بسته دوره آنلاین استاد سلام

بسته دوره آنلاین استاد سلام
اول بگویم 

کلاس خصوصی یک معلم و یک شاگرد دیگر رایگان شد.

معلم برای یک شاگرد فقط لازم است یک دوره به نام مثلا خود شاگرد به صورت خصوصی تعریف کند و به شاگرد بگوید از لینک خودش (پس از ورود به استادسلام) میتواند یکراست وارد فضای کلاس آنلاین شود، البته برای اولین بار میتوانید یک دوره public ایجاد کنید و در آن کاربر یعنی شاگرد را اضافه کنید، فقط یک شاکرد در هر دوره public میتواند فعال باشد چون کلاس خصوصی است:

بسته کلاس آنلاین


شاگرد را به دوره آنلاین خصوصی وارد کنید 


بسته کلاس آنلاین


حالا برای تعداد شاگردهای بیشتر از یک نفر در کلاس آنلاین:  
سایت استاد سلام در بخش برگزاری کلاس آنلاین آنقدر توانمند عمل کرد که طی یک سال گذشته توانستیم علاوه بر اعتماد مدرس ها و معلم خصوصی ها، نظر مدیران مدارس را نیز به خود جلب کرده و با همراهی آن ها بخش مدرسه آنلاین را راه اندازی کنیم.
در ابتدای سال به مدارس کلاس آنلاین رایگان دادیم تا بتوانند بدون دغدغه مالی در این زمینه وارد شوند و تدریس آنلاین را بهبود ببخشیم. پشتیبانی در این بخش را مجزا کردیم و توانستیم در مدت زمان بیشتری از طریق پیام رسانی واتس اپ و تلگرام و تلفن، مدارس آنلاین را پشتیبانی کنیم.

بسته دوره آنلاین تغییر جدید در بخش کلاس آنلاین
اگر شما هم از اساتید قدیمی سایت باشید می دانید که در بخش کلاس آنلاین تعرفه به ازای هر نفر ساعت محاسبه می شد. یعنی برای برگزاری کلاس آنلاین ابتدا اعتبار آنلاین تهیه می کردید و سپس میزان اعتبار مورد نیاز را به کلاس اختصاص می دادید.
با تعداد مشتری های بیشتر و دوره های آنلاین بسیار زیاد، متوجه شدیم که محاسبه نفر ساعت گاهی از حوصله معلم پر شاگرد خارج است، استباه از ما بود برای راحت تر شدن ابتدا مدارس را که تعدادشان کمتر بود به صورت بشته های سه ماهه با شاگردان 50 تا 300 نفره به صورت ماهسانه فروختیم و روش موفقی بود تفهیم راحت تر شد و سوالات خود با خود و بدون مخاسبه حل شدند. طی تصمیم گیری که انجام شد و در راستای بهبود و ارتقا این بخش و دسترسی راحت تر استادهای برگزار کننده دوره و معلم های خصوصی تصمیم گرفتیم تا در برگزاری کلاس آنلاین بین استاد و یک شاگرد محدودیتی نباشد و فقط بسته دوره آنلاین ماهیانه خرید کنند و بدون مخدودیت کلاس برگزار کنند.
به بیان دیگر :
اگر شما جزو اساتیدی هستید که در کلاس آنلاین خود تنها پذیرای یک دانش آموز هستید از این پس بدون محدودیت می توانید کلاس آنلاین داشته باشید و نیازی هم به شارژ اعتبار ندارید و کاملا رایگان از این سیستم می توانید استفاده کنید.
اما اگر بیشتر از یک شاگرد دارید با خرید بسته مناسب می توانید از این سیستم استفاده کنید. کافیست وارد پروفایل خود شوید و از بخش اعتبار کلاس آنلاین بسته مورد نظر خود را تهیه کنید.
بسته کلاس آنلاین

استاد سلام مرجع تدریس خصوصی و برگزار کننده کلاس آنلاین، دوره آنلاین، اجاره فضای آموزشی 

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.