تاریخ انتشار:

کلاس آنلاین با استاد یا شاگرد خارجی

کلاس آنلاین با استاد یا شاگرد خارجی

در چند ماه اخیر سیستم استاد سلام شاهد افزایش درخواست ها برای تشکیل کلاس آنلاین بوده در این بین تعداد قابل توجهی از درخواست ها برای برگزاری کلاس هایی بوده که یا استاد یا شاگرد در خارج از کشور بودند. مخصوصا برای زبان های خارجی متفاوت که شاگرد خارج از کشوره و استاد داخل کشور یا به عکس.
ضروری دیدیم که برای حل مشکلات احتمالی و سهولت در برگزاری این قبیل کلاس ها برای شما از نکات کلیدی تشکیل کلاس آنلاین در خارج از کشور بگیم. با ما همراه باشید...

مراحل تشکیل کلاس آنلاین با استاد/ شاگرد خارجی

اول از همه اینکه این نوع درخواست، دقیقا مثل بقیه درخواست ها انجام میشه. یعنی از طریق سایت استاد سلام شاگرد به طور مثال درخواست کلاس آنلاین زبان فرانسه میده. در این حالت درنظر بگیرید که استاد داخل ایران هست و شاگرد مثلا در کشور فرانسه و منتظره که ما بهش استاد معرفی کنیم. تا اینجای کار به عهده ما هست و شما لازم نیست کاری انجام بدید.
اما مرحله دوم اینکه سیستم ما شماره و آدرس ایمیل استاد و شاگرد را در به صورت ایمیلی برای همدیگه میفرسته تا ارتباط اولیه برقرار بشه.
مرحله سوم برقراری ارتباط اولیه است. در این مرحله نکته ای که وجود داره اینه که به اختلاف زمانی کشورها دقت کنید این خیلی مهمه چون ممکنه در کشور ما هنوز شب باشه و استاد در خواب نیمه شب یا به عکس شاگرد در خواب شیرین باشه! بعد از در نظر گرفتن به قول انگلیسی زبان ها تایم لگ، برای اینکه با همدیگه ارتباط برقرار کنید لازمه به همدیگه داخل نرم افزارهای ارتباطی همچون واتس اپ، تلگرام، اسکایپ ، ایمو و در آخر ایمیل پیام ارسال کنید و استاد لینک ورود به کلاس آنلاین را به شاگرد ارسال میکنه.
در مرحله آخر شاگرد با وارد کردن کلمه عبور و نام کاربری که استاد در اختیارش قرار داده به راحتی وارد کلاس آنلاین میشه.
تبصره:
اگر هم دوباره موفق نشدید این دفعه با پشتیبانی استاد سلام تماس گرفته و ازشون بخواهید که مشکل شما را حل کنند. پشتیبانی سایت ما به شما کمک میکنه تا ارتباط برقرار بشه.
"کسانی که گوشی اپل دارند "
اگر با گوشی اپل به کلاس وارد میشید ممکنه دچار مشکل بشید پس سعی کنید یا با لپ تاپ یا با گوشی های دیگر وارد کلاس بشید. اگر که نتونستید و مجبور شدید با گوشی اپل وارد بشید باید با استاد یا شاگرد هماهنگ کنید که از طریق ایمو یا واتس اپ یا اسکایپ کلاس را تشکیل بدید. توجه کنید که ممکنه کیفیت کلاس به این شیوه خیلی خوب نباشه و حتی احتمال قطع شدن و مشکل نمایش صفحه دسکاپ با گوشی اپل وجود داشته باشه.
در صورتی که در هر مرحله با مشکل روبرو شدید یا سوالی داشتید با پشتیبانی وب سایت ما در ارتباط باشید
جهت پاسخ به سوالات شما در پرسش و پاسخ های متداول در کلاس آنلاین همراهتان هستیم.
پرسش و پاسخ های متداول در کلاس آنلاین

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.