داشبورد نویسی با نرم افزار R دوره پیشرفته

کلاس و دوره آموزشی نیمه خصوصی داشبورد نویسی با نرم افزار R دوره پیشرفته با استاد محمدرضا نوربخش

ثبت نام در کلاس آنلاین نیمه خصوصی داشبورد نویسی با نرم افزار R دوره پیشرفته با قیمت مناسب که استاد محمدرضا نوربخش برگزار می کند.

برگزار کننده: استاد محمدرضا نوربخش زمان ثبت نام: 1403/05/01 00:00 - 1403/07/30 23:59 زمان برگزاری: 1403/08/01 18:00 - 1403/08/13 20:00 روزهای برگزاری: یک شنبه، سه شنبه و پنج شنبه ها ساعت 18 تا 20
هزینه دوره: 
800,000 تومان
  • توضیحات دوره
  • سرفصل ها
  • نظرات
توضیحات دوره
نحوه برگزاری: آنلاین
5
حداکثر ظرفیت شرکت‌کنندگان 4 نفر است.

یادگیری برنامه‌نویسی R دارای مزایای زیادی اعم از تحلیل موثر داده‌ها و امکان استفاده از کتابخانه‌های گسترده تحلیل داده‌ها، برای دانشجویان و افرادی است که در حوزه‌های آماری، علوم داده و تحلیل داده فعالیت می‌کنند، است لذا در زمینه تجزیه و تحلیل داده‌ها، R و RStudio به عنوان ابزارهایی بسیار قدرتمند شناخته می‌شوند که برای انجام بهینه نیاز به استفاده از بسته های مختلف R داریم. بسته های R یک مجموعه از توابع R هستند که با داده های نمونه و کد مطابقت دارند. آنها تحت یک دایرکتوری در محیط R ذخیره شده و به صورت پیش‌فرض در طول نصب R یک مجموعه از بسته ها را نصب می کند. بسته های بیشتری را می توان بعدها اضافه کرد؛ یعنی زمانی که آنها برای یک هدف خاص مورد نیاز هستند. زمانی که کنسول آر را راه اندازی می کنیم؛ فقط بسته های پیشفرض در دسترس هستند. دیگر بسته ها که قبلاً نصب شده اند؛ باید صریحاً بارگیری شوند تا توسط برنامه‌ی R ؛ هنگام به کارگیری آنها؛ قابل استفاده باشند. تمام بسته هایی که در زبان برنامه نویسی R در دسترس هستند؛ در بسته های R لیست شده اند. شاینی (Shiny) یکی از این بسته هاست که یک فریمورک و اینترفیس برای ساخت وب اپلیکیشن در R است. با استفاده از این تکنولوژی می توان بدون داشتن هیچ گونه دانش خاصی در زمینه برنامه نویسی، اپلیکیشن و بدون نیاز به دانش خاصی در زبان های برنامه نویسی وب مانند جاوا اسکریپت و HTML وب اپلیکیشن خود را ایجاد کرد.

از سوی دیگر با توجه به اینکه R یک زبان تحلیلی است و شامل کتابخانه‌های آماری و داده کاوی است می توان خروجی الگوریتم های آماری و داده کاوی را از طریق این تکنولوژی و در قالب وب اپلیکیشن نمایش داد. استفاده از این تکنولوژی این امکان را می دهد که در سمت Server از پایتون نیز استفاده کرد. این یک ابزار قدرتمند و همه کاره است که اغلب برای تحقیق و توسعه، تحلیل داده ها و حتی مقاصد بازاریابی خارجی استفاده می شود. اگر درک خوبی از زبان R دارید و می دانید که چگونه می توانید کد سمت کلاینت را از سمت سرور جدا کنید، آماده اید تا این دوره را شروع کنید و یک برنامه Shiny بسازید. این دوره آموزشی که به صورت کارگاه برگزار می‌شود دوازده ساعت است و با هدف تولید گزارش‌ها و داشبوردهاي پویا بر پایه صفحات وب برگزار می‌شود. پیش نیاز این دوره آشنایی مقدماتی با نرم‌افزار R و داشبورد نویسی با نرم‌افزار R مقدماتی است. منبع بکارگرفته شده کتاب shiny حرفه‌اي نوشته هادلی ویکهام، 2021 است.

سرفصل ها

· مرور دوره داشبورد نویسی مقدماتی

· چیدمان و تِم پیشرفته

· نمودارها

· بازخورد به کاربر

· رابط کاربري پویا

· محاسبه مرتب

· نشانه‌گذاري

· واکنش پذیري پیشرفته: نمودارها، بلوك‌ها

· توابع

· ماژول‌ها

· اشتراك گذاري

نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.