تاریخ انتشار:

سریال معلم دهکده و شروع سال تحصیلی با انگیزه هایی جدید

سریال معلم دهکده و شروع سال تحصیلی با انگیزه هایی جدید

در سریال معلم دهکده ؛ نامزد معلم ازش مى پرسه شما که قاضى بودید چرا رها کردید و معلم شدید ؟ایشون جواب میدن :چون وقتى به مراجعینم ومجرمینى که پیش من مى آمدند دقیق مى شدم مى دیدم که آنها کسانى هستند که یا آموزش ندیده اند ویا آموزش درستى ندیده اند وبه خودم گفتم : به جاى پرداختن به شاخ وبرگ باید به اصلاح ریشه بپردازیم .و ما چقدر به معلم دانا بیش از قاضی عادل نیازمندیم ، دیگر از بوی پاییز هم گذشتیم و مدرسه ها شروع شد، هنوز هم با همان آب و تاب همیشگی و کیف و کتاب نو البته شاید برای آنانکه می توانند از لذت های زندگی بهره مند باشند، دختر خانمهای گلی که اینروزها برای شروع اول دبستان وارد محیطی جدید به نام مدرسه می شوند و از ایسان انتظار می رود بتوانند معلمین و مهندسین و پزشکان و کارآفرینان خوبی هم برای آینده باشند کاش معلم ها و مادر ، پدر ها دختران را برای استقلال شخصی هم خوب تربیت کنند تا علاوه بر داشتن آرزوی اسب سفید خوشبختی بدانند که این خوشبختی از همین امروز می تواند با خود او ساخته شود.

امروزه در این جامعه مجازی لزومی ندارد به تمامی مشکلات و بی ادبی ها توجه کرد باید راه خود را رفت.... رفت و رفت برای پریدن اگر بال می خواهید خوب آموزش ببینید، با امکانات سایت ما به همه و از جمله بیشتر به خانمها قرار است امکانات آموزش راحت تر داده شود ریال مثلا باید ریاضی ششم یاد بگیرید همینجا تدریس خصوصی ریاضی ششم را جستجو کنید تا معلم حتی نزدیک خود بیابید، اگر از شروع درس شما گذشته و دانشگاه را شروع کرده اید باید دنبال آموزش زبان باشید، یا دنبال تدریس خصوصی آیلتس یا تدریس خصوصی تافل برای بالا بردن رتبه علمی و درجه تحصیلی خود برای گشودن درهای دنیا به خود، ما امکاناتی فراهم کرده ایم که شما از هر شهری می توانید با بهترین معلم خصوصی آیلتس از سایت ما ارتباز برقرار کنید و مجازی آموزش ببینید، برای تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل.

یادتان باشد حتی معلم خوب بودن وظیفه بسیار سختی است معلمان را گرامی دارید و برتیشان بهترین ارزش ها را قائل شوید اینجا از معلمهای خوب و نزدیک به خود بهره جویید، از ابتدای مهر خیلی آموزش ها و تصمیمهای یاد گیری به عرصه عمل نزدیک می شوند با مدرسین خبره تماس بگیرید و آموزش را عملی کنید خود یادگیری از بهترین شروع هاست باید برای انجام کارها همیشه در حال آموزش هم بود، استاد سلام برای تدریس خصوصی فتوشاپ و تدریس خصوصی افترافکت و تدریس خصوصی ایلوستریتور هم همین اجاره کلاس مجازی و اجاره کلاس آنلاین را پیشنهاد می کند و امید ما این است که بتوانیم همیشه در آموزش پیشنهاد های خوب و ارزان به شما داشته باشیم تا پر پرواز خود را بگشایید.

تدریس خصوصی زبان فرانسه، تدریس خصوصی زبان آلمانی، تدریس خصوصی زبان ایتالیایی، تدریس خصوصی زبان اسپانیایی همه و همه اینجا برای عملی شدن به شما امکانات داده می شود.

من از کشف چیزهای جدید خیلی لذت می برم و به تکنولوژی، عکاسی، هنر و البته نوشتن علاقه دارم. تولید محتوی این فرصت رو به من میده که تلفیقی از علایقم را با هم داشته باشم و به جستجو در مسیر های گوناگون ادامه بدم. خوشحالم در بخشی از دیجیتال مارکتینگ کار می کنم که خلاقیت مهم ترین فاکتور آن است.
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.