تاریخ انتشار:

گزارش استادسلام از قبل برگزاری کنکور ارشد 95

گزارش استادسلام از قبل برگزاری کنکور ارشد 95
آیا امسال رتبه‌ی دلخواه خود را در آزمون کارشناسی ارشد 95 به دست می‌آوریم!؟ و یا دوباره جزء داوطلبان کنکور سال آینده هستیم؟
آزمون کارشناسی ارشد امسال در نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 16 و 17 اردیبهشت ‌ماه سال 1395 برای 136 کد رشته امتحانی برگزار می‌شود.
کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون از روز دوشنبه 95/2/13 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی آزمون قرار گرفته است.
تاریخ برگزاری آزمون امسال متفاوت از سال های پیش بود زیرا پیش از این در بهمن ماه برگزار میشد، اما امسال از بهمن 94 به اردیبهشت 95 منتقل شد.
این تغییر باعث خوشحالی بسیاری از داوطلبان کنکور شد زیرا 4 ماه کنکور را دیر تر دیده اند و زمان بیش تری را برای درس خواندن دارند اما اگر خیلی دقیق تر نگاه کنیم می‌بینیم این زمان اضافی برای همه داوطلبان است و شاید حتی رقابت‌ها هم سنگین‌تر باشد.
پس کنکور امسال هم مانند هر سال نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و پشتکار فراوان است، تمام افرادی که در آزمون ارشد موفق بودند این دو فاکتور را لازمه‌ی موفقیت می‌دانند. اما سوالی که همیشه برای بسیاری از داوطلبان ایجاد می‌شود و بدون پاسخ به آنها آینده و موفقیت خود را در کنکور بسیار دور و مبهم می‌بینند این است که اولین قدم‌ها را چگونه برداریم که مسیر را از اول درست انتخاب کنیم؟
برای همین برنامه ریزی درسی و مشاوره تحصیلی به ظاهر ساده از چه کسی کمک بگیریم؟
درس خواندن را از چه زمانی شروع کنیم؟
آیا کنکور ارشد هم مانند کنکور کارشناسی است؟
منابع کنکور ارشد را چگونه بشناسیم؟
چه آزمون هایی را برای آمادگی خود انتخاب کنیم؟
خوب است که بدانیم این سوال‌ها فقط برای ما پیش نمی‌آید بلکه تمام هم دوره‌هایمان مثل هم هستند و هیچ‌کس این اطلاعات را از اول نمی‌داند، بلکه با جستجوی درست جواب سوال‌هایمان را بدست می‌آوریم اما این نکته را فراموش نکنید استاد سلام مرجع تدریس خصوصی و کلاس خصوصی از کارشناسی ارشد ها غافل نمیشود و مثل همیشه در کنار تمام افراد که به دنبال جواب سوالاتشان هستند است و تمام سعی خود را در معرفی بهترین استاد‌ها و آموزشگاه‌ها می‌کند برای مثال اگر به دنبال تدریس خصوصی زبان و یا تدریس خصوصی ریاضیات مهندسی باشید.
کنکور ارشد را مانند یک غول بزرگ نبینیم زیرا این غول بزرگ را با تلاش خودتان و کنار ما به غول‌های کوچک‌تر تبدیل می‌کنید و تمام آنها را شکست می‌دهید.
برای مثال شما می‌دانید که استاد زبان انگلیسی کنکور و زبان تخصصی از درس‌های مهم کنکور است و در آن ضعیف هستید اما راه‌حلش وجود دارد با کمک تدریس خصوصی زبان و کلاس زبان کنکور و دوره زبان انگلیسی می‌توانید این ضعف را حتی به توانایی تبدیل کنید، شاید دیگه برای درس‌هایی مثل تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و تدریس خصوصی فیزیک هالیدی دیر شده باشه اما تا یکی دو روز مانده به کنکور میشه عمومی‌ها را دوره کرد.
پس اگر برای آزمون فردا آماده نیستیم خیلی به آینده نا امید نباشیم، به آزمون فردا به چشم یک آزمون آزمایشی نگاه کنیم وخود را در کنکور 96 برای بقیه داوطلبان یک رقیب سرسخت ببینیم زیرا به هیچ عنوان دور از ذهن نیست.
استاد سلام مرجع تدریس خصوصی و کلاس خصوصی، ضمن آرزوی موفقیت برای تک تک شما در آزمون فردا یادآوری می‌کند که در مسیر موفقیت چه در کنکور امسال چه سال آینده همواره در کنارتان خواهد بود.
این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.