در حال برگزاری
گروهی نیمه فشرده A2

کلاس و دوره آموزشی نیمه خصوصی گروهی نیمه فشرده A2 با آموزشگاه آوا مهد تدبير

ثبت نام در کلاس آنلاین نیمه خصوصی گروهی نیمه فشرده A2 با قیمت مناسب که آموزشگاه آوا مهد تدبير برگزار می کند.

برگزار کننده: آموزشگاه آوا مهد تدبير زمان ثبت نام: 1403/03/07 10:00 - 1403/05/09 20:30 زمان برگزاری: 1403/05/09 18:00 - 1403/07/03 20:00 روزهای برگزاری: یکشنبه ها و سه شنبه ها ساعت 18:00 تا 20:00
هزینه دوره: 
2,500,000 تومان
  • توضیحات دوره
  • سرفصل ها
  • نظرات
زمان ثبت نام دوره به پایان رسیده است.
توضیحات دوره
نحوه برگزاری: حضوری
4
حداکثر ظرفیت شرکت‌کنندگان 10 نفر است.
مؤسسه آوامهدتدبیر مفتخر است که :

بعنوان نخستین مرکز آموزش تخصصی زبان ترکی استانبولی میزبان زبان آموزان گرامی در روزها و ساعات تعیین شده باشد. ما در این مرکز با جدیدترین و بروزترین متدهای آموزشی ، زبان ترکی استانبولی را به زبان آموزان آموزش میدهیم .


آموزش :

کتاب آموزشی این مرکز برای گروه نیمه فشرده yeni istanbul می باشد که مورد تأیید کشور ترکیه و در حال حاضر منبع سؤالات آزمون تومر نیز می باشد که مکالمه و گرامر محور است که چون تاریخ چاپ آن 2021 است نسبت به دیگر کتابهای مورد تدریس جدیدتر می باشد. هر ترم شامل 16 جلسه 2ساعته می باشد و کل کتاب در این 16جلسه به اتمام خواهد رسید.


این متد تدریس مناسب است برای :

دوستانی که قصد شرکت در آزمونهای تومر و سایر آزمونهای معتبر در ترکیه را دارند. گرامرها از قبل آماده شده و از طریق گروه واتساپی تشکیل شده در اختیار زبان آموز قرار می گیرد. برای صرفه جویی در وقت و درک بهتر مطالب در کلاس با استفاده از ویدئو پروژکتور تدریس می شود.


پس از گذراندن دوره ها مدرک معتبر نیز اعطا میشود.

سرفصل ها
شما پس از گذراندن کتاب yeni istanbul A2 با مطالب زیر آشنا می شوید:

وجه امری و التزامی،تعاریف آشپزی،پسوندهای دارندگی و عدم دارندگی/ماضی مطلق فعلی و اسمی،حرف اضافه(با)/زمان آینده فعلی و اسمی،مقایسه/ ماضی نقلی اسمی و فعلی ،نقل قول مستقیم،صفات تاکیدی،پسوندهای کوچک ساز،حروف ربط(هم...هم،نه...نه،یا...یا)/ زمان گسترده،خواهش کردن،زمان حال رسمی ،پسوند(است)/افعال توانستن و توابع آن،پسوندهای قیدساز(Ip,mAdAn)
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.