کلاس و دوره آموزشی نیمه خصوصی آموزش طراحی رابط کاربری UI UX با Figma با استاد محمود کاظمی
ثبت نام در کلاس آنلاین نیمه خصوصی آموزش طراحی رابط کاربری UI UX با Figma با قیمت مناسب که استاد محمود کاظمی برگزار می کند.
برگزار کننده: استاد محمود کاظمی زمان ثبت نام: 1403/08/06 13:10 - 1403/08/30 23:00 زمان برگزاری: 1403/09/01 16:00 - 1403/09/30 17:30 روزهای برگزاری: پنج شنبه ها و جمعه ها | ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰- توضیحات دوره
- سرفصل ها
- نظرات
دورهی آموزشی آنلاین UI/UX با Figma، فرصتی استثنایی برای علاقهمندان به طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری است که میخواهند مهارتهای خود را از صفر تا سطح حرفهای توسعه دهند. این دوره در ۱۰ جلسهی دو ساعته برگزار میشود و تمامی مباحثی که برای طراحی و ساخت یک وب سایت موفق نیاز دارید، به شما آموزش داده خواهد شد.
ویژگیهای دوره:
- آشنایی با مبانی طراحی UI/UX و اهمیت آن در ایجاد تجربههای کاربری جذاب و کاربردی
- آموزش ابزار قدرتمند Figma برای طراحی و پروتوتایپسازی رابط کاربری، بدون نیاز به نصب نرمافزارهای پیچیده
- یادگیری اصول تایپوگرافی، رنگها، و طراحی ریسپانسیو برای ایجاد وب سایت هایی که بر روی تمامی دستگاهها زیبا و کارا باشند
- ایجاد پروتوتایپ تعاملی و آموزش تست و بهبود طرحها براساس بازخورد کاربران
در پایان دوره، شما میتوانید پروژه نهایی خود را با راهنمایی مدرس کامل کرده و یک نمونهکار حرفهای در رزومهی خود ثبت کنید. این دوره برای مبتدیان مناسب بوده و شما را گام به گام با مبانی طراحی تا نکات پیشرفته همراهی میکند.
- معرفی اصول اولیه طراحی تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI)
- بررسی نقش Figma در فرآیند طراحی و معرفی ابزارهای اصلی آن
- تعریف اصول طراحی، از جمله هماهنگی، تضاد، و مقیاس
- ساخت اولین پروژه و کار با ابزارهای شکلدهی و طراحی فریمها
- انتخاب فونتها و تعیین سایز و استایلهای متنی
- اصول استفاده از رنگها و ساخت پالت رنگی مناسب برای پروژه
- آشنایی با اجزای تکرارپذیر و نحوه استفاده از کامپوننتها
- طراحی دکمهها، فرمها، و سایر عناصر تعاملی
- کار با لایهها و گروهها برای مرتبسازی و سهولت در ویرایش
- استفاده از ابزارهای مختلف Figma برای افزایش کارایی
- ایجاد صفحات مختلف برای یک محصول و لینکدهی بین آنها
- طراحی تعاملات و انیمیشنهای ساده برای پروتوتایپ
- آشنایی با تحقیقات کاربر و تعریف پرسونا
- طراحی برای نیازها و مشکلات کاربر و اجرای سناریوهای تجربه کاربری
- انجام تستهای کاربردپذیری و دریافت بازخورد از کاربران
- بهبود و اصلاح پروتوتایپ براساس بازخوردها
- آشنایی با طراحی ریسپانسیو و اصول طراحی برای موبایل و دسکتاپ
- استفاده از فریمهای مختلف در Figma برای شبیهسازی دستگاهها
- مرور نکات کلیدی طراحی UI/UX و راههای پیشرفت
- ارائه پروژه نهایی و دریافت بازخورد نهایی از مدرس