تاریخ انتشار:

توریست های فرانسوی در ایران

توریست های فرانسوی در ایران

اینروزها و پس از نهایی شدن برجام در نقطه های زیبای تهران، مثل تپه های عباس آباد ، پل طبیعت و یا برخی پارکهای دیدنی در ونک توریست هایی دیده میشود.

جالب این هستش که تعداد بیشتر هم فرانسوی هستند، اینهمه کلاس زبان ما تو این داستان بی فایده میشه ؟! و وقتی در حال صحبت با یکدیگر هستند چقدر می تونه خوب باشه که ما بتونیم یک صحبت خلاصه و گاهی خوشامدی به این زبان شیرین به ایشان بگوییم

شنیدن مکالمه ی دو توریست فرانسوی،شنیدن آهنگ های فرانسوی و حتی دیدن فیلم فرانسوی هر دفعه به ما یادآوری میکنه زبان فرانسوی یکی از خوش آهنگ ترین،دوست داشتنی ترین و خاص ترین زبان های دنیاست و شاید از نظر خیلی ها زبان فرانسه قشنگ ترین زبان باشد و برای خیلی افراد یادگیری زبان فرانسه آرزوی قدیمی بوده و به دنبال تدریس خصوصی فرانسه یا دوره زبان فرانسه بوده اند.از طرف دیگر زبان فرانسه به عنوان یکی از سخت ترین و دشوار ترین زبان ها شناخته شده و تمام افرادی که تدریس خصوصی زبان فرانسه داشته اند از سختی آن می نالیدند و شاید وسط کار آن را رها کرده اند.

خیلی از ما و دوستان ما سالها در کلاس تدریس خصوصی زبان و تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل عمری را گذراندی ایم، یا مدت های مدیدی کلاس زبان رفتیم، اما با کمی یادگیری فرانسه همه آنها را در لحظه فراموش کردیم، به گفته کارشناسان، زبان فرانسه زبان قالب است.

اما هیچ کس به ما نگفته که ارزش یادگیری زبان فرانسوی که بسیارزبان سختی است شاید خیلی بیش تر از یادگیری یک زبان معمولی باشد و فقط از شنیدن آهنگ به زبان فرانسوی لذت نبریم بلکه فرصت لذت مکالمه زبان فرانسه را نیز به خود بدهیم.

اما انگار خیلی از کشور های دنیا هم از زمان های قدیم به این زبان دوست داشتنی علاقه مند بودند و برای ورود به دانشگاه های کشور آموزش زبان فرانسوی را واجب دانسته اند.

پس امروزه یادگیری زبان فرانسه علاوه بر علاقه ی شخصی به یکی از مهارت های به روز تبدیل شده است و هر کدام از ما که به زبان فرانسه علاقه مند بوده ایم می توانیم فرصت تدریس زبان فرانسه را به خود بدهیم و البته با یک تیر چند نشان هم بزنیم و فرصت های شغلی در آینده هم برای خود داشته باشیم، یا تدریس زبان فرانسه به کودکان البته اگر شخص با حوصله ای باشیم...

بنابراین تدریس خصوصی زبان فرانسه و شرکت در دوره زبان فرانسه را در لیست اولین کار ها ی خود قرار دهیم.

برای پیدا کردن استاد خصوصی در هر زمینه ای از استادهای استاد سلام استفاده کنید: تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی ریاضیات مهندسی، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی شنا، تدریس خصوصی فتوشاپ

من از کشف چیزهای جدید خیلی لذت می برم و به تکنولوژی، عکاسی، هنر و البته نوشتن علاقه دارم. تولید محتوی این فرصت رو به من میده که تلفیقی از علایقم را با هم داشته باشم و به جستجو در مسیر های گوناگون ادامه بدم. خوشحالم در بخشی از دیجیتال مارکتینگ کار می کنم که خلاقیت مهم ترین فاکتور آن است.
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.