تاریخ انتشار:

آیا تعطیلی مدارس راهکار مقابله با آلودگی هوا است

آیا تعطیلی مدارس راهکار مقابله با آلودگی هوا است
آیا تعطیلی مدارس راهکار مقابله با آلودگی هوا است ؟

آلودگی هوا و تعطیلی مدارس


علم بهتر است یا سلامتی؟

این روز ها کمتر استان یا شهری را میشناسید که به خاطر آلودگی هوا تعطیلی مدارس را تجربه نکرده باشند. البته بجز دماوند و فیروزکوه. در بعضی از این استان ها آلودگی هوا از مرز خود گذشت و بعضی دیگر از شهرها آلوده ترین روزها و شب ها را تجربه کردند.

تمامی پیام هایی که طی این مدت دریافت کردیم این بود :

از تردد غیر ضروری در شهر خودداری کنید!!

مدارس در پایه های مختلف تعطیل شدند و تدریس خصوصی در منازل استاد و شاگرد ها بیشتر رونق گرفت. تدریس خصوصی آنلاین استاد و شاگرد و تدریس آنلاین گروهی مدارس شکل تازه ای به خود گرفت.

برای جبران تعطیلی کلاس درس بیشترین آسیب را معلمان خواهند دید چرا که مجبور هستند حجم بیشتری از کتاب ها را در برنامه روزانه کاری خود بگنجانند و برای بعضی از شاگردان خود کلاس خصوصی داشته باشند تا شاگرد را به کلاس درس برسانند.

تعطیلی مهد کودک ها و مدارس اعتراضاتی را از سمت والدین شاغل نیز به همراه داشته. مادرانی که بیرون از منزل مشغول به کار هستند با تعطیلی مدارس دچار سرگردانی و بلاتکلیفی میشوند. این خانواده ها انتظار دارند که همزمان با تعطیلی مدارس ادارات نیز تعطیل شوند چرا که مجبور هستند فرزندان خود را همره خود به محل کار ببرند و یا در منزل اقوام بگذارند که همان ترددهای غیر ضروری اتفاق می افتد.

اما تعطیلی مدارس و نه ممنوعیت تردد وسایل نقلیه کمکی به کاهش این آلودگی ها داشته؟؟


آلودگی هوا و تعطیلی مدارس

باران های اسیدی

از نتایج آلودگی هوا باران های اسیدی است که به شکل باران, مه و یا برف همراه با اسید از آسمان به زمین می آیند و پیامد های بسیاری را بر روی تمامی موجودات زنده جانوری و گیاهی به همراه دارد. افراد با بیماری های قلبی و عروقی , بیماری های دستگاه های تنفسی شامل برونشیت و آسم روزهای بسیار سختی را متحمل میشوند و چه بسا که ممکن است جان خود را از دست بدهند. در سراسر دنیا سالیانه 3 میلیون نفر بر اثر آلودگی هوا جان خود را از دست میدهند که بیشترین این آمار در شهرهای توسعه یافته ثبت شده است

پیشنهاد ما به شما این است : تا میتوانید در معرض آلاینده ها قرار نگیرید. و به تغذیه خود بیشتر اهمیت بدهید. گنجاندن روزانه یک لیوان شیر در برنامه غذایی و یا مصرف روغن زیتون روزانه به سلامت تنفسی شما کمک شایانی میکند.


آلودگی هوا و مصرف شیر

اگر درحال فراگیری علم هستید که شامل انواع مختلف آموزش در رشته های مختلف می باشد سلامتی خود را جدی بگیرید اما از کسب علم غافل نشوید و بهترین راهکار ما را به کار ببرید :

کلاس آنلاین استاد سلام

کلاس آنلاین


کلاس آنلاین بدون مبارزه

مثل هر تکنولوژِی جدید دیگری ممکن است در ابتدا کمی برایتان نامانوس باشد اما تنها نگرانی که ممکن است برای شما پیش بیاید عدم شناخت شما و آشنایی با فضای کلاس آنلاین است که شما میتوانید به عنوان کاربر مهمان همه زوایای کلاس درس را بررسی کنید.

اما پیش از ورود به کلاس آنلاین :

  • اگر استاد هستید از لینک زیر ثبت نام خود را نهایی کنید

استاد هستم

  • و اگر شاگرد هستید از لینک زیر درخواست کلاس آنلاین خود را برای هر مهارتی که نیاز دارید ثبت کنید

رزرو معلم خصوصی

امکانات کلاس آنلاین

* یکی از مزیت های برگزاری کلاس آنلاین استاد سلام دریافت تخفیف 20درصدی در قیاس با کلاس های حضوری میباشد.*

ما این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که شاگرد و استاد انتخاب کنند :

  • با ارتباط تصویری تدریس همراه با تمرکز را در کلاس تجربه کنند
  • با ارتباط از طریق صدا بتوانند سوالات خود را مطرح کنید
  • با نوشتن سوالات خود ,استاد همزمان پاسخگو سوالات شما باشد

از دیگر امکانات بسیار جذاب کلاس آنلاین انتخاب زمان برگزاری کلاس می باشد . شما میتوانید در ساعات پایانی روز که سر و صدا کمتر باشد کلاس خود را برگزار کنید و یا اوایل روز باشد. روز های برگزاری میتواند به انتخاب شما باشد و یا اگر برایتان کاری پیش آمد کلاس خود را کنسل کنید و اینگونه شاگرد یا استاد متحمل هزینه رفت و امد نشده اند و برای زمان بعدی میتوانند با یکدیگر هماهنگ شوند.

از دیگر مزیت کلاس درس بخصوص در روزهای سرد زمستانی و یا گرم تابستانی ماندن در خانه هست که علاوه کاهش خستگی حاصل از رفت و آمد, در معرض آلودگی های محیط هم قرار نخواهید گرفت.

تجربه یک کاربر مهمان

کلاس آنلاین ریاضی


کلاس آنلاین

چندی پیش که در منزل یکی از اقوام مهمان بودیم حدودای ساعت 10 بود که دختر 11 ساله شان به نام ملیکا از ما خداحافظی کرد و به اتاقش رفت و بابت اینکه نمیتواند تا پایان مهمانی در کنارمان باشد عذرخواهی کرد. برای من بسیار عجیب بود چرا که فردا جمعه بود و اصولا بچه ها خیلی در این شرایط زود به رختخواب نمیروند . مادرشان که خانوم بسیار ریز بین و نکته سنجی هست وقتی با نگاه های متعجب ما رو برو شد لبخندی زد و گفت : ملیکا کلاس آنلاین داره. از طرف مدرسه برای روزهایی که به علت آلودگی هوا تعطیل هستند برایشان کلاس آنلاین میگذارند و اینطوری هم بچه ها با کامپیوتر و نحوه کارکردش بیشتر آشنا میشوند و هم درس های هفته را دوره میکنند و بر خلاف مدارس دیگر ملیکا از برنامه درسی مدرسه عقب نیست و اتفاقا خیلی هم پیشرفت داشته.

آن شب همراه ملیکا در اتاقش نشستم و از نزدیک تجربه کار با کلاس آنلاین را به شخصه تجربه کردم و ایده برگزاری کلاس آنلاین بنظرم عالی بود.

به خانه که برگشتیم اولین کار جستجو در گوگل بود:

تدریس خصوصی آنلاین

مدتها بود که برای رفتن به کلاس زبان انگلیسی تنبلی میکردم اما آن شب با وجود خستگی و دیر وقت بودن عزمم را جزم کردم. وارد سایت استاد سلام شدم و درخواست معلم خصوصی زبان انگلیسی دادم و در عرض چند دقیقه پشتیبان پاسخم را داد و برای فردا روز جمعه با استاد خصوصی هماهنگ شدیم و اولین جلسه کلاسمان را برگزار کردیم

از زمان برگزاری اولین جلسه کلاسمان تقریبا سه ماه گذشته و من هم بسیار علاقه مند تر شدم و هم بسیار پیشرفت داشته ام. کم کم دارم برای اهداف بلند مدتم تصمیم گیری میکنم و گرفتن مدرک آیلتس دیگه برایم رویا نیست.

با کلاس خصوصی استاد سلام آرزوهام به اهدافی تبدیل شدند که برای رسیدن بهشون بهترین خودم و ارائه میدم

تجربه شما از کار در کلاس آنلاین چیست؟

فرهنگ سازی در استفاده از وسایل نقلیه عمومی و همسو شدن شهروندان برای کاهش آلودگی هوا از جایگاه بسزایی برخوردار است و نمیتوان به آسانی از آن غافل شد. آیا چیزی با ارزش تر از نفس کشیدن جود دارد؟ در فرزندان خود فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی را نهادینه کنید و برای آموزش بهتر نحوه استفاده از کلاس آنلاین در مقاله از سیر تا پیاز کلاس آنلاین همراهمان باشید و به دوستانتان معرفی کنید

راه های ارتباطی با مجموعه استاد سلام مرجع تدریس خصوصی

شماره تماس:02128428139-02128428914

ایمیل ارتباطی:ostadsalam.ir@gmail.com

ما را در اینستاگرام به آدرس: ostadsalam دنبال کنید

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.