی به شما اعتماد به نفس می‌دهد. اگر راهتان را گم کردید، همیشه می‌توانید مسیر را بپرسید.
در واقع، شما حتی می‌توانید به تنهایی سفر کنید! شما به گروه‌ها متکی نخواهید بود زیرا تسلط به زبان بهترین قدرتی است که می‌توانید برای فتح جهان داشته باشید!

سهولت در رزرو

هر مسافر باتجربه ای می‌داند که رزرو پرواز و محل اقامت اولین قدم برای برنامه ریزی سفر است. به عبارت دیگر، اولین مرحله در سفر شامل خرید بلیط است. در حال حاضر، خرید بلیط هواپیما بسیار آسان است. پس لازم نیست نگران هیچ نوع مانع زبانی باشید. با این حال، در مورد رزرو هتل کمی متفاوت است.
اگرچه اکثر هتل های زنجیره ای دفاتری در کشورهای مختلف دارند، اما اکثر اقامتگاه‌ها اینگونه نیستند. اگر شما غیر انگلیسی زبان هستید، احتمال پیدا کردن فردی که بتواند به زبان شما صحبت کند کم است. 
اما احتمال پیدا کردن فردی که بتواند به زبان انگلیسی صحبت کند بیشتر است. به عنوان بخشی از صنعت مهمان نوازی، اکثر کارمندان انگلیسی صحبت می‌کنند. یادگیری این زبان از هر گونه مشکلی در رزرو محل اقامت جلوگیری می‌کند.
تجربه مسافران حاکی از آن است که، امکان رزرو سریع و آسان و رزروهای دیگر برای ماجراجویی بسیار مهم است. نیاز به صرف زمان، تلاش و هزینه ترجمه می‌تواند استرس زا باشد و به سادگی موثر نیست.
با کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی در سایت استاد سلام پایه‌ای عالی خواهید داشت که از طریق آن می‌توانید وظایف مهمی را در هنگام سفر انجام دهید، از جمله سفارش غذا و رزرو محل اقامت و ...

آنچه را که می‌خواهید بیان کنید

هنگامی که شما به زبان انگلیسی مسلط هستید، درخواست آنچه می‌خواهید و توضیح ترجیحات خود بسیار ساده تر است. به عنوان مثال، از طریق آشنایی با انگلیسی می‌توانید بخواهید که غذا را به روشی که دوست دارید برای شما طبخ کنند و یا می‌توانید اتاقی با تهویه مطبوع مناسب تر و مناظر قشنگ که با سلیقه شما مطابقت دارد انتخاب کنید.
سناریوهای معمولی که در خصوص گردشگری افراد با آن مواجه می‌شوند به شرح زیر است:
  • واژگان فرودگاه
  • مشکلات سفر و واژگان
  • واژگان هتل
  • رزرو تور، هتل، پرواز و غیره
  • رسیدگی به شکایات
  • انواع اقامتگاه
بسیار مهم است که در زمینه یادگیری انگلیسی در سفر وقت بگذارید. یادگیری انگلیسی برای سفر بسیار ضروری است. برای مثال، یک طرح کلی برای پذیرش هتل‌ها می‌تواند موارد زیر باشد:
  • سوالات و رزرو
  • واژگان پذیرش
  • خدمات هتل و در دسترس بودن آنها، قیمت ها و غیره
  • سرویس غذا
  • تورهای محلی، برنامه‌های سفر، رزرو و غیره
  • شکایات و نحوه رسیدگی به آنها
  • چک کردن، ارائه صورتحساب و غیره
در حالی که بیشتر این دوره بر مهارت‌های گفتاری و شنیداری متمرکز است، دو مهارت اصلی و دو مهارت اصلی زبان دیگر (خواندن و نوشتن) را نباید نادیده گرفت. با این حال، آنها باید با نیازهای فرد مرتبط باشند.
تعدادی کتاب درسی خوب منتشر شده‌اند که به اکثر موقعیت‌ها کمک می‌کنند و برای برخی از کلاس‌هایی که در موقعیت‌های «معمولی» استفاده می‌شوند، این کتاب‌ها خوب هستند (برای اصول اولیه). با این حال، بسیاری از این مواد بیش از حد خاص هستند.
اما بهترین روش برای یادگیری در سفر بهره گرفتن از معلم خصوصی است. با اساتید خصوصی زبان انگلیسی در زمان بسیار کوتاهی می‌توانید به این مهارت دست یابید و به راحتی می‌توانید در سفر از این زبان بهره بگیرید. 
ساست استاد سلام در این مسیر در کنار شما خواهد بود.

اگر انگلیسی بلد نیستید چگونه سفر می‌کنید؟

سفر کردن بدون دانستن زبان انگلیسی
در اینجا نکاتی در مورد نحوه سفر در صورتی که انگلیسی روان صحبت نمی‌کنید آورده شده است. امیدواریم این نکات به شما کمک کند بدون هیچ مشکلی به یک کشور انگلیسی زبان یا هر کشور غیر انگلیسی زبان سفر کنید.
برخی از عبارات اساسی در زبان محلی را یاد بگیرید. این نشان می دهد که برای برقراری ارتباط تلاش می کنید و همچنین به شما کمک می‌کند در موقعیت‌های روزمره کار خود را پیش ببرید. برخی از عبارات متداول برای یادگیری عبارتند از سلام، خداحافظ، لطفا، متشکرم، و این چقدر است؟

از یک برنامه ترجمه استفاده کنید

برنامه‌های ترجمه زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما در برقراری ارتباط با مردم محلی کمک کنند. این برنامه‌ها می‌توانند به‌ویژه در مواقعی که نیاز به درخواست مسیر یا سفارش غذا دارید مفید باشند.

از حرکات دست و حالات صورت به عبارتی زبان بدن استفاده کنید

 این‌ها می‌توانند راه‌های مفیدی برای برقراری ارتباط باشند، حتی اگر به یک زبان صحبت نمی کنید. برای مثال، می‌توانید به چیزی اشاره کنید تا نشان دهد که آن را می‌خواهید، یا می‌توانید لبخند بزنید و سرتان را تکان دهید تا نشان دهید که متوجه می‌شوید. اشاره به نمادها یا نمادها نیز می‌تواند به بیان نیازهای شما کمک کند، به خصوص در رستوران‌ها یا هنگام تلاش برای خرید بلیط.

صبور باشید و ناامید نشوید

زمانی که به زبان کشور مقصد صحبت نمی‌کنید، ممکن است سفر خسته‌کننده باشد، اما مهم است که صبور باشید و ناامید نشوید. 
سفر خود را از قبل برنامه ریزی کنید.
 این به شما کمک می‌کند از هرگونه غافلگیری جلوگیری کنید و مطمئن شوید که همه چیزهایی را که نیاز دارید، مانند برنامه ترجمه یا کتاب عبارات، در اختیار دارید.

اقامت در مناطق توریست پسند

اگر در مورد موانع زبانی نگران هستید، اقامت در مناطقی را در نظر بگیرید که به گردشگران خدمات ارائه می‌دهند. هتل‌ها، رستوران‌ها و مغازه‌ها در این مناطق به احتمال زیاد کارکنان انگلیسی زبان دارند. این مکان‌ها اغلب مهمان‌ها یا کارکنانی دارند که به چند زبان صحبت می‌کنند و می‌توانند منبع خوبی برای دریافت اطلاعات و کمک باشند.

پذیرای تجربیات جدید باشید

سفر به کشوری که به زبان آن تسلط ندارید می‌تواند یک چالش باشد، اما همچنین می‌تواند یک تجربه شگفت انگیز و ارزشمند باشد. پذیرای چیزهای جدید باشید و از درخواست کمک نترسید.
با یک همراه سفر کنید. 
در صورت امکان، با یک دوست یا همراهی که به زبان محلی صحبت می‌کند یا به انگلیسی مسلط است، سفر کنید. آنها می توانند در زمینه ترجمه و ارتباطات کمک کنند.

با راهنمایی های استاد سلام، از سفر خود لذت ببرید.
این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.