تاریخ انتشار:

فصل تکاپو و آموزش، پاییز است که همه معلم خصوصی می خواهند

فصل تکاپو و آموزش، پاییز است که همه معلم خصوصی می خواهند

با سلام امیدواریم حالتون در این روزهای نیمه ابری آبان ماه که حسابی حال و هوای پاییزی را به شهر هدیه داده است خوب باشید.

اگر کمی وقت داشته باشیم و در کوچه پس کوچه های شهر قدم بزنیم علاوه بر زیبایی های پاییزی که از هر طرف به چشم می خورند، شهر را نیز زیبا تر می بینیم. دیدن تعطیل شدن مدرسه ها و ذوق بچه ها برای با هم برگشتن به منزل و شیطنت های راه مدرسه یا بچه هایی که دست در دست مادر و پدر هایشان هستند و با اشتیاق برای آن ها از اخبار آن روز تعریف می کنند بسیار لذت بخش است. انگار خاطرات دوران تحصیل خودمان باز زنده می شود و بار دیگر حسرت بودن در این سن و شادی هایش را می خوریم و یا از دیدن بچه ها انرژی میگیریم و ناخودآگاه لبخند بر لب هایمان می نشیند. همیشه پاییز و باز شدن دوباره مدارس این تکاپو را به شهر می دهد و ما را به یاد قدیم ها می اندازد.

این تکاپو از طرفی هم یادآور این است ما هم باید برای آینده خود تلاش بیش تری کنیم و همواره در حال آموزش باشیم زیرا در دنیای امروز هر چقدر هم که بلد باشیم کم است و از آن طرف مطلب فراوان.

به عنوان مثال یادگیری زبان انگلیسی و تدریس خصوصی زبان انگلیسی هیچ گاه اهمیت خود را از دست نمی دهند. حال فرق ندارد که قصد ادامه تحصیل داشته باشیم و تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل اولین قدم برای تصمیمان باشد.

و یا هر کس در رشته تحصیلی خودش چه درس های علوم انسامی، چه رشته های مانند معماری یا عمران و یا فناوری اطلاعات یا کامپیوتر باید به روز بود.

و حتی می تواند با پیشرو و به روز بودن در رشته خود تدریس خصوصی اتوکد یا تدریس خصوصی تری دی مکس و تدریس خصوصی ریاضی حرفه ای شود و از این طریق کسب و کاری نیز داشته باشد.


استاد سلام نیز می خواهد در راه آموزش بچه های سرزمینش سهمی داشته باشد و در این مسیر همواره کنار آن ها باشد.

بنابراین در هر درسی یا هر تخصصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست یا تدریس خصوصی عربی تا تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل و تدریس زبان انگلیسی، تدریس خصوصی اتوکد و تدریس خصوصی تری دی مکس همراهتان است.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.