علی رنج پور معلم تدریس خصوصی

تدریس دروس زبان آلمانی، testdafc زبان آلمانی، زبان آلمانی آمادگی سفارت در شهر تبريز

علی رنج پور علی رنج پور 12313 بازدید
  • درباره استاد
  • درخواست تدریس با استاد
  • نظرات
  • کتابهای مرتبط را ببینید و خریداری کنید
درباره استاد
علی رنج پور علی رنج پور
  • رشته های تدریس:

    زبان آلمانی testdafc زبان آلمانی زبان آلمانی آمادگی سفارت

    • هزینه تدریس حضوری (برای یک ساعت و نیم)
      هزینه تدریس حضوریبرای یک ساعت و نیم

      500 تا 600 هزارتومان

    • هزینه تدریس آنلاین (برای یک ساعت و نیم)
      هزینه تدریس آنلاینبرای یک ساعت و نیم

      500 تا 600 هزارتومان

    • مدت عضویت
      مدت عضویت

      7 سال و7 ماه و16 روز

  • مقطع‌های آموزشی که استاد تدریس می‌کند:

    دبیرستان و پیش دانشگاهی , کاردانی- فوق دیپلم , کارشناسی- لیسانس , کارشناسی ارشد- فوق لیسانس , دکتری و بالاتر

  • محل تدریس:

    آذربایجان شرقی - تبريز

  • کلاس خصوصی حضوری در مناطق: ناحیه پنج , ناحیه چهار , ناحیه دو

  • سابقه تدریس:

    - با سابقه بیش از 15 سال تدریس در سطوح مختلف دانشگاهی و آموزشگاهی و موسسات و سازمان های معتبر در سطح ایران و اروپا و آموزش به بیش از دو هزار فراگیر از ایرانی و اروپایی با نتیجه صددرصد قبولی در آزمون های بین المللی

    - تدریس زبان و ادبیات آلمانی با علمی ترین، جدیدترین و با کیفیت ترین متد روز مورد تایید اتحادیه اروپا مطابق استانداردهای CECR و GER به همراه آمادگی کامل برای تمامی آزمون های بین المللی

    - برگزاری کلاس ها به صورت حضوری و آنلاین با بهترین کیفیت و تضمین نتیجه دوره ها از سطح صفر تا پیشرفته (A1 تا C2) ، دوره های تخصصی آمادگی مصاحبه های سفارت، شغلی و دانشگاهی.

    - مدرس بین المللی زبان آلمانی به مدت 15 سال + دی وی دی آموزشی منتشر شده 16 ساعته در ایران

    - مدرس زبان بین المللی اسپرانتو به مدت 8 سال + دی وی دی آموزشی منتشر شده 5 ساعته در ایران

    - مدرس دروس تخصصی مهندسی مواد به مدت 9 سال در دانشگاه (ترمودینامیک مهندسی مواد، تست های غیرمخرب، روش های نوین ارائه مطالب، نرم افزار تخصصی HSC Chemistry با دی وی دی آموزشی منتشر شده HSC برای اولین بار در ایران، نرم افزار تخصصی JmatProبا دی وی دی آموزشی منتشر شده JmatPro برای اولین بار در ایران)

    - مدرس زبان تخصصی مهندسی مواد به مدت 5 سال

    -

    - عضو سازمان جهانی اسپرانتو

    - عضو اتحادیه جهانی اساتید اسپرانتیست

    - سابقه همکاری با سازمان جهانی یونسکو ، انجمن مهاجرت آلمان، موسسه مطالعات ملل

    - رئیس سابق سازمان جوانان اسپرانتو ایران

    - عضو هیئت علمی بنیاد علمی آموزشی درسواره

    - عضو مرجع متخصصین ایران

درخواست تدریس با استاد
هزینه تدریس (جلسه‌ای):

500 تا 600 هزارتومان

درس یا مهارت*
نحوه برگزاری*
روز و ساعت برگزاری*
تعداد شاگرد*
وضعیت سکونت*
موبایل*
ایمیل
نظرات
ثبت نظر جدید
  • بهراد بخشی
    بهراد بخشی
    با سلام، من پنجمین ماه هست که با استاد رنجپور یادگیری زبان آلمانی رو شروع کردم، ایشون واقعا از لحاظ سواد و اخلاق بهترین هستن و ازشون خیلی متشکرم بخاطر زحماتشون
    1400/07/25 06:45
  • Baharak Bakhtavar
    Baharak Bakhtavar
    با سلام. من حدود دو ماهه كه با استاد رنج پور دوره ي B2 رو ميگذرونم. بدون مبالغه ايشون استاد بسيار حرفه اي هستند. گذشته از تدريس خود دروس تكنيك هاي مهم و مفيد آمادگي براي امتحان رو ياد مي دن. من در عرض اين مدت كوتاه خيلي تو صحبت و نوشتم پيشرفت كردم. لازم براي كسايي كه اخلاق استاد هم مهم براشون بگم كه خيلي خوش اخلاق هستن. بسيار از ايشون متشكرم و قدردان زحماتشون هستم.🙏🏻
    1400/07/17 21:31
  • زهرا سالک
    زهرا سالک
    اخیرا به همراه دوستانم در دوره های آلمانی استاد رنج پور شرکت کردیم. به نظرم با سوادترین، دلسوزترین، موفق ترین و به صورت کلی بهترین استادی هستند که تا الان باهاشون کلاس داشتم. تدریس عالی و کامل و باحوصله با بهترین نتیجه ممکن که در جلسه دهم سلیس آلمانی حرف زدیم. بی نهایت ممنونم از استاد عزیز که بسیار محبت داشتند به ما.
    1399/10/19 20:08
  • مهیا ز.
    مهیا ز.
    استاد بسیار بسیار با سواد و خوش اخلاقی هستند. من در کلاس ایشان در 7 ماه خیلی عالی آلمانی یاد گرفتم و اخیرا مدرک B1 خودم رو گرفتم. لابلای آلمانی، درس زندگی و امید هم به من یاد دادید. از شما یک دنیا ممنونم استاد و دوستتون دارم.
    1398/05/13 15:00
  • مونا رایگانی
    مونا رایگانی
    من از دوره های آقای مهندس استفاده کردم برای آلمانی و ترمودینامیک و خیلی عالی هستند. عالی تر از عالی. چنان آلمانی یاد گرفته ام که در مخیله ام هم نمیگنجید یه روزی این شکلی مسلط باشم. خیلی خوشحالم بابت این. با شخصیت و رفتار عالی شون انرژی تزریق میکنن. من خیلی تشکر میکنم از استاد عزیزم آقای رنج پور و واقعا تا ابد لطف و محبت هاشون رو فراموش نمیکنم.
    1397/04/12 01:12
    • متشکرم از محبت شما خانم رایگانی. شاد و سلامت باشید.
      1398/05/13 16:12
  • سهند
    سهند
    استاد بسیار با سوادی تو آلمانی هستن. من واقعا از کلاس هاشون لذت بردم. نه تنها استاد، بلکه یک مشاور خوب بودند. واقعا دلسوز و خوش برخورد هم هستند. بدون هیچ چشم داشتی به بهترین شکل برای من motivation نوشتن و در اولین بار مورد تایید واقع شد و ویزا صادر شد. یک انسان به تمام معنا هستند. امیدوارم نظر منو دیده باشن و از همینجا مجددا دستشون رو میبوسم بابت زحماتشون.
    1397/03/05 17:44
  • احسان. ن
    احسان. ن
    من با مهندس رنج پور تافل کار کردم 40 جلسه و تافل با نمره 106 گرفتم. واقعا عالی و بی نظیر هستن. هم برخورد و ادب و شخصیتشون هم کیفیت تدریس و سوادشون عالی هست. بهترین استاد زبانم بودن در بین تمام کسایی که کلاسشون رفتم. هرکس از کلاس ها و رهنمودهاشون خوب بهره ببره قطعا موفقیت برای خیلی راحت است. از سایت استادسلام خیلی تشکر میکنم بابت معرفی بهترین اساتید کشور و همیشه معرف شما هستم همه جا.
    1397/01/25 19:33
  • محمدحسین از مشهد
    محمدحسین از مشهد
    سلام من با اسکایپ با استاد رنج پور اسپانیایی کار کردم و یاد گرفتم. حدودا 8 ماه از محضرشون استفاده کردم و به سطح A2 رسیدم. ایشون رو از استاد سلام پیدا کرده بودم. رضایت کامل از کیفیتشون دارم. هم شخصیت و رفتار هم سوادشون عالی بود. امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشن.
    1397/01/25 05:20
  • نوید
    نوید
    باسلام استاد خسروی به لطف شما و با تدریس مفهومی و عالی شما در زیست من تونستم امسال پزشکی قبول شوم.
    1397/01/14 07:08
  • کاظمی
    کاظمی
    خوب بودن. دانش خوبی دارن و اخلاقشون خیلی محترمانه هست. من ازمون زبان دکترا پیش ایشون نمره اوردم.
    1397/01/14 00:37
  • سولماز
    سولماز
    با سلام و تشکر از سایت استاد سلام من و دوستانم در دوره ایتالیایی آقای رنج پور شرکت کردیم با سری کتاب های espresso استاد بسیار با سواد و با کیفیتی هستند. تسلط خوبی بر ایتالیایی دارند.
    1397/01/12 04:11
  • نسیم کبیر
    نسیم کبیر
    با سلام خدمت دوستان، من در دوره ویژه 40 جلسه صفر تا B1 آلمانی آقای مهندس رنج پور شرکت کردم. صریح بگم، به طور معجزه آسایی متخصص آلمانی هستن ایشون. هم شخصیت و برخوردشون عالی، هم سواد و کیفیتشون. اولا من تردید داشتم، اما با برخورد عالی، صبورانه و دلسوزانه شون و شخصیت بسیار والاشون، قوت قلب و انرژی دادن به من. دوما در مورد اینکه 40 جلسه تا این سطح میشه یا نه، خیلی از دوستام گفتن به من که الکیه، اما آقای مهندس قاطعانه و با اعتماد بنفس بهم تضمین دادن و در عمل هم ثابت کردن که میشه. من B1 امتحان دادم قبول شدم با 84. یعنی فکرشم نمیکردم با 40 جلسه صفر تا B1 برسم. یک تشکر و قدردانی بسیار بزرگ و عمیق به استاد عزیز بدهکارم و از آنجایی که به واسطه سایت آشنا شدم با ایشان، وظیفه خودم دونستم حتما بیام تجربه یادگیری خودمو در میان بگذارم با بقیه دوستانی که میخوان یاد بگیرن و هم در جمع هم تشکر کنم از استاد عزیز. ایشون هیچ وقت فراموش نمیشوند. کسایی که دنبال یادگیری آسان و با کیفیتن، حتما حضور در کلاس ایشان رو تجربه کنند، نتیجه خواهند گرفت. باتشکر فراوان از سایت بسیار خوب و مفید استادسلام، خدا قوت.
    1396/12/18 05:24
  • بیتا شاملو
    بیتا شاملو
    به علاقمندان یادگیری زبان های آلمانی و اسپانیایی توصیه میکنم به هیچ عنوان کلاس های استاد رو از دست ندهند. به معنای واقعی کلمه، بهترین هستند. با کیفیت ترین استاد غیرانگلیسی.
    1396/10/25 15:28
  • محمدرضا
    محمدرضا
    من یک تشکر ویژه از سایت استاد سلام دارم بابت گردآوری بهترین اساتید. دوست من استاد رنج پور رو از طریق این سایت پیدا کرد و از کلاس های فرانسه شون در تبریز بهره بردیم. یک تشکر و قدردانی ویژه به استاد عزیز بدهکارم. از هرنظر بهترین هستند، کیفیت آموزش، تدریس، کلاس های جذاب، شخصیت، انسانیت. آرزوی سلامتی و موفقیت دارم براشون.
    1396/10/18 21:30
  • آیسان طلوعی
    آیسان طلوعی
    سلام من از دانشجویان کلاس آلمانی استاد در تبریز هستم. واقعا عالی هستند و بسیار خوشحالم که فرصت استفاده و یادگیری ازشون پیدا کردم. در مقایسه با دوستانم که همزمان شروع کردیم و اونا جای دیگه رفتن کلاس، من خیلی جلوتر و بهتر هستم. بهترین استاد آلمانی تبریزن استاد رنج پور.
    1396/10/17 19:17
  • شیما صفریان
    شیما صفریان
    من با دوستانم گروهی در دوره آمادگی تافل استاد شرکت کردم و تونستم نمره 93 بگیرم و بقیه دوستانم هم بالای 86. از زحماتتون کمال تشکر رو دارم و آرزوی بهترین درجات.
    1396/07/30 23:27
  • بهاره.
    بهاره.
    من 3 ماهه باهاشون آشنا شدم و فراگیر کلاس آلمانی استاد هستم. واقعا بسیار عالی هستن و تا الان در هیچ کلاسی به اندازه این کلاس آلمانی، از یادگیری لذت نبردم. از استاد عزیز واقعا ممنونم. خیلی خوش برخورد و با انرژی و با سواد هستن.
    1396/07/24 00:45
  • محسن
    محسن
    من تازه تو تهران باهاشون آلمانی شروع کردم. خیلی عالی هستن. حضور در کلاسشون لذت بخش و بسیار مفید هست. برخورد هم که عالی.
    1396/06/26 14:20
  • محمدیوسفی سوچلمایی
    محمدیوسفی سوچلمایی
    سلام استاد عزیزم خدایا شکر باکمک شما زیست ۹۲درصد زدم و باعث شد پزشکی تهران قبول بشم بچه ها دکتر بی نطیرند
    1396/05/21 13:16
  • الهه
    الهه
    من در کلاس فرانسه شون شرکت میکنم. البته قبلا ۲ سال خوندم با استاد خوب دیگه ای. الان فقط برای مرور میام. بخوام مقایسه کنم تفاوت ایشون در زیاد کار کردن و تاکید روی ترجمه فارسی به فرانسه در طول کلاس ها هست. چون خودمم رو بحث آموزش حساسم خواستم بگم تا افرادی که قصد حضور در کلاس دارن مطلع بشن.
    1396/05/21 05:38
  • Vrouw Schakiba
    Vrouw Schakiba
    Een goede leraar Nederlands. Hartelijk dank voor uw hulp. Je bent geweldig.
    1396/05/18 16:55
  • وحید اکبرپور
    وحید اکبرپور
    بسیاااااااااااار عالی در آلمانی. کلاس های آلمانی ایشون واقعا عالیه، حرف نداره. به حدی در کارشون مهارت دارن که فراگیر متوجه گذر زمان کلاس نمیشه و لذت میبره از یادگیری. من کاملا راضی ام و تمام شهریه هام حلالشون.
    1396/05/01 06:44
  • ملکوتی
    ملکوتی
    همین الان دنبال استاد اسپانیایی در تبریز بودم که اتفاقی به صفحه مهندس وارد شدم. آقای مهندس سال ۹۲ تا ۹۴ استاد فرانسوی بنده بودند و چیزی جز خوبی، محبت، خوش برخورد بودن و بزرگواری ندیدم از ایشون. بدون تعارف تدریس فرانسه ایشون منظم و با کیفیت هست و حضور در کلاس فرانسه شون لذت بخش و باعث یادگیری مفید و عالی هست.
    1396/04/23 06:39
  • زیبا خجسته
    زیبا خجسته
    من از طریق این سایت آشنا شدم و کامنت های فراگیرانشون رو خوندم و در کلاس خصوصی ایشون شرکت کردم. الان بعد از 7 جلسه باید بگم آقای مهندس رنج پور کلاس آلمانی بسیار بسیار با کیفیتی دارن. واقعا از حضور در جلسات لذت میبرم و انرژی میگیرم خوش برخورد هستند. بی نهایت خوشحالم که با استاد عزیز آشنا شدم و از حضورشون بهره میبرم.
    1396/04/23 01:00
  • شکوه صداقت
    شکوه صداقت
    من از فراگیران کلاس ایتالیایی استاد رنج پور هستم. میتونم با جرات بگم که کیفیت 20 و اخلاق و برخورد هم بسیار عالی هست. خوشحالم که دارم کار میکنم باهاشون. برند زبان های غیرانگلیسی تبریز هستن با بیش از 6 زبان تدریس.
    1396/04/14 18:03
  • فرهاد
    فرهاد
    من با استادسلام قبلا استاد شیمی خوبی پیدا کرده بودم. اینبار آلمانی. بعد از تجربه 2 استاد در زبان آلمانی، با استاد رنج پور الان یک ماهه کار میکنم. عالی هست. لذت میبرم از جو کلاس. آلمانی در تبریز فقط ایشون. از استادسلام خیلی ممنون که اساتید تاپ رو گردآوری کرده اینجا.
    1396/04/12 04:25
  • نیاز رحیمی
    نیاز رحیمی
    بهترین استاد من تابحال آقای رنج پور هستن که با کمک ایشون تونستم مرحله سختی از درس و زندگی رو با موفقیت طی کنم. یک استاد و مشاور خوش اخلاق و با سواد و متواضع.
    1396/03/29 02:49
  • محمدرضا کشفی پور
    محمدرضا کشفی پور
    با کیفیت ترین استاد آلمانی که در سطح تبریز فعالیت میکنند بی شک جناب مهندس رنج پور هستند. من به شخصه بسیار از ایشان آموخته ام.
    1396/03/25 04:58
  • محدثه غفاری
    محدثه غفاری
    آقای رنج پور بسیار خوش برخورد هستن و منبع انرژی و نشاط برای فراگیرانشون. من باهاشون تا سطح A2 اسپانیایی رو کار کردم و واقعا لذت بردم از نحوه کارشون و تدریسشون. اگر نظرات رو میخونن میخوام بگم یک دنیا ممنونم ازتون استاد عزیز. شما فراموش نخواهید شد.☺💚
    1396/03/09 22:17
  • رویا آمینی
    رویا آمینی
    بسیار خوشحالم که با استاد عزیز کار میکنم. بسیار خوش برخورد و با سواد هستن و واقعا روزی که قرار هست در کلاسشون شرکت کنیم با انرژی و شارژ هستیم. با کلاس فرانسوی ایشون من عاشق یادگیری شدم. تا ابد فراموش نمیشوند.💚💚
    1396/02/28 23:22
  • سعید محدثی
    سعید محدثی
    آقای مهندس رنج پور به حق یکی از برترین اساتید و فعالان زبان های غیرانگلیسی شهر تبریز هستند و کیفیت تدریس بسیار بالا و برخورد بسیار عالی ایشان خود نشانگر قابلیت ها و شخصیت والای ایشان هست و به نمایندگی از شهر تبریز با فعالیت های با ارزششون در تهران باعث افتخار آذربایجان هستند. انشالله در آینده بیشتر بتوانیم در خدمتشون باشیم. محدث - رئیس موسسه علمی آموزشی آلفا
    1396/02/25 02:06
  • مهدی قاسمی
    مهدی قاسمی
    استاد بسیار خوش برخورد و باسوادی هستند.
    1396/02/13 19:15
  • امید حلیمی
    امید حلیمی
    سلام من آقای مهندس رنج پور رو از طریق این سایت پیدا کردم و تصمیم داشتم اگه موفق شدم بیام و ازشون ببشتر تشکر کنم در جمع. من رشته ام مهندسی موادمتالورژی هست و همین چند روز قبل کنکور ارشد دادم. قبلا مدت کمی در کلاس های فرانسه شرکت کردم مدتی و کمی بلدم. به دلایل شخصی و همچنین علاقه و اهدافم، تصمیم داشتم در کنکور زبان خارجی فرانسوی بزنم. دنبال کسی بودم هم مدرس فرانسه باشه هم مهندس، خیلی اتفاقی ایشون رو معرفی کردن و گفتن برو تو سایت استادسلام و آشنا شو. اومدم دیدم اتفاقا هم رشتهوهم هستیم. به مدت 20 جلسه زبان تخصصی مواد به فرانسه کار کردیم، از 30 سوال به راحتی به 23 سوال جواب دادم. وظیفه خودم دونستم بیام اینجا هم از این سایت تشکر کنم هم آقای مهندس رنج پور که به حق بسیار با سواد و خوش اخلاق و خوش برخورد هستند.
    1396/02/11 01:49
  • Asma_a
    Asma_a
    استاد موفق و باسوادی در تدریس آلمانی هستن. تجربه شون خوبه.
    1396/02/02 21:58
  • یک فراگیر
    یک فراگیر
    کلاس های ایشون یک ایراد داره. فقط به درد کسانی میخوره که به صورت جدی میخوان یک زبانی رو یاد بگیرن. هرکی که جهت سرگرمی و تفریح میاد و روال کلاس رو جدی نمیگیره ریزش میکنه. خود کلاس ما از 10 نفر 4 نفر فقط به همین خاطر ریزش کرد.
    1396/01/30 16:14
  • ملکی
    ملکی
    تدریس فرانسه ایشان زیاد تعریفی نداره. ما نتونستیم استفاده کنیم و کلاس قطع شد.
    1396/01/29 22:19
  • Eli dibaj
    Eli dibaj
    یک استاد تاپ، با سواد، به روز و بسیار با کیفیت زبان آلمانی هستن. فکر نمیکنم کسی زبان آلمانی رو به این کیفیت بتونه تدریس کنه با تمام نکات کاربردی و ریز و درشت و به صورت دقیق. علاقمندان به آلمان و زبان آلمانی کلاس های استاد رو از دست ندید. جو کلاس ها هم بسیار عالی و دوستانه هست.
    1396/01/28 17:26
  • مژده
    مژده
    من اولا تشکر میکنم از سایت استاد سلام که اطلاعات مدرسین رو ارائه میده و همچنین اجازه بحث و تبادل نظر میده و تمامی نظرات رو چه مثبت چه منفی نشر میکنه. اما در جواب آقای جوانپور که در کامنت قبلی در مورد تعدد زبانی مطلبی فرمودن، میخوام بگم که به هیچ عنوان مساله غیر عادی ای نیست تدریس چند زبان و اساتید مشابه هم داریم در ایران. حالا یکی 5 تا یکی 9 تا یکی 3 تا. خود من هم شخصا در کلاس های آقای مهندس رنج پور شرکت نکردم ولی اخیرا نام ایشون در حال مطرح شدن بیش از پیش هست در زمینه زبان های غیرانگلیسی. در مورد کیفیتشون فراگیرانشون نظر باید بدن. موفق باشید.
    1396/01/25 21:11
  • بی نام
    بی نام
    متاسفانه این همکار گرامی بهشون زیاد دسترسی وجود نداره و معمولا زمان کمی رو برای روابط عمومی اختصاص میدن!!!
    1396/01/21 05:51
    • همکار محترم، ضمن تشکر از نظر شما، اطلاع رسانی ها و هماهنگی های لازم در دفترکار اینجانب برعهده خانم سعادتی هست. لطفا با اطلاعات کامل نظر خود را بیان کنید. موفق باشید.
      1396/01/28 17:48
  • Hodasalsil
    Hodasalsil
    سلام من مدتی با ایشان کلاس داشتم بنظرم کارشان عالی بود من اساتید زیادی دیدم که تسلط نداشتن فقط وقت تلف میکردن اما ایشان تسلط عالی بود
    1396/01/20 21:47
  • مهدی جوانپور
    مهدی جوانپور
    واقعیتش من تو دانشگاه تبریز زمانی که اونجا تدریس میکردن آشنا شدم و مدت کمی در کلاس فرانسه شون شرکت کردم ولی باورم نمیشد یک نفر بتونه همزمان 9 تا زبان تدریس کنه! ولی ایشون تدریس میکنن و همچنان برای من این کار عجیبه!!
    1396/01/20 20:49
    • دوست عزیز، لطفا قبل از نتیجه گیری، به اطلاعات کافی و صحیح دست بیابید. موفق باشید.
      1396/01/28 17:45
  • ساناز ر.
    ساناز ر.
    آقای مهندس رنج پور یکی از باکیفیت ترین و مسلط ترین اساتید زبان فرانسه هستن. ما از شهریور ۹۵ در تهران از حضورشون بهره می بریم. بعد از هشت ماه به طرز باورنکردنی به نزدیک سطح B2 رسیدیم. به معنای واقعی دلسوز و با کیفیت هستن. از زحماتشون کمال تشکر رو دارم و امیدوارم همیشه سلامت باشن و مثل همیشه در اوج موفقیت ها.
    1396/01/19 23:23
  • سامعی
    سامعی
    استاد من یک ماه دیگه وقت امتحانم برای مدرک هست. خیلی با آرامش و بدون استرس هستم به لطف روش تدریس عالی و مطالب مفیدتون. هرکجا هستین لحظاتتون پر از آرامش و موفقیت های سرشار. (به دوستان علاقمند به اسپانیایی پیشنهاد میکنم این استاد گرانقدر رو از دست ندهند.)
    1396/01/18 00:01
    • بسیار خوشحال شدم از این موضوع. انشالله با موفقیت در سایر مراحل زندگی پیروز باشید.
      1396/01/28 17:44
  • Roya_az
    Roya_az
    من از سایت استادسلام بی نهایت سپاسگزارم به خاطر گردآوری بانک اطلاعات مدرسین. من توی تبریز دانشجو هستم و علاقه داشتم با یادگیری اسپانیایی که از بچگی دوس داشتم، کمی بر حس غربت غلبه کنم. ولی هیچ مدرسی تو تبریز برای اسپانیایی نتونستم پیدا کنم. اتفاقی اینجا با آقای رنج پور آشنا شدم و از حضورشون بهره بردم. هم از شما و هم از استاد عزیز بی نهایت تشکر میکنم. موفق باشین🌻🌹🌸
    1396/01/17 03:57
  • بهاره
    بهاره
    استاد خیلیی خیلییی عالی آلمانی ما هستن ایشون. از حضور در کلاس هاشون لذت میبریم. سلامت و پاینده و مثل همیشه موفق باشن انشالله. 😊
    1396/01/17 01:18
  • سپهر پورحسین
    سپهر پورحسین
    من در تهران با ایشان ایتالیایی کار کردم، در مدت مناسبی به هدف خودم رسیدم. کارشون خوب هست. استاد اگر خودتون هم نظرات رو میبینین، از اینجا هم ازتون تشکر میکنم بابت زحماتتون. سلامت باشید.
    1395/12/30 16:16
    • انشالله در ادامه مسیرتان موفق تر از گذشته باشید.
      1396/01/28 17:42
  • شیدا
    شیدا
    من حدودا ۱۰ سال هست در کلاس های زبان زیادی شرکت میکنم و با استادهای زیاد و متفاوتی کار کردم، انگلیسی و مدت کمی فرانسه خوندم قبلا. قبل از آشنایی با ایشان، با استاد دیگری مقطع A1 آلمانی رو تموم کردم. اما از وقتی با ایشان آشنا شدم و مقطع A2 رو باهاشون گذروندم، به تفاوت ها و کیفیت کارشون پی بردم. در آموزش زبان آلمانی بهترین هستند. تمایلی به ادامه آلمانی نداشتم و فقط A2 میخواستم اما با انگیزه و انرژی ای که ایشان میدهند، من تصمیم دارم تا B2 ادامه بدم باهاشون. به حدی جذاب و پویا کار میکنن که بدون هیچگونه مشکلی یاد میگیرید. به ویژه گرامر آلمانی رو عالی میگن.
    1395/12/24 05:23
  • Siavash
    Siavash
    Be nazaram ramze movafagiat ishan fagat angize va energy ii hast ke hamishe daran.
    1395/12/24 05:09
  • مریم
    مریم
    بهترین، با کیفیت ترین و دلسوزترین استاد زبان آلمانی. هرکی دوس داره آلمانی رو، کلاس های ایشون رو امتحان کنه. اینکه در 8 ماه B1 بگیرم با نمره DSH بالای 90 ، باور نمیکردم. به زودی هم میرم برای ادامه تحصیل آلمان. استاد من ادامه تحصیلم در آلمان رو مدیون شمام.💚💚🌹
    1395/12/18 16:32
    • انشالله موفقیت های بیشتر شما را شاهد باشیم.
      1396/01/28 17:40
  • امیررضا
    امیررضا
    به دوستانی که قصد یادگیری زبان آلمانی دارند توصیه میکنم از کلاس های استاد رنج پور استفاده کنن. بی شک یکی از موفق ترین و بهترین مدرسین کشور هستند.
    1395/11/28 03:57
  • مسعود رضاپور
    مسعود رضاپور
    جناب رنج پور، انشالله همیشه پاینده و سلامت باشید. ما قدردان زحمات شما هستیم و بابت تمام مسائل، محبت ها و آموزه های عالی تان از شما سپاسگزارم.
    1395/09/26 05:04
    • زنده باشید. با آرزوی موفقیت های بیشتر.
      1396/01/28 17:39
  • Shayesteh
    Shayesteh
    Lieber Lehrer, ich bin jetzt Deutscher. Danke schön. Sie sind immer super. Mit herzlichen grüßen.
    1395/09/25 05:22
  • رضا
    رضا
    کیفیت، سواد، نظم و وجدان کاری ایشان حرفی نداره. من در عرض فقط 30 جلسه تونستم آلمانی از صفر تا b1 یاد بگیرم. عالی عالی هستن. کسانی که دنبال یادگیری آلمانی هستن حتما توصیه میکنم استفاده کنن از محضر ایشان.
    1395/09/25 05:13
  • هانیه
    هانیه
    کلاس فرانسه شون خیلی عالیه. من 7 ماهه دارم از محضرشون استفاده میکنم تو 7 ماه دارم سلیس حرف میزنم و تو تاک شو شرکت میکنم. عالی هستن👌
    1395/09/03 23:12
  • Sahar
    Sahar
    Az har nazar kheili khooban ☺
    1395/08/03 03:08
  • بهاره
    بهاره
    بهترین استادی که من داشتم. با انرژی و عالی. جز بهترین مدرسان زبان هستند.
    1395/07/14 16:51
  • حسین
    حسین
    کلاس های آلمانی ایشان بسیار عالی هستند. واقعا یکی از بهترین مدرسان زبان هستند.
    1395/07/12 03:23
اساتید مرتبط
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.