تاریخ انتشار:

یادگیری زبان ها با نرم افزار رایگان

یادگیری زبان ها با نرم افزار رایگان

دنبال ابزاری برای یادگیری زبان خارجی هستید؟ آن هم بصورت رایگان؟
آموزش زبان فرانسه، آموزش زبان آلمانی، آموزش زبان ایتالیایی، آموزش زبان انگلیسی؟ اگر دوست ندارید تدریس خصوصی را انتخاب کنید از این نرم افزار استفاده کنید!
به گزارش سایت خبری دنیای آی تی دلینگو یا duolingo نام وب سایت و اپلیکیشنی است که به کاربران بصورت رایگان دوره های آموزشی و یادگیری زبان های خارجی را ارائه می دهد.
آموزش زبان های مختلف از جمله آموزش زبان فرانسه، آموزش زبان ایتالیایی، آموزش زبان اسپانیایی، پرتغالی، آموزش زبان آلمانی و آموزش زبان انگلیسی با روشی کاملا سرگرم کننده، پویا و تعاملی از ویژگی های این سرویس کاملا رایگان است .
نه تنها عضویت در دلینگو رایگان است بلکه کاربری آن نیز آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید!
تنها کافی است یک نام کاربری و رمز عبور انتخاب کنید و زبانی که مایل به یاد گیری آن هستید انتخاب و از آن بعد شروع به یاد گیری کنید.
بخش ها و امکانات دلینگو بسیار متنوع است و شما با استفاده از این سرویس هم سرگرم می شوید و هم آهسته آهسته زبان مورد علاقه خود را یاد میگیرید.
با شوع استفاده از این ابزار شما عملا وارد یادگیری می شوید و با گذراندن هر مرحله و یادگیری آن به مراحل بالاتر از مهارت های زبان خارجی می رسید.
اگر دوست دارید به صورت رقابتی در بخوانید می توانید دوره های آموزشی زبان های خارجی را با دوستانتان مشترکانه انجام دهید و از یادگیریتان لذت ببرید.
ترجمه کنید، گوش کنید، بنویسید و تمرین کنید تا رتبه بالاتری بیاورید و با نمره بهتری به مراحل بعدی آموزش راه پیدا کنید.
از طریق وبسایت یا به وسیله اسمارتفون تان و با اپلیکیشین دلینگو میتوانید در هر کجا که هستید به آموزش و یادگیری زبان های خارجی بپردازید.
برای شروع به www.duolingo.com سر بزنید.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.