تاریخ انتشار:

با اینهمه آلودگی چطور درس بخوانیم؟

با اینهمه آلودگی چطور درس بخوانیم؟

موضوع مهم و ناراحت کننده ای که این روزها بر سر زبانهاست، بحث داغ آلودگی هواست. این موضوع آنجا اهمیت بیشتری پیدا می کند که سه چهار روز مدارس تعطیل می شوند، اما تغییری در حجم آلودگی هوا مشاهده نمی شود. درصد زیادی از افراد در معرض خطر، دانش آموزان هستند که علاوه بر سن کم و حساسی که دارند، به صورت فعال در هوای آلوده مشغول تنفس هستند. 
به جز مدارس دولتی و غیر انتفاعی در مقاطع مختلف، برخی آموزشگاهها نیز تعطیل شدند تا دانش آموزانی که به کلاس خصوصی می روند نیز از خانه بیرون نیایند. در این میان اهمیت آموزش آن لاین به طور کاملا محسوسی مشخص می شود. به جز صرفه جویی در زمان و هزینه ی رفت و آمد، بسیاری از دانش آموزان به دور از هوای آلوده، ترافیک سرسام آور و خطرات جانبی حضور در خیابانهای دود آلود، در کلاسهای آموزشی آن لاین حاضر شدند. همینطور استادان و معلمین عزیزی که می بایست در این هوای آلوده راهی کلاسهای آموزشی و آموزشگاهها می شدند، با برگزاری کلاس آنلاین به

تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک و ... پرداختند.
به هر حال آلودگی هوای شهرهای بزرگ، معضل مهمی است که به راحتی قابل رفع نیست. شهروندان و متصدیان امور، مدیران شهری و همه ی کسانی که در این فضای بیمار زندگی می کنند باید بیاندیشند و راهکارهای اجرایی و طرح های پر بازدهی برای رهایی از این مشکل بدهند. اگر هر شهروند متعهد، یک گام جهت رفع این آلودگی بردارد شاید دیگر آسمان آبی تهران دور از ذهن نباشد.
استاد سلام به سهم خود، پیشنهاد کلاس مجازی و آموزش آنلاین را (به عنوان یک راهکار کم هزینه و با بازدهی بالا) برای شما مطرح می کند.

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.