تاریخ انتشار:

نظرات کاربران ابزار جایگزین مشاوره در ساختار ارتباطی امروزی ها

نظرات کاربران ابزار جایگزین مشاوره در ساختار ارتباطی امروزی ها
هنگامی که یک تصمیم خیلی بزرگ برای آینده خودمان میگیریم و راه را انتخاب میکنیم اولش خیلی خوشحالیم و داریم دور دورها را نگاه میکنیم اما شاید کم کم ترس وجودمان را بگیره که واقعا به این هدف میرسیم یا نه؟!چه قدم هایی را باید برداریم؟! برای چه کاری باید بیشتر وقت و ارزش بگذاریم؟! کدوم مشاوره های تحصیلی درست تر می توانند برای من عمل کنند؟!
این ها تمام احساس هایی است که برای تمام آدم ها در لحظه انتخاب راه پیش می آید،برعکس اگر به این چیز ها فکر نکنیم، طبیعی نیست چون نگاه کردن به یک مسیر طولانی بدون نگرانی یعنی خوش بینی مطلق یا شاید خونسردی، نباید فکر کنیم ببینیم چه بارهایی را باید همراهمون داشته باشیم یعنی در واقع باید یک سری مهارت برای خودمان دسته کنیم و در بارهامون همراه داشته باشیم تا بشود به شخصیتی که خواهیم ساخت کمی هم افتخار کنیم ،یعنی باید آموزش ببینیم و یاد بگیریم حالا آموزش خصوصی یا همون تدریس خصوصی و داشتن یک لیدر شاید کمک بکنه، باید خوب بدانیم چه معیار هایی را باید داشته باشیم تا لزوما به خودمان افتخار کنیم، حالا برای این انتخاب شاید تدریس خصوصی مهارتی بتونه به ما کمک کنه.

این که هدفت را بدونی،راهت را انتخاب کرده باشی و قدرت پیمودن این راه را در خودت ببینی ولی فقط چند تا اشتباهه کوچک از روی بی تجربگی موانع بزرگی را سر راهت قرار بده می تونه خیلی ناراحت کننده باشه
ندانستن عیب نیست بلکه نپرسیدن عیب بزرگی است! انتخاب یک مشاوره تحصیلی خوب که تجربه ها ی زیادی دارد، از تمام سختی های کار خبر دارد و شاهد موفقیت خیلی از آدم ها بوده میتواند در این راه یاری دهنده ی خوبی باشد.
این هدف میتونه مهاجرت باشه و نیاز به یادگیری یه زبان دیگه مثل آلمانی یا فرانسوی و یا پیشرفت بیش تر در دروس دانشگاهی،وب سایت استاد سلام انتخاب خیلی درستی است برای پیدا کردن استادها یا یک استاد خوب و متناسب با شرایط خودتون برای تدریس خصوصی یا آموزش خصوصی و در آدرس نزدیک و اینطوری می تونین از نظر بقیه افراد هم استفاده کنید.

من از کشف چیزهای جدید خیلی لذت می برم و به تکنولوژی، عکاسی، هنر و البته نوشتن علاقه دارم. تولید محتوی این فرصت رو به من میده که تلفیقی از علایقم را با هم داشته باشم و به جستجو در مسیر های گوناگون ادامه بدم. خوشحالم در بخشی از دیجیتال مارکتینگ کار می کنم که خلاقیت مهم ترین فاکتور آن است.
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.