چگونه کلاس آنلاین برگزار کنیم

چگونه کلاس آنلاین برگزار کنیم
چگونه کلاس آنلاین برگزار کنیم

کلاس آنلاین

در دوران قرنطینه خانگی برای کرونا هستیم و مدارس همچنان تعطیل هستند و آموزش به صورت مقطعی به حالت تعلیق در آمده. حتی اگر مدارس هم باز شوند و سیستم آموزش کشور به حالت قبل برگردد ممکن است برخی خانواده ها با وجود ویروس کووید 19 حاضر نباشند فرزندانشان را به مدرسه بفرستند.

باور دارند که فرزندانشان نمیتوانند از خودشان مراقبت کنند و باید در کنار خانواده ها بمانند. اما در شرایط حاضر حتی دانش اموزان نیز از در خانه ماندن خسته شدند و دوست دارند سرکلاس درس برگردند. حتی دانش آموزی که در طی سال به درس علاقه چندانی نشان نمیداد و با توسل به معلم خصوصی میتوانست نمره قابل قبولی بیاورد این روزها دلش برای حال و هوای مدرسه تنگ شده. برای زنگ تفریح, بودن با هم کلاسی ها,زنگ ورزش و سخت گیری معلم ریاضی و امان از روز شنبه زنگ اول آموزش فیزیک !!!

هر روز خبرهای ضد و نقیضی از بازگشایی مجدد مدارس میشنویم. گروهی بر این باور هستند که تا اوایل اردیبهشت مدارس باز خواهد شد اما خبری دریافت میکنند که تا پایان اردیبهشت همچنان مدارس تعطیل هستند. اینکه چه زمانی مدارس مجدد به حال قبل برمیگردد هنوز به طور قطع نمیتوان گفت باید صبور باشیم و امیدوار که این روزهای سخت نیز خواهند گذشت.

برای تفریح و تعطیلات نیز به اندازه کافی وقت داشتیم و اکنون زمان حرکت در مسیر آموزش رسیده است. اما چطور هم در خانه بمانیم و هم یادگیری را متوقف نکنیم.

کلاس آنلاین استادسلام

تا چند وقت قبل اگر میگفتیم که در خانه نشستیم و داریم موسیقی یاد میگیریم و یا حتی با دیدن یک فیلم ریاضی را یاد میگیریم این تصور ایجاد میشد که کیفیت آموزش نمیتواند در سطح بالایی باشد. چرا که در لحظه اگر سوالی برایتان پیش می آمد نمیتوانستید بپرسید. یک فیلم از قبل ضبط شده را میدید که باید ذهن نقیض یاب خود را خاموش میکردید تا اگر برایتان سوالی پیش آمد از آن به راحتی بگذرید و تمام و کمال حرف های مدرس خود را بشنوید. امکان تبادل اطلاعات نبود و کلاس حالت رسمی نداشت و مشکلات دیگری که ممکن هست تجربه کرده باشید.

خبر خوب این هست که استادسلام کلاس آنلاین را از مدت ها قبل برایتان آماده کرده تا برای این روزها در کنار شما باشد.اگر شاگرد هستید میتوانید در بخش رزرو آنلاین معلم خصوصیدرخواست خود را ثبت کنید تا پشتیبانی در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند. اما اگر استاد هستید در ادامه همراه ما باشید.

اولین سوال که به عنوان مدرس ممکن است به ذهن شما خطور کند:

چگونه کلاس آنلاین برگزار کنیم؟

قطعا برای استفاده از امکانات سایت ابتدا باید به عنوان استاد ثبت نام کنید . اما نیازی نیست به همه شاگردانتون بگید روی سایت ثبت نام کنند. چرا که شما این امکان و براشون فراهم خواهید کرد البته با کمک استاد سلام ...

برای ثبت نام به عنوان معلم اینجا کلیک کنید و پیش بروید. و فرمی که برایتان باز میشود به شکل زیر تکمیل کنید. لازم به ذکر است پیش از ثبت نام قوانین سایت را مطالعه بفرمایید تا بتوانید ثبت نام خود را با موفقیت اجام دهید. برای اطلاع از قوانین سایت در اینجا همراه ما باشید.


کلاس آنلاین

ورود به حساب کاربری

در مرحله بعدی شما وارد حساب کاربری خود خواهید شد که در ادامه نحوه استفاده از کلاس آنلاین و قوانین کلاس آنلاین را برایتان به تفصیل توضیح داده ایم.


کلاس آنلاین

در این مقاله نحوه مدیریت بخش کلاس های آنلاینتون و یاد خواهید گرفت . اطلاعاتی از قبیل ساخت کلاس آنلاین , نحوه اضافه کردن شاگردان, ایجاد دسترسی لازم برای شاگردان به کلاس آنلاین, انتخاب نام کاربری و رمز عبور و .... در دسترس شما قرار گرفته است.


کلاس آنلاین

در این مقاله سعی کردیم کلاس آنلاین را برایتان بازسازی کنیم تا یک بار به طور کامل بتوانید فضای کلاس آنلاین را ببینید. حتی قابل دانلود است و میتوانید به صورت فایل ذخیره کنید تا هر زمان احساس نیاز داشتید از آن استفاده کنید اگر دوست دشتید به عنوان کاربر مهمان وارد کلاس آنلاین شوید در ادامه میتوانید از این امکان نیز بهره مند شوید.

کلاس آنلاین استاد سلام و ورود به عنوان مهمان

پرسش های متداول کلاس آنلاین

در طی این مدت که پشتیبانی در لحظه لحظه کلاس آنلاین همراه شما بود یکی از بهترین اتفاقات دانستن سوالات شما و مشکلاتی بود که برای شما پیش می آمد که در رفع آنها برای بهتر شدن کیفیت کلاس آنها به تک تک سوالات شما پاسخ دادیم:

پرسش های معلم ها و مدیران مدارس بعد از اولین ورود به کلاس آنلاین


کلاس آنلاین

تقریبا به تمام سوالات شما پاسخ دادیم اما اگر برایتان سوالی پیش آمد که در این صفحه پاسخی نگرفتید در زیر همین پست برایمان بنویسید تا در اسرع وقت به سوالتان رسیدگی کنیم.

یک نکته که بسیار حائز اهمیت است این است که اگر تا کنون تجربه کلاس آنلاین را نداشتید سریع وارد محیط نشوید و حتما حتما آداب برگزاری کلاس آنلاین را بیاموزید. اما برای گرفتن اطلاعات در این بخش نیز نگران نباشید ما به این مسئله هم فکر کردیم و راه کار شما را در مقاله زیر توضیح دادیم.

چطور یک کلاس آنلاین موفق برگزار کنیم؟


کلاس آنلاین

در این مقاله مسائلی از قبیل ظاهر مناسب در کلاس آنلاین مدیریت زمان در کلاس آنلاین انتخاب محیطی آرام و مناسب برای برگذاری کلاس آنلاین,ابزار کلاس آنلاین و ... توضیحاتی را هرچند مختصر بریاتان آورده ایم.

و در آخر برای مشارکت دانش اموزان در کلاس و برگزاری یک کلاس آنلاین جذاب راهکارهایی را ارائه خواهیم داد

افزایش مشارکت دانش آموزان در کلاس آنلاین

اگر شما هم راهکارهای خوبی دارید با ما به اشتراک بگذارید تا همه با هم در این امر گام های موفقی برداریم.

نرم افزار برگزاری جلسات آنلاین

ممکن است شما مدیر یک اداره یا صاحب یک کسب و کار باشید که برای پیشبرد اهداف و سیایت هایتان نیاز به برگزاری جلسات داشته باشید. در این روزهای پر استرس و نگرانی کافیه در منزل بمونید و جلسات خود را آنلاین برگزار کنید.

قطعا شما هم نیازی به دانلود یک نرم افزار خاص ندارید و با ثبت نام در استادسلام میتوانید جلسات خود را آنلاین برگزار کنید.

مدرسه آنلاین استاد سلام

پس از راه اندازی کلاس آنلاین در استاد سلام برآن شدیم تا برای آموزشگاه ها و مدارس نیز راهکار ارائه کنیم. راهکاری که در درجه اول کارکردن با آن ساده باشد و در کنار سادگی امکانات زیادی را همراه داشته باشد.

شما میتوانید کلاس های خود را اعم از کلاس های زبان خارجه, کلاس های نقاشی, کلاس های ورزشی, برگزاری دوره های خیاطی, دوره های فتوشاپ و ... در مدرسه آنلاین استاد سلام برگزار کنید. کافیست وارد سایت مدرسه آنلاین شوید و جزو اولین های مدرسه آنلاین باشید.جهت اطلاع از نحوه همکاری با مدرسه آنلاین با شماره پشتیبانی به شماره 09037736939 در تماس باشید

کسانی که استادسلام را میشناسند حتما میدانند که ما قدمی را برنمیداریم مگر اینکه برای آن برنامه ریزی مناسبی کرده باشیم و راه را ادامه نمیدهیم مگر آنکه از گام های خود مطمئن باشیم.

استاد سلام مرجع تدریس خصوصی, کلاس آنلاین و مدرسه آنلاین در کنار شماست.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.