کلاس آنلاین رایگان با استادسلام برگزار کنید

کلاس آنلاین رایگان با استادسلام برگزار کنید

معلم هستید و کلاس آنلاین رایگان میخواهید؟ میدانید چطور می توانید تخصص خودتون را آنلاین آموزش دهید؟ 

  • به صورت انحصاری فقط در کلاس آنلاین همه آن چه را که باید آموزش دهید و شاگردانی در حال آموزش به صورت زنده داشته باشید و سپس هم دوره ای شود و آنرا در شبکه های اجتماعی و پلتفرم های آموزش آنلاین منتشرش کنید تا دیگران خرید کنند
  • به صورت ترکیبی تدریس آنلاین و برگزاری حضوری برای شاگردها دوره ای را ببندید که مهارت های عملی و تخصص های تئوری را آموزش دهید و شاید باز بتوانید این دوره ترکیبی را نیز ضبط کنید و دوره ضبط شده را بفروشید باز هم در پلتفرم های تدریس آنلاین.
در اینجا برخی از بهترین سایت ها از دنیای آنلاین، از کشورهای مختلف را معرفی کنیم. همه معلم ها اینروزها به دنبال گزینه های متفاوت و البته رایگان و یا ارزان و یا مقرون به صرفه برای تدریس آنلاین در کلاس آنلاین هستند دوست دارند همه مبدعان این عرصه را بشناسند تا در این وادی هم صحبت هایی جدید برای عرضه داشته باشند.
بر اساس تجربه هایی که در استادسلام داریم و می دانیم که مثلا معلم ریاضی اینجا چگونه تدریس می کند و قیمت تدریس خصوصی ریاضی برای تدریس آنلاین و حضوری هم متفاوت هست لازم می بینیم شما را با بهترین مسیرها آشنا کنیم.
ویژگی های متمایز برخی ازین پلتفرم ها، برای نوع خاصی از یادگیری شما را متعجب خواهد کرد. پس با ما آنها را کشف کنید.

دانشجویانی که در روستاهای خرم آباد زندگی می کنند می توانند در کلاسهای لس آنجلس شرکت کنند. قوانین جا به جا شده اند، دانش آموزانی که مشاغل روزانه دارند می توانند برای اتمام کار مدرسه خود عصرها وارد سیستم شوند. 

ارزش یادگیری آنلاین در برخی از شرایط دشوار ، مانند بیماری های همه گیر مانند کرونا در عصر ما و سایر بلایای طبیعی که مدرسه و دانشگاه ها را مجبور به تعطیلی می کند ، آشکار شده است.
به ویژه آموزش از راه دور به صورت زنده در کلاس آنلاین ، فناوری بسیار مفیدی برای یادگیری از راه دور است. ویدئوی زنده امکان تعامل در زمان واقعی و احساسی شبیه به کلاس را فراهم می کند. تدریس آنلاین که برای استاد امکاناتی را فراهم میکند که بتواند در حین سخنرانی فیلمی را پخش کند و یا فیلمی که از قبل آماده کرده همین حالا بارگزاری نماید و همچنین به دانشجو ها و دانش آموزان امکان ذخیره همان فیلم کامل را میدهد تا در صورت از دست دادن جلسه یا نیاز به بازگشت و تماشای مجدد بخشی از درس ، فیلم ها را دانلود کرده و بازبینی کنند.

پخش زنده یا کلاس آنلاین

برای اینکه کلاس درس شما به صورت دوره کایر و تدریس آنلاین از منزل به صورت زنده برای شاگردان و دانش پذیران پخش شود و آن را حتی ضبط کنید ما باید روی نرم افزار های پخش مستقیم و کلاس آنلاین سرمایه گذاری نماییم. بهترنی ها را تست کنیم و به پروفایل هر معلم متصلش نماییم.
کلاس آنلاین رایگان

دسترسی به این فضای آموزشی باید برای شاگرد و معلم بسیار راحت شود هر دو با یک کلیک به هم برسند. حتی مانند یک تماس ساده تلفنی! از نشر ما این مسیر ها اگر دشوار هم باشد برای شاگردها عادی است و مسیر را می یابند زیرا همه شاگردها در مسیری دیجیتال با بازی های یارانه ای و ارتباطات از راه دوره در حال رشد هستند، کرونا هم اجبار بیشتری بر این مسیر آموزشی شد تا سریع تر بشوند دانش آموز آنلاین و مهارت بسیار خوبی برای باز کردن گره ها و راه حل یابی دارند. ولی استاد هم قرار هست راحت به مسیر پخش زنده خود دسترسی یابد.
در کشورهای مختلف دانش آموزان دو هفته زمان داشتند تا از نیمه دیجیتال وارد فضای دیجیتال آموزش شوند ولی در ایران حتی نیمه دیجیتال نبود بلکه شاگرد و معلم، کامل در فضای سنتی، در کلاس درس در مدرسه، آموزش میدیدند.
دیگر آموزش آنلاین تبلیغ نیست که لازم باشد بزرگنمایی شود بلکه یک واقعیت است.
هم مدرسه، هم دانشگاه و موسسات آموزش عالی و هم آموزشگاه ها موظف هستند که بستر را فراهم کنند و سایت هایی مثل استادسلام در حال راحت نمودن این روند هستند.
تعداد زیادی از مدارس با کمک بسترهای حرفه ای میزبانی ویدیو با قابلیت پخش مستقیم و قابلیت vod ، آموزش زنده آنلاین را در وب سایت های خود ایجاد کرده اند. این به آنها امکان می دهد کلاسهای پخش زنده آموزش داشته باشند و دروس را برای دانش آموزان بارگذاری کنند تا به ویدیوی مورد نیاز مدارس دسترسی پیدا کنند.
با یک سایت مناسب، مانند استادسلام که معرفی شما به عنوان معلم باشد، خود را برای همه جریانهای زنده آموزشی، شفاف نگاه میدارد. رزومه تدریس آنلاین شما، شاگردان شما و فیلم ها همه روی بورد  جهانی برای علاقه مندان به رشته تدریس شما قرار میگیرد. حالا حفظ این شفافیت و پاکیزه نگه داری با تجربه شما ارتباط مستقیم دارد.
روزگار تراکت و تبلیغ در پیک برتر به سر رسیده و باید روی همین بورد سابقه خود را با اجرا و عملگرایی نمایش دهید و شاگردان را مسحور کنید.

آموزش آنلاین، برای معلم سخت تر از کلاس سنتی است. البته این معیار هم زمان دارد چون مزایا و معایب برای کسی پوشیده نیست که مدیریت هزینه برای استاد و شاگرد از اولین امتیازات است.
در استادسلام کلاس تک نفره برای شاگرد و یک معلم رایگان است. البته ساعات تدریس شما را نیز در پروفایل برای همه قرار می دهیم تا فعالیت های شما در تدریس با تعداد ساعت آنلاین بودن دیده شود.

کلاس آنلاین رایگان

نکات زیر برای بهبود این کلاس آنلاین

1. در ذهن خود با تکنولوژی جدید برنامه ریزی قبلی کنید
به نظر می رسد این کار بدون ذهنیت قبلی باشد ، اما تهیه یک ارائه خوب برای یک برنامه پخش زنده آموزشی متفاوت در یک پروژکتور بزرگ جلوی کلاس، به شما کمکمی کند. باید اطمینان حاصل کنید که خواندن سخنرانی های شما در یک پنجره کوچک آسان است. این کار باعث میشود تا به طور تصادفی چیزی را که نباید انجام دهید، در معرض دید قرار نگیرد.
اگر قصد اشتراک گذاری صفحه های آموزشی و کلاس آنلاین رایگان خود را اگر دارید ، مطمئن شوید که هر اسلاید با نام شما آماده شده است، این مسیر به این دلیل پیشنهاد میشود که اگر یک عکس از آموزش شما منتشر شد، نام شما نیز در آن باشد.
برای برندسازی استاد هم این کار مفید است.
به عنوان مثال ، اگر می دانید که در طول کلاس آنلاین خود لازم میشود که اسناد و یا صفحه ای از کتاب را نشان بدهید و یا نشان ندهید مطمئن شوید به درستی در پنجره نمایش قرار بگیرند. 
اگر نباید کاغذهای از پیش نوشته شما، برای یاداوری مطالب نزدتان باشد و احتیاجی به نمایششان نیست، پس باید در میزی با ارتفاع درست باشد که در فیلم نمایش داده نشود. برای آموزش دقیق تر ، به راهنمای گام به گام ما برای بهتر شدن یک کلاس مجازی مراجعه کنید ما توضیحات کامل را از جوانب مختلف برای شما آماده کرده ایم.

2. یک برنامه پشتیبان تهیه کنید
ثابت شده است که اینترنت ابزاری خارق العاده برای یادگیری آنلاین است. با این حال ، اینترنت و فناوری مربوط به آن کاملاً بی عیب نیست.
همیشه در صورت خراب شدن چیزی برنامه پشتیبان داشته باشید. بعنوان مثال ، ارائه های خود را بعداً برای دانلود در دسترس قرار دهید تا در صورت قطع اتصال اینترنت در وسط کلاس ، دانش آموزان به آن دسترسی داشته باشند. برای تامین برق فضای ضبط مطممئن باشید در جایی که هستید برق اضطراری وجود دارد. از صفحه اجاره کلاس و اجاره استودیو آموزشی ما میتوانید در این راستا تحقیقات خود را انجام دهید.
از قبل به دانش آموزان بگویید که اگر تصویر شما در کلاس آنلاین قطع شد چه اقدامی انجام دهند، مثلا یکبار از کلاس خارج شوند و دوباره متصل شوند، اینترنت خود را قطع و وصل کنند، اینترنت خود را تغییر دهند و .... ممکن است یک پیام رسان را به عنوان پوشش تکمیلی برنامه قرار دهید تا از آنجا بتوانند با پشتیبان کلاس حرف بزنند و مشکل خود را مطرح کنند تا اگر نمی توانند با شما ارتباط برقرار کنند گیج نشوند.

3. رسانه های از پیش ضبط شده را در دسترس داشته باشید
استفاده مفید از یک فیلم یا عکس یا صدا که از پیش ضبط شده و آماده هست می تواند برای اختلالات در کلاس آنلاین، کمک خوبی باشد. امکان نمایش فیلم در کلاس آنلاین استادسلام بسیار ارزشمند است زیرا گاهی اوقات یک مستند یا فیلم، زمینه ای را به موضوعی می افزاید که انجام آن با منابعی که به آن دسترسی دارید دشوار است.
تنظیم فیلم باید به سادگی افزودن منبع دوم باشد و سپس وقتی زمان ارائه آن است به آن منبع بروید. در هر پلتفرم پخش زنده این حالت کمی متفاوت خواهد بود. ما توصیه می کنیم برای راهنمایی های خاص با تیم پشتیبانی استادسلام تماس بگیرید.

4. در کلاس آنلاین، فشار زیادی وارد نکنید
آموزش آنلاین ممکن است ترجیح شما نباشد، ممکن است ابزار راحتی برای شما نباشد. احتمالاً همین مورد در مورد دانشجویان شما نیز صدق می کند.
در مورد انجام "درست" هر کاری استرس نداشته باشید زیرا آموزش از طریق اینترنت کمی منحنی یادگیری دارد. به خاطر داشته باشید که دانش آموزان شما با شما یاد می گیرند.
آنها را با صبوری راهنمایی کنید ، و اگر دانش آموزانتان آنطور که انتظار دارید و در کلاس های سنتی فعال بوده اند، اینجا فعال نباشند، نا امید نشوید ما تجربه کرده ایم و همه اینها با تغییر المان ها در زمان بهبود پیدا می کند.


آینده آموزش


کلاس آنلاین رایگان


در حالی که وضعیت فعلی جهان بسیاری از آموزگاران را کمی تحت فشار قرار داده است ، ثابت شده است که یادگیری آنلاین بسیار فراتر از ارزش آن است.
کلاسهای آنلاین و پخش زنده آموزش به جای آپلود ساده تکالیف، به دانش آموزان کمک می کند تا مطالب را به طور واقعی هضم کنند، خصوصاً اگر آنها عادت دارند زمانی که معلمشان در حال درس دادن هست حرف های او را دقیق بشنوند.
حتی اگر آموزش آنلاین گزینه ترجیحی برای همه دانش آموزان نباشد ، لازم است هنگام تعطیلی مدارس دانش آموزان را در مسیر خود قرار دهیم یا یادگیری از خانه برایشان راه امن و ایمن باشد. 
کلاس های آنلاین آموزشی، سخنرانی های زنده موجود که مرتب در سایر ابزارهای آموزش دیجیتال در حال پخش و انتشارند، را در نظر بگیرید تا در این مدت به دانشجویان خود کمک کنید. با تمام عدم اطمینان در جهان، بگذارید مسیر آموزش در روند رو به رشد بماند. ما این را مدیون دانشجویان هستیم.
اگر برای رشد سازمان خود به پخش زنده آموزشی هم نیاز دارید، ما یک ماه همه امکانات را به رایگان به شما میدهیم تا آزمایش کنید. به این ترتیب می توانید قبل از تعهد ، همه ویژگی های ما را برای خود بسنجید.

استفاده از امکانات کلاس آنلاین اگرچه از نظر ویژگی ها و هزینه ها، متنوع هستند، اما این سیستم عامل های میزبانی ویدئوی کلاس درس به طور معمول طیف وسیعی از ابزارها را برای پخش ویدئو ارائه می دهند. سیستم عامل های آموزش ویدئویی آنلاین نسبت به سیستم عامل های رایگان مبتنی بر مصرف کننده رایگان مانند آپارات، کنترل بیشتری بر محتوای شما دارند.

امکانات مهم که باید پلتفرم آموزش آنلاین داشته باشد

وقتی نوبت به میزبانی و پخش فیلم می رسد، مربیان چندین فاکتور خاص دارند تا  قیمت گذاری کلاس راحت تر انجام شود که با سایر صنایع متفاوت است.
در اینجا چند ویژگی وجود دارد که انحصارا برای ایجاد بستر مناسب برای برگزاری کلاس زنده آنلاین مطرح هست. ما از شما می خواهیم هنگام انتخاب کلاس آنلاین برای تدریس آنلاین خود و حتی برای مدرسه آنلاین خود به دنبال این ویژگی های خاص باشید.
1. تنظیمات امنیتی و حریم خصوصی
فیلم های آموزشی معمولاً به بینندگان مجاز محدود می شوند ، و این امر ابزارهای امنیتی و حریم خصوصی را کاملاً ضروری می کند.
به دنبال یک پلتفرم ویدئویی آنلاین با پخش مستقیم باشید که کاملاً دارای ویژگی های حریم خصوصی و امنیتی باشد ، از جمله میزبانی خصوصی، محافظت از رمز عبور، رمزگذاری درست end to end ، بارگذاری ویدیوی ایمن ، محدودیت دامنه و موارد دیگر. این ابزارها به شما امکان می دهند دسترسی به محتوا را با شرایط خود کنترل کنید.

2. پخش کننده ویدیو با برچسب سفید
پخش کلاس آنلاین زنده شما بدون برچسب محصول روی ویدئو. ویدئو دارای برچسب سفید به ابزار پخش ویدئویی اطلاق می شود که برند تجاری خود را روی ویدئو نمایش میدهد. استادسلام با پرداخت رایگان به شما امکان می دهند بدون اینکه حتی یکبار ذکر نام او، ویدئوی آموزشی را برای بینندگان خود پخش کنید.

ارائه دهندگان خدمات میزبانی ویدئو رایگان ، مانند youtube live و facebook live ، مارک تجاری خود را در ویدئو نمایش میدهندکه برای دانشجویان غیر حرفه ای است و باعث حواس پرتی آنها می گردد.
این ویژگی اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است ، زیرا بسیاری از مدارس سعی در ساده نگه داشتن امور برای دانش آموزان خود دارند اما می خواهند یک تجربه کلاس درس جریان مجازی را درست کنند که با یادگیری حضوری سازگار باشد.

4. کسب درآمد از ویدئوی کلاس آنلاین
اگر از یک بستر آموزشی استفاده می کنید که بودجه عمومی یا شهریه ندارد، ممکن است برای درآمدزایی از محتوای ویدئویی آموزشی خود درآمدزایی کنید که البته هنوز در ایران همچنین درآمدهایی هنوز به روال خوب و شفافی نرسیده است.
بسیاری از معلم های آنلاین مستقل بسته های محتوای آموزشی به صورت ویدئو می شازند و می فروشند. که باز هم به دلیل عدم قوانین شفاف سیانت از تولید کننده محتوا در ایران کمی زمین در این فرآیند لغزان است، استاد می تواند با فروش فیلم های آموزشی به صورت متنوع و همیشگی کسب درآمد نماید به شرطی که همیشه حرف جدید برای گفتن داشته باشد، ازین نمونه ها میتوان به آقای محمد حافظی نژاد  در سایت روش تدریس و یا ژان بقوسیان در سایت مدیر سبز و یا تعداد زیادی دیگر اشاره نمود.
ابزارهای کسب درآمد برای درآمدزایی سریع و آسان از ویدئوهای آموزشی شما مهم هستند. سایت استادسلام میتواند روش های درآمد زایی از ثبت نام در دوره های آموزشی شما را پشتیبانی کند. این حرکت با برندسازی شما در این سایت و شفاف سازی شما به عنوان برند مستقل آموزشی، پیش میرود.
اگر موسسه آموزشی معتبری را اداره می کنید، یا مجتمع آموزشی دارید، درآمد زایی از پخش ویدئو برای شما جذاب نیست. تبلیغ دوره های آموزشی موسسه برای شما اهمیت زیادی دارد، که مرتب میتوانید در استادسلام آنها را به روز کنید.
در این ، ما از قبل 10 تا از قدرتمند ترین های آموزش آنلاین در دنیا رو پیدا کردیم و براتون قرار است در ادامه شرح جزئیات رو بدهیم. بیایید آنها را بررسی کنیم.

لطفا توجه داشته باشید که فناوری پلتفرم کلاس آنلاین و پخش مستقیم آموزش و مسائلی مرتبط با قیمت گذاری مرتب در حال تغییر است و سعی می کنیم این مقاله را هم مرتب به روز کنیم.

  • udemy
یودمی یا به اصلاح خودشان اودمی یک پلتفرم گسترده آموزش آنلاین با بیش از 2 میلیون دانش آموز در سراسر جهان است. در اودمی حدود 13000 دوره تعریف شده است. این تعداد و این عدد یاداوری می کند که بدانیم استادهای زیادی کلاسهای قوی در اینجا برگزار می کنند. این کلاس ها شامل سخنرانی های ویدئویی ، فایل های powerpoint ، فیلم های زنده از کلاس ها ، متون آموزشی باز ، پادکست های آموزشی ، متن و فیلم های حجیم هستند. این پلتفرم برای استاد که بتواند دوره تعریف کند، کاملا رایگان است. دوره هر استاد ممکن است رایگان برای عموم عرضه شود و یا نیاز به ثبت نام و پرداخت مبلغ باشد. البته که اگر هزینه ای در کار باشد، udemy درصدی از آن را می گیرد. این یک پلت فرم بسیار حرفه ای است که عناوین زیاد آموزشی برای ارائه دارد.

  • rcampus
یکی دیگر پلتفرم های یادگیری آنلاین در دنیا ، rcampus است که می تواند برای ایجاد دوره ها، بررسی تکالیف دانش آموزان، حفظ نمرات، برگزاری بحث های کلاس و ارسال انواع مختلفی از محتوای آموزشی مانند فیلم، پیوند، تصویر و غیره مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می تواند به عنوان یک eportfolio استفاده شود یعنی رزومه آنلاین استاد، ازین نظر شبیه استادسلام است و سیستم مدیریتی که در آن دانشجو و استاد قادرند نمونه کار ارائه شده داشته باشند و به صورت کاربردی توانمندی خود را نمایش دهند. این موارد برای پیشرفت شغلی و تحصیلی آنها راهگشاست. این سایت برای داشتن پروفایل با امکانات بیشتر مبلغی دریافت میکند.

  • coursera
این پلتفرم یادگیری آنلاین رایگان، دوره های مختلف رایگان دارد که با دیدن فیلم و متن و پاورپوینت دانش آموزان آموزش میبینند و در بسیاری از موارد برای گرفتن مدرک دوره (اگر لازم داشته باشند) به سایت هزینه میپردازند. همه دوره ها تمرین دارند بخش پرسش و پاسخ دارند و شما میتوانید از معلم دوره سوال بپرسید.

  • دانشگاه p2pu
p2pu یک پروژه آموزش باز همگانی است که دوره های رایگان در سطح دانشگاه ارائه می دهد. این دوره ها توسط داوطلبان اداره می شود. مدرسین می توانند دوره هایی را ایجاد کرده و برنامه درسی را به صورت نمایش اسلایدها ، فیلم ها ، اسناد و صفحه بحث ارائه دهند. ثبت نام در دوره ها برای ارائه بهترین تجربه برای زبان آموز محدود است ، و آن را به یکی از بهترین سیستم عامل های یادگیری آنلاین تبدیل می کند.

  • glassdoor
سایتی که در آن معلمان حقوق معلمان را میپردازند! 
به جای مکانی برای آموزش دانش آموزان ،اینجا وب سایتی داریم که مربیان می توانند مواد آموزشی خود را بفروشند یا به اشتراک بگذارند معلمان ممکن است فیلم ها ، کیت های یادگیری ، برنامه های درسی، راهنماهای مطالعه، انیمیشن و موارد دیگری را که لازم دارند اینجا پیدا کنند و از یکدیگر بخرند. در صورت احتساب شارژ، معلمان از پول بدست آمده حق امتیاز دریافت می کنند.

  • thinkific 
thinkific یک بستر آموزش آنلاین رایگان است که به شما امکان می دهد مواد آموزشی آنلاین ایجاد و توزیع کنید. این پلتفرم که با توجه به صنایع مختلف و نیازهای مختلف طراحی شده است، بر روی یک مدل freemium کار می کند، با اشتراک اولیه رایگان که اکثر ابزارهایی که شما برای ارائه و توزیع دروس آنلاین نیاز دارید را داراست. با خرید هر یک شما از پشتیبانی فروش هم بهره مند میشوید.امکان تدریس آنلاین، ارزیابی دانش آموز و سایر موارد را در بردارد. پلتفرم thinkific مجموعه ای کامل از خدمات و امکانات مورد نیاز دانش آموزان و معلمان را ارائه می دهد.


  • تعیین اهداف دوره
اولین چیزی که می خواهید به آن فکر کنید این است که با این دوره آنلاین سعی در اشراف کامل به آن دارید. در نظر بگیرید که آیا کل مطالبی که میخواهید تدریس کنید باید در کلاس آنلاین به صورت زنده تدریس شود؟  اگر عنوان دوره شما در واقع مکملی برای دوره دیگری است، یا به عنوان یک دوره پیش نیاز است حتما باید همه این موارد را شفاف برای دانش آموزان نمایش دهید. یعنی در همان ابتدای معرفی دوره در متون معرفی دوره در برگه عکس تبلیغ دوره. به عنوان مثال برای یادگیری درس آمار باید یک دوره آنلاین در مورد مهارت های پایه درس ریاضی گذرانده باشند. باید این موارد را یادآور شوید.


  • ایجاد یک دوره آموزشی
  • درست مانند یک دوره حضوری ، دوره های قابل عرضه در فضای مجازی هم باید دارای رئوس مطالب یا برنامه های درسی باشد. برنامه درسی و سرفصل هایی را که در هر جلسه مطرح می کنید را بگویید.
    اگر قبلا تجربه برگزاری همین دوره را به صورت آنلاین داشتید، یک قدم جلوتر از بازی هستید. برنامه های دوره شما نقشه شما برای انواع مواد مورد نیاز برای تدریس آنلاین شما خواهد بود.

  • کوله پشتی تدریس آنلاین خود را جمع کنید
  • بعد از اینکه فکر کردید می خواهید چه درسی را آنلاین، تدریس کنید و از چه بستر یادگیری آنلاین می خواهید استفاده کنید، حالا ببینید چه نوع تجهیزات یا نرم افزاری در اختیار دارید. آیا دوربین فیلمبرداری یا دستگاه دیگری دارید که بتواند فیلم hd را ضبط کند؟ آیا شما یک برنامه نرم افزاری screencasting دارید؟ در غیر این صورت ، برای یک دوره آزمایشی رایگان camtasia studio  را نصب کنید و در سایتها نحوه کار با آن را بیاموزید. در اینجا همه اقدامات لازم برای کلاس آنلاین را گفته ایم. آیا شما نیاز به ایجاد پاورپوینت دارید؟ می خواهید کدام قلم نوری را بخرید؟ آیا میکروفونی برای ضبط صدا دارید؟ وقتی فهمیدید قابلیت ها و محدودیت های فناوری شما چیست، خواهید دانست که چه نوع محتوایی را باید آماده کنید.

  • زمان ایجاد و ویرایش را کنار نگه دارید
  • اگر قصد دارید برای درس های خود فیلم هم پخش کنید، پس باید فیلم ضبط کنید حتی می توانید برای کیفیت بهتر از بخش اجاره کلاس، استودیو آموزشی هم اجاره کنید. پس نه تنها زمان ضبط فیلم، بلکه زمان ویرایش هم خواهید داشت، پس از ایجاد اسلایدهای عنوان ، ارائه و بارگذاری آنها را در خود کلاس آنلاین نیز در نظر داشته باشید. 

    کلاس آنلاین رایگان را شروع کنید!

    پس از اتمام تمام این برنامه ریزی ها ، به سرعت وارد شوید و دوره آنلاین خود را شروع کنید. در واقع فقط از طریق آزمایش روی سیستم های آموزش آنلاین یادگیری و تجربه کردن است که برای اینکار شجاع خواهید شد. و متوجه میشوید که چه اشتباهی انجام می دهید و چه چیزی درست است. از دوستان و شبکه های اجتماعی خود بازخورد بخواهید و آموزش آنلاین را شروع کنید!

    منابع معلم
    آیا به دنبال منابع الهام و تدریس رایگان مانند برنامه های درسی ، برنامه های کلاس ، مواد یادگیری و غیره هستید؟ با این سایت های یادگیری آنلاین، مثل استادسلام که میتوانید کلاس آنلاین رایگان، بگیرید شروع کنید.

    چگونه در سایت استادسلام کلاس آنلاین رایگان ایجاد کنیم؟

    ابتدا وارد پنل خود در سایت استاد سلام شوید، در همان صفحه زیر عنوان آخرین دوره های ثبت شده جدولی را مشاهده می کنید که روی آن نوشته: نتیجه ای موجود نیست. روی گزینه مشاهده همه کلیک کنید تا جدول را بصورت کامل ببینید.
     
    کلاس آنلاین رایگان

    پس از باز شدن جدول روی گزینه دوره آنلاین رایگان کلیک کنید.

    کلاس آنلاین رایگان


     یک دوره با عنوان public برای شما ایجاد می شود که به مقدار نامحدود شارژ شده است و شما می توانید از آن برای تدریس یک شاگرد به مدت نامحدود استفاده کنید.

    کلاس آنلاین رایگان

    برای ایجاد دوره های بیشتر با تعداد شاگردان بیشتر فیلم زیر را ببینید


    این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
    نظرات
    ثبت نظر جدید
    هنوز نظری ثبت نشده است.
    تماس با ما
    تماس از طریق تلگرام
    استاد سلام
    Ostad salam online school

    می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

    اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.