تاریخ انتشار:

استاد سلامی ها آیا شنیده اید؟! که چه اتفاقات خوب و عالی در راه است؟!

استاد سلامی ها آیا شنیده اید؟! که چه اتفاقات خوب و عالی در راه است؟!

هر فرد، موسسه یا شرکت برای رسیدن به موفقیت های بیش تر باید روز به روز تلاش کند و بخواهد به بهترین بهترین ها دست یابد، این بدین معناست که اگر فکر می کنید کاری را خیلی خوب انجام داده اید پس الان وقت آن است که بروید و کار های فوق العاده دیگری را انجام دهید نه این که با لذت فقط به آن نگاه کنید و فقط همان را تحسین کنید، شمایی که تا این جا توانسته اید پس حتما از این به بعد هم به بهترین شکل می توانید.

پس باید از دیروز خود درس بگیریم، امروز تلاش کنیم تا فردا بهتر از دیروز و صد در صد امروز باشد.این یک قانون قشنگ اثبات شده یا اثبات نشده است، البته به انسان های موفق اثبات شده.


استاد سلام نیز از این قانون پیروی می کند و در تلاش است خود را کامل تر کند به ایده ها و اتفاقات بزرگ و عالی نزدیک تر شود. در این راستا ما در تلاشیم سیستمی جدید را برای استاد ها و دانش پژوهان عزیز فراهم کنیم که در این سیستم دانش پژوهان گرامی با درخواست آنلاین استاد از ما در زمینه ای که به تدریس خصوصی آن نیاز دارند در زمان خود صرفه جویی کرده و سریع تر به درخواست خود می رسند.و البته که ما همیشه به فکر استاد های عزیزمان و رونق کسب و کارشان و تدریس خصوصی هستیم.

در این تغیرات جدید از کلاس های مجازی که بسیاری از شما دوستان از آن استقبال فراوانی کرده اید، تحت وب می شود و شما می توانید از موبایل یا تبلت خود نیز با استاد درس بخوانید و تدریس خصوصی داشته باشید.

استاد سلام می خواهد شما در هر کجا که هستید و در هر زمینه ای که به تدریس خصوصی نیاز دارید مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل در کنارتان باشد و کار شما را راحت تر کند.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.