تاریخ انتشار:

یادگیری و آموزش لاچکری و تخصصی با استاد سلام

یادگیری و آموزش لاچکری و تخصصی با استاد سلام

یادگیری و آموزش مقوله ای است که این روزها همه سعی دارند از قافله اش عقب نمانند. انواع کلاسها، آموزشگاهها، کتابها، استادان و شبکه های مجازی آموزش همه در تلاشند تا خدمات متنوع و بهینه ای را ارائه دهند. اما وقت و هزینه همیشه فاکتورهایی است که قبل از تصمیم گیری برای انتخاب خدمات، ذهن افراد را درگیر خود می کند. پیشنهاد استاد سلام برای شما که می خواهید سبدی پر از خدمات متنوع داشته باشید، این است که هر جا هستید بیاموزید.

اگر در کلاس و آموزشگاه هستید یا تدریس خصوصی ریاضی یا تدریس خصوصی فیزیک فارغ از اینکه معلم و استادتان چه مطلبی را از چه درگاهی به شما می آموزد، تلاش کنید از حاشیه های کلاس هم بیاموزید. مثلا نحوه ی پوشیدن لباس، طرز برخورد و یا نحوه ی نشست و برخاست دیگران.. یاد بگیرید هنگام سوار شدن به مترو چه باید بکنید. این بدیهیات را در هیچ کتاب و آموزشگاهی یاد نمی دهند اما سراسر محیط زندگی ما پر از معلمان رایگانی است که به ما خوراک آموزشی میدهند.

در استادسلام استادهای لاچکری به شما آموزش می دهند

بسیاری اوقات در دورهمی هایی که با دوستان خود دارید، به نکاتی برخورد می کنید که ارزش یاد گرفتن دارند. پیشنهاد می شود همیشه قلم و کاغذی نزدیک خود داشته باشید تا نکات آموزنده ی این دورهمی ها را یادداشت کنید. اینروزها خوبست در موبایلتان جایی که راحتید یادداشت کنید، یا می توانید این مهم را به ذهن خود بسپارید.

همنشینی با افراد متخصص، افرادی را در دایره معاشرتی شما اضافه می کند و باید ازین فرصت بهترین منافع را آموخت و به ویژگی اخلاقی و رفتاری خود افزود.

از آنجا که آموزش هیچ زمانی متوقف نمی شود و همیشه بوده و هست مانند تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک، سن و سال و موقعیت اجتماعی هیچگاه مانعی برای آموختن نیست. به یاد داشته باشید همیشه برای یاد گرفتن، نیازی به شال و کلاه کردن و رفتن به آموزشگاه نیست. حتی هنگام تماشای یک برنامه ی تلویزیونی، در کسوت یک شاگرد بنشینید. هنگامی که فرزند خردسالتان از شما می خواهد به تماشای نمایش او و عروسک هایش بنشینید، انگار کنید او معلم است و شما شاگرد. از راننده ی تاکسی و اتوبوس هم بیاموزید.

بزرگترین آموزگار طبیعت است و ارزشمندترین درس، درس استقامت است و پایداری. ایمان داشته باشید که اگر بخواهید میتوانید.

استاد سلام با مجموعه ی کامل و متنوعی از خدمات آموزشی، افتخار دارد پیشنهاد دهای جذاب آموزشی در زمینه های مختلف آموزش مانند زبانهای خارجی( تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتس) دروس مدرسه مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و مهارت های کسب و کار مانند تدریس خصوصی اتوکد، تدریس خصوصی تری دی مکس رابه شما ارائه کند.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.