افشین کامران معلم تدریس خصوصی

تدریس دروس زبان انگلیسی، مکالمه زبان انگلیسی speaking english، زبان انگلیسی متوسطه، زبان انگلیسی توریست، گرامر زبان انگلیسی، نگارش زبان انگلیسی، مکالمه زبان انگلیسی با لهجه امریکایی، زبان انگلیسی بازرگانی تجاری، مکالمه زبان انگلیسی آنلاین، مکاتبات زبان انگلیسی در شهر تهران

افشین کامران افشین کامران 199 بازدید
  • درباره استاد
  • درخواست تدریس با استاد
  • نظرات
  • کتابهای مرتبط را ببینید و خریداری کنید
درباره استاد
افشین کامران افشین کامران
درخواست تدریس با استاد
هزینه تدریس (جلسه‌ای):

500 تا 600 هزارتومان

درس یا مهارت*
نحوه برگزاری*
روز و ساعت برگزاری*
تعداد شاگرد*
وضعیت سکونت*
موبایل*
ایمیل
نظرات
ثبت نظر جدید
  • مهدی عزیزی
    مهدی عزیزی
    سلام به همگی، من میخواستم نظرم را راجع به کلاسهای اقای کامران به اشتراک بگذارم. با اینکه کلاسهای زبان زیادی رفته بودم ولی سطح زبانم در حد پایینی بود و از وقتی که حدودا سی جلسه کلاس با ایشون داشتم زبانم بسیار خوب شده و در کارهای خارجی که انجام میدم اعتماد به نفسم بالا رفته و به خوبی ارتباط برقرار میکنم، الان هم در حال اخذ ایلتس 7جنرال هستم و فقط چند جلسه دیگری با اقای کامران دارم که حتما به نمره مد نظرم برسم. در کل از روش تدریسشون کاملا راضی هستم. واقعا روششون متفاوته با جاهای دیگر..
    1401/08/11 14:50
    • افشین کامران
      افشین کامران
      سلام . خیلی ممنون از کامنت خوب شما. امیدوارم موفق باشید.
      1401/08/14 11:33
  • Mehdi Lotfi
    Mehdi Lotfi
    آقای مهندس کامران بسیار دلسوزانه تدریس میکنند. من آیلتس ۴/۵ داشتم و از وقتی که با ایشان کلاسهای زبان را شروع کردم در همون جلسه اول کلی نکات کلیدی یادگرفتم . باور کنید هر جلسه کلاس شاید اندازه بیست جلسه کلاس تو آموزشگاهها زبان یاد گرفتم. من با کمک ایشون تونستم آیلتس ۶/۵ تو ۲۰ جلسه بگیرم . به خیلی از دوستام هم ایشون را معرفی کردم و همه راضی بودند. من در حال مهاجرت به کانادا توسط دفتر ایشان هستم و با کمک ایشون کارهام داره به خوبی پیش میره. ضمنا ایشون کلاسهای توجیهی برای آمادگی زندگی در کشورهای انگلیسی زبان هم دارند . کلی فوت وفن زندگی در کانادا را از ایشون آموختم . واقعا احساس دین میکنم به ایشون . آقای کامران واقعا دستتون درد نکنه و سپاسگزارم.
    1401/08/07 19:59
    • افشین کامران
      افشین کامران
      سپاسگزارم از کامنت شما دوست گرامی. آرزوی موفقیت دارم برای شما.
      1401/08/11 13:47
اساتید مرتبط
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.