حسام فراهانی معلم تدریس خصوصی

تدریس دروس خوانندگی، سلفژ، موسیقی، تئوری موسیقی، پیانو، هارمونی، آواز در شهر تهران

حسام فراهانی حسام فراهانی 1998 بازدید
  • درباره استاد
  • درخواست تدریس با استاد
  • نظرات
  • کتابهای مرتبط را ببینید و خریداری کنید
درباره استاد
حسام فراهانی حسام فراهانی
درخواست تدریس با استاد
هزینه تدریس (جلسه‌ای):

200 تا 250 هزارتومان

درس یا مهارت*
نحوه برگزاری*
روز و ساعت برگزاری*
تعداد شاگرد*
وضعیت سکونت*
موبایل*
ایمیل
نظرات
ثبت نظر جدید
  • Majid  T
    Majid T
    من ساکن کانادا هستم. ۳ ماه هست که آموزش پیانو رو با استاد فراهانی به صورت آنلاین شروع کردم. دانش ابتدایی از پیانو داشتم ولی با آموزش قبلی سالها فاصله افتاده بود. جلسه‌های هفتگی داریم و خیلی راضی هستم. با مرور مفاهیم شروع کردیم و کم کم وارد مباحث جدید شدیم. با اینکه همه چیز آنلاین هست ولی کیفیتِ جلسات با کلاس‌های حضوری تفاوتی نداره. حسام خیلی خوش رو، دقیق، کاملا مسلط به مباحث و حرفه‌ای هست. آموزش‌ها و نظرات حسام باعث شده نوازندگی من و دانش موسیقی من پیشرفت زیادی داشته باشه. من حتما آموزش پیانو رو با استاد فراهانی پیشنهاد می‌کنم.
    1401/04/02 21:13
    • حسام فراهانی
      حسام فراهانی
      ممنونم مجید جان منم خوشحالم که تونستیم خیلی خوب و اصولی جلو بریم.
      1401/05/09 10:10
  • کسرا خامنه‌ای
    کسرا خامنه‌ای
    من حدود ۱ سال پیش شروع کردم به یادگیری پیانو به صورت خود آموز و خیلی جدی نبودم در خصوص یادگیری پیانو ، اما بعد علاقه مند تر شدم و حدود سه ماه پیش تصمیم گرفتم که در کلاس های آنلاین آقای فراهانی شرکت کنم. از همون جلسه اول آقای فراهانی خیلی خوشرو و پر انرژی بودند و کلاس داشتن با ایشون خیلی لذت بخش بود. همچنین ایشون با وجود اینکه کلاس آنلاینه، خیلی دقیق هستند و همه اشکالات رو متوجه می‌شوند و همین طور راه حل و فیدبک های خیلی خوبی هم می دهند . الان بعد از گذشت ۳ ماه سطح نوازندگی من اصلا با قبل از کلاس قابل مقایسه نیست
    1401/03/24 13:32
    • حسام فراهانی
      حسام فراهانی
      ممنون کسری جان، خوشحالم که انقدر خوب تونستیم پیش بریم با هم. آفرین به تلاش و پشتکارت. موفق باشی.
      1401/04/01 14:43
  • دلارام حدادی
    دلارام حدادی
    عالی ، خیلی ممنون که کلاس آنلاین رو مثل حضوری برگزار کردین و با حوصله زیاد همه چیز رو مو به مو آموزش میدین ، واقعا از اینکه در این مدت کرونا به این صورت تونستم رابطه خودم رو با موسیقی نزدیک نگه‌دارم ممنون شما هستم استاد فراهانی
    1400/04/02 20:34
    • حسام فراهانی
      حسام فراهانی
      خیلی ممنونم نظر لطف شماست. تمام سعی من بر اینه که کلاس های آنلاین با حداکثر کیفیت برگزار بشه . خوشحالم که کلاس مفید بوده تا به اینجای کار. موفق باشید.
      1400/04/11 19:43
  • شیما جعفری
    شیما جعفری
    من هنرجوی صفر بودم با شرکت در کلاسهای انلاین استاد فراهانی به مرحله ی خوبی رسیدم و بسیار خرسند و راضی هستم
    1400/04/02 20:21
    • حسام فراهانی
      حسام فراهانی
      ممنون از شما خوشحالم که کلاس خوب بوده موفق باشید .
      1400/04/11 19:39
  • Ahmad N
    Ahmad N
    من ۳۳ سالمه و ساکن آلمان هستم، ۲ ماه هست که آموزش پیانو رو از سطح کاملا مبتدی به صورت آنلاین با حسام شروع کردم. از همون جلسه ی آشنایی اولیه متوجه شدم که روحیات حسام به من خیلی میخوره و کلاسهای هفتگی خودمون رو شروع کردیم. باید بگم که در کل خیلی راضی هستم از تدریس حسام. ایشون خیلی خوش رو، دقیق، صبور، مقید به زمان بندی های کلاس و از همه مهمتر حرفه ای کلاس ها رو برگزار کردند. فکر نمیکردم که بشه آنلاین با این کیفیت و اینقدر راحت آموزش پیانو انجام بشه. حسام از پشت دوربین کاملا مسلط، گویی که کنارت نشسته باشه راهنمایی میکنه و فیدبک‌ میده. در این مدت ما تونستیم خیلی سریع مفاهیم اولیه پیانو رو‌ یاد بگیریم. کلاسهای آموزش ساز موسیقی معمولا خیلی زود خسته کننده و طاقت فرسا میشه، در حالیکه تا به الان من هر هفته با کمال میل منتظر برگزاری کلاس ها با حسام هستم. آموزش پیانو با حسام رو‌ حتما حتما توصیه میکنم.
    1400/03/13 17:53
    • حسام فراهانی
      حسام فراهانی
      احمد جان ممنون از اینکه نظرتو ثبت کردی و نکاتی که گفتی نظر لطفته . خیلی خوشحالم که کلاسمون بهت کمک کرده به نظر منم کلاسمون خیلی خوب پیش رفته و مرسی که با تلاش و پشتکار خودت تمرینات رو به خوبی انجام میدی و مفاهیم رو تو این مدت به خوبی فراگرفتی. مطمئنم که در مدت خیلی کمی میتونی نتیجه ی خیلی خوبی بگیری.
      1400/03/29 16:42
  • سمانه حلیمی
    سمانه حلیمی
    با توجه به شرایط فعلی کرونا کلاس آنلاین استاد فراوانی را پیشنهاد می‌کنم به دوستداران پیانو .شاید غیر ممکن به نظر برسد اما با تمرین و پشتکار به نتایج مطلوبی خواهید رسید.
    1400/02/15 11:53
    • حسام فراهانی
      حسام فراهانی
      کلاس های آنلاین برای یادگیری ساز پیانو در شروع شاید ناممکن بود اما خب معلوم شد که برای هنرجویانی که هدف دارند و تمرینات رو به خوبی انجام میدهند به شدت مفیده و خیلی خوشحالم که تو این مدت کم و با اینکه کلاس ها آنلاین بود انقدر پیشرفت کردید.
      1400/02/22 01:45
اساتید مرتبط
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.