سارا امیری معلم تدریس خصوصی

تدریس دروس زبان آلمانی، زبان آلمانی آمادگی سفارت، زبان آلمانی کودکان، مکالمه زبان آلمانی، آلمانی b2 در شهر تهران

سارا امیری سارا امیری 611 بازدید
  • درباره استاد
  • درخواست تدریس با استاد
  • نظرات
  • کتابهای مرتبط را ببینید و خریداری کنید
درباره استاد
سارا امیری سارا امیری
  • رشته های تدریس:

    زبان آلمانی زبان آلمانی آمادگی سفارت زبان آلمانی کودکان مکالمه زبان آلمانی آلمانی b2

    • هزینه تدریس آنلاین (برای یک ساعت و نیم)
      هزینه تدریس آنلاینبرای یک ساعت و نیم

      400 تا 500 هزارتومان

    • مدت عضویت
      مدت عضویت

      1 سال و11 ماه و27 روز

  • مقطع‌های آموزشی که استاد تدریس می‌کند:

    همه مقاطع سنی

  • محل تدریس:

    تهران - تهران

  • سابقه تدریس:


    روش تدریسِ من، ممکنه یکم با بقیه متفاوت باشه ولی خب همین متفاوت بودنش باعث جذاب شدنش شده! کلاس‌ها ۹۰ درصد مکالمه محور هست چون من عقیده دارم زبان رو باید مثل بچه‌ها، با تمرین و تکرار و به صورت ناخودآگاه یاد گرفت. پس اگر قبلا کلاس رفتی ولی نمیتونی صحبت کنی یا میخوای از همون اول گرامر و زبان آلمانی رو در دل مکالمه یاد بگیری، قطعا من میتونم کمکت کنم.

    منبع تدریسِ من کتاب

    DaF kompakt هست. این کتاب، شاملِ ۳۰ درس هست که کلِ سطح A1 و A2 و B1 رو شامل میشه و دیگه نیازی نیست برای هر سطح کتاب جداگانه بخرید. برای سطح B2، کتاب Sicher تدریس میشه. ببینید تدریس به این شکل هست که مثلا درس ۱۲ درباره‌ی بانک هست. من و زبان آموز تمام لغات و اصطلاحات مربوط به بانک رو در قالب دیالوگ باهم کار میکنیم و صفر تا صدِ این موضوع رو یاد میگیریم. مثلا یه بار من میشم کارمند بانک و زبان آموز میشه مشتری و یه بار دیگه هم برعکس. این کار رو در قالبِ موضوعاتِ مختلفِ مربوط به بانک انجام میدیم. مثلا افتتاح حساب یا وام گرفتن یا مثلا مشتری رمز کارتشو فراموش کرده و.....اینقدر تمرین و تکرار میکنیم که زبان آموز به اصطلاح این مبحث رو قورت بده. این شیوه درباره‌ی کل این ۳۰ درس اعمال میشه.

    حالا اگه راجع به خودم سوال دارید، من زبان آلمانی رو از سفارت اتریش یاد گرفتم و دارای مدرک TestDaF و همچنین مدرک DLL (مدرک مدرسی زبان آلمانی) از موسسه‌ی گوته هستم. به علاوه در دوره های مدرسی زبان آلمانی در دانشکده‌ی زبانِ دانشگاه شهیدبهشتی هم شرکت کردم و دارای مدرک معتبر با مُهر دانشگاه هستم. نزدیک ۵سال هست که سابقه‌ی تدریس دارم.

    حدود دوسال در یک موسسه‌ای در غرب تهران کار کردم و بعد کرونا هم فقط به صورت انلاین که خیلی بازخوردِ خوبی داشتم.

    اگه سوالی داشتین حتما بهم در واتس اپ پیام بدین و ازم بپرسین.

    موفق باشید🌹

درخواست تدریس با استاد
هزینه تدریس (جلسه‌ای):

400 تا 500 هزارتومان

درس یا مهارت*
نحوه برگزاری*
روز و ساعت برگزاری*
تعداد شاگرد*
وضعیت سکونت*
موبایل*
ایمیل
نظرات
ثبت نظر جدید
  • Mnd him
    Mnd him
    من به شدت تو معلم داشتن سخت گیرم و برام برخورد و نحوه تدریس خیلی مهمه. و باید بگم ایشون یکی از بهترین استاد‌هاییست که تا به حال داشتم و من رو عاشق زبان آلمانی کردن! کتابی که کار میکنن نسبت به بقیه اساتید و آموزشگاه ها مناسب و جامع تره. نحوه تدریسشون هم جوریه که علاوه بر لغات و جملات درس، خودشونم کلی عبارت و کلمه جدید یاد میدن و به همین واسطه شما راحت میتونید بعد از چند جلسه جمله‌سازی کنید و آلمانی مکالمه کنید. گرامر رو به ساده ترین روش ممکن توضیح میدن و سریعا یاد گرفته میشه بطوری که آدم بی‌نیاز میشه از سرچ کردن راجب اون موضوع و مهارتشون تو انتقال مطلب بسیار بالاست. خلاصه هرچه خوبان همه دارند ایشون یکجا داره :))
    1402/03/25 22:09
  • حامد چهره ساز
    حامد چهره ساز
    من حدود یک سال و نیم و از سطح A2 تا B2 با این استاد عزیز و مهربون کلاس داشتم و خیلی دلسوزانه و با روش جدید و جالبی گرامر را همراه با مکالمه یاد میدن و هر مشکلی در زمینه زبان داشتم با کمکش حل میکردم و حتی برای مصاحبه و امتحان زبان گوته کمک کردند. به همه پیشنهاد میکنم با ایشون کلاس بگیرند و خیلی سریعتر با اهدافشون برسند.
    1402/03/25 11:30
  • shayan r
    shayan r
    من از A2 تا انتهای B2 رو با ایشون رفتم. با توجه به اینکه A1 رو خودم خونده بودم یه نقصای جزئی بود که توسط استاد رفع شد حدود 1سال باهاشون کلاس داشتم و تجربه فان و خوبی بود از دقتشون روی مکالمه هم خیلی ممنونم
    1402/03/24 23:48
  • Noosh Sh
    Noosh Sh
    معلم فوق‌العاده با صبر و حوصله که تمام تلاشش رو برای یاد‌دهی میذارن و با شیوه‌های مختلف سعی میکنن آموزش بدن من به کمک ایشون تونستم امتحان سطح b2 رو قبول بشم.
    1402/03/24 16:55
  • سیاوش خسرونژاد
    سیاوش خسرونژاد
    با تو جه به این که چند تا معلم من باهاشون کلاس داشتم چه از همین استاد سلام و چه در موسسات بیرون سارا بهترین کسی بود که پایه حرف زدن رو برام ساخت و دستش هم درد نکنه. و یه نکته‌ی جالبی که برخی بهش معتقد هستن که اصلا مهم نیست ولی به نظرم مهمه، کتابیه که باهاش میخونید و معلمتون روش تسلط داره این. داف کامپکت کتاب واقعا استخون دار و جون دار تر هست نسبت به بقیه چیز‌ها.
    1402/03/24 16:05
  • Baran Rh
    Baran Rh
    کلاسایی که با ایشون داشتم واقن عالی بودن و تجربه خوب و قشنگی بوده برام با بقیه معلما فرق دارن و جوری که تدریس میکنن واقن درس رو یاد میگیرم
    1402/03/24 15:17
  • Asal Salehi
    Asal Salehi
    من با سارا جون، از سطح A1 تا B2 کلاس داشتم. من قبل از سارا جون، موسسه میرفتم ولی واقعا یک کلمه نمیتونستم صحبت کنم ولی ولی سارا معجزه کرد. بی نظیره. من مدرک B2 رو هم با کمک ایشون گرفتم. شک نکنید که سارا واقعا بهترین بیان رو توی تدریس و آموزش داره. فقط یکم سخت گیره که به نظرم برای همینه که من خودم پیشرفت کردم. با همه معلم های دیگه متفاوته. اینو فقط کسی میفهمه چند معلم دیگه رو تجربه کرده باشه و بعد فقط یک جلسه با سارا کلاس برداره. ♥️ هرچی بلدم از ایشونه.
    1402/03/24 13:16
اساتید مرتبط
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.