برگزار شده

کلاس و دوره آموزشی نیمه خصوصی اردو مطالعاتی نوروز ۱۴۰۳ با آموزشگاه مدرسه آنلاین استادسلام

ثبت نام در کلاس آنلاین نیمه خصوصی اردو مطالعاتی نوروز ۱۴۰۳ با قیمت مناسب که آموزشگاه مدرسه آنلاین استادسلام برگزار می کند.

برگزار کننده: آموزشگاه مدرسه آنلاین استادسلام زمان ثبت نام: 1402/12/10 14:00 - 1403/01/03 14:00 زمان برگزاری: 1403/01/03 14:00 - 1403/01/31 13:00 روزهای برگزاری: 2 تا 12 فروردین به صورت حضوری
هزینه دوره: 
9,000,000 تومان
  • توضیحات دوره
  • سرفصل ها
  • نظرات
دوره برگزار شده است.
توضیحات دوره
نحوه برگزاری: حضوری
5
حداکثر ظرفیت شرکت‌کنندگان 150 نفر است.
همونطور که میدونین نوروز برای کنکوریها حال و هوای دیگه ای داره؛ چراکه باید برای کسب آینده ای درخشان و موفقیت در کنکور تلاش کنن. ما در استاد سلام تصمیم داریم بهتون کمک کنیم تا با بیشترین بهره وری بتونین از فرصت تعطیلات نوروز استفاده کنین. بنابراین حتی اگر تا به حال درس خوندن برای کنکور رو شروع نکردین، عید آخرین فرصته و چه بهتر که اون رو با برنامه ریزی اصولی شروع کنین.

اردو مطالعاتی نوروز بهتون کمک میکنه تا در محیطی استاندارد برای مطالعه و تحت نظر دبیران و مشاوران متخصص بتونین در تعطیلات عید جمع بندی درستی از دروس کنکور داشته باشین. این اردو به طور کلی از هفته آخر اسفند شروع میشه و تا پایان فروردین ادامه داره که با مشاوره و برنامه ریزی و پشتیبانی سپری میشه. اما مدت زمان حضور شما در فضای مطالعه، از دوم تا 12 فروردین خواهد بود.

در ضمن ما برای دوستانی که تهران نیستن هم برنامه اردوی مطالعاتی به صورت آنلاین داریم که تاریخ شروع و پایان به همین شکل حضوری هست فقط با این تفاوت که ارتباط و رفع اشکال با اساتید ازطریق بستر اسکای روم انجام میشه و محل مطالعه مطابق نظر خودتان است. هزینه ثبت نام در اردو مطالعاتی آنلاین 8000000تومان میباشد.

اگر سوالی دارین، میتونین با این شماره تماس بگیرین.

09037736939

سرفصل ها
  • برنامه ریزی مطالعاتی در دوران عید
  • مرور و رفع اشکال تمامی دروس مربوط به کنکور
  • جمع بندی دروس پایه
  • امکان رفع اشکال با بهترین دبیران
  • مشاوره با رتبه های برتر کنکور سال گذشته

نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.