تاریخ انتشار:

چگونه آموزش مهیج و و سرگرم کننده ایجاد کنیم

چگونه آموزش مهیج و و سرگرم کننده ایجاد کنیم

چگونه آموزش موثر و سرگرم کننده ایجاد کنیم :

علم آموزش همواره در حال پیشرفت است همچنین با استفاده از اکتشافاتی که در علوم روانشناسی , جامعه شناسی انجام شده باعث ایجاد روش های نوآورانه در تدریس شده است . در ادامه ما به روش هایی که باعث میشود یادگیری موثر و تاثیر گزار داشته باشید اشاره میکنیم.

1. به دانش آموزان احساس راحتی دهید

به دانش آموزان با لبخند خوش آمد گویی گویید حتی اگر بزرگترین مشکل زندگی خود را در همان لحظه داشته باشید . این روش در یادگیری دانش آموزان موثر میباشد . دانش آموزان باید احساس راحتی کنند نه احساس ترس ، بی حوصلگی و یا حتی اضطراب . هر زمان که احساس منفی داشته باشند یادگیری سخت تر میشود .

2. از ارائه در آموزش استفاده کنید

از نرم افزاری هایی که برای ارائه استفاده میشود کمک بگیرید این نرم افزار های بخش اجتناب ناپذیری از روش های تدریس امروزی محسوب میشود و به توجه دانش آموزان به تدریس کمک میکند. استفاده از ارائه های رنگارنگ باعث میشود توجه دانش آموزان افزایش یابد .

3. دادن جایزه

برای سوال پرسیدن جایزه دادن حتی یک شکلات می تواند بسیار مفید و سازنده باشد . روش جایزه دادن برای پاسخ صحیح دیگر منسوخ شده است و می تواند به نوعی توهین به دانش آموزی باشد که پاسخ نادرست داده است باشد . دادن پاداش هنگامی که کسی سول میپرسد میتواند یک انگیزه بزرگ برای یادگیری و توجه به درس باشد .

4. همیشه در دسترس دانش آموزان باشید

برای سوالاتی که دانش آموزان بعد از یادگیری دارند بهتر است در دسترس باشید ، در حقیقت این گام به این معنا نیست که تدریس شما ضعف داشته بلکه نشان میدهد دانش آموز علاقه مند به یادگیری است و در جستجوی دانستن بیشتر میباشد .

5. تشویق کردن

به بحث ایجاد و بیان نظرات موفق و مخالف در این کلاس بسیار مفید و جذاب است از آنها بخواهید تا نظرات موافق و مخالف را بیان کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند این کار باعث میشود جذابیت تدریس را بالاتر برود و همچنین چگونگی سازماندهی به بحث نیز موثر میباشد .

6. بازی کردن

بازی کردند هنوز هم یک روشی بسیار تاثیر گزار برای یادگیری میباشد . از برنامه و سایت هایی که برای آموزش میباشد کمک بگیرید. برای جذابیت در نوع تدریس میتوانید از کلاس های آنلاین استاد سلام استفاده کنید استاد سلام با داشتن کلا س های آنلاین در حوزه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوص زبان انگلیسی ، تدریس خصوصی زبان ، تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی تافل ، تدریس خصوصی آیلتس ، تدریس خصوصی فتوشاپ گامی نو در این عرصه برداشته است . 

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.