تاریخ انتشار:

همایش موسسات آموزشی و آموزشگاه های استادسلام برگزار شد

همایش موسسات آموزشی و آموزشگاه های استادسلام برگزار شد

همایش موسسات آموزشی و آموزشگاه های استادسلام با هدف آشنایی بیشتر مراکز آموزشی با فعالیتها ،خدمات و نوآوریهای استادسلام برگزار شد.

در این همایش خانم مهندس عقیلی به تشریح برنامه ها و خدمات متنوع استادسلام پرداختند و از راهکارهای ارایه شده در این زمینه در خصوص آموزشگاه ها و موسسات آموزشی و همکاریهایی که می توان در فضای آنلاین و آموزش آنلاین داشت سخن گفتند

در این همایش به نقش موثر و تعیین کننده حضور در فضای مجازی پرداخته شد و هزینه ها و بار تبلیغات انبوهی که هر روزه شاهد آن هستیم و اکـثرا با بازگشت غیر مطمین کارآموز و دانشجو به سمت آموزشگاه مورد نظر برای ثبت نام و تشکیل کلاس درس اشاره شد.

در این خصوص مقایسه ای بین هزینه های بوجود آمده برای حداقل فعالیتهای آموزشگاه که شامل هزینه های کارمند و دستمزد و حتی هزینه های چاپی مورد نظر می باشد بصورت دقیق مورد بازبینی قرار گرفت.


همچنین خانم عقیلی به تشریح عملکرد استادسلام برای رفع موانع آموزشی در فضای آنلاین و خللی که هم اکنون در این بخش از ارتباطات می باشد پرداخت و تشریح کرد:

برای اینکه خودمون و استادهامون رو در فضای مجازی معرفی کنیم در تمام رسانه های اجتماعی حضور پیدا کردیم و اطلاع رسانی دقیق انجام دادیم.

 

استادهایی که مدت خیلی طولانی با ما همکاری انجام دادند رو توی اینستاگرام معرفی کردیم و نتایج خیلی خوبی برای این استادها گرفتیم و برنامه های بیشتری در این خصوص داریم که بزوری معرفی می شود.


 

برای اینکه تمام این خدمات و راهکارها یی که در دو سال و نیم پیش ارایه دادیم  و نتیجه گرفتیم که خللی دارند رو سازماندهی کنیم امدیم فکر کردیم که تمام این نقاط آموزشی را در کنار همدیگه زیر چتر استادسلام قرار بدیم و بگیم هرکسی و هر موسسه ای در هرکجای ایران که هستیم بیاد و توی استادسلام خودش و فعالیتش رو معرفی کنه و الان به این نقطه رسیدیم که تمام استادها دارند پیدا میشن و هر استادی و هرکس که توانایی آموزش را دارد جستجو و یافت میشه، استاد سوارکاری، استاد قلاب بافی، استاد شنا، استاد تعلیم رانندگی داریم و تمام اینها بدون هیچ گونه هزینه ای انجام میشه.


در ادامه همایش با تمام شرکت کننده های همایش کارگاه پرسش و پاسخ و بررسی راهکارها و خدمات و ارایه بهتر و حضور قویتر در این خصوص برگزار شد و همه شرکت کننده ها به مطرح کردن پرسش و ارایه نقد و تقدیر از استادسلام پرداختند.

 

معرفی آموزشگاه ها و موسسات آموزشی و دوره های آموزشی استادسلام بخش موثر و خدمات بسیار متنوعی می باشد که توسط استادسلام ارایه شده و برای عموم دانشجویان و علاقه مندان به یادگیری فضای بسیار گسترده ای را فراهم کرده است.

 

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.