تاریخ انتشار:

انتخاب نوع تدریس حضوری یا آنلاین برای یادگیری زبان

انتخاب نوع تدریس حضوری یا آنلاین برای یادگیری زبان
بعضی موقع ها دوست دارید از همه اطرافیان فرار کنید، دوست دارید همه شما را یادشان بره البته بعضی وقتها .
این همان مواقعی هستش که معمولا در سنین جوانی و نوجوانی به سر ما می زنه که خوب میشد از ایران می رفتم خوب میشد شروع به پیدا کردن معلم زبان می کردم و از اینجا می زدم به یک نا کجا آبادی که کسی پیدام نکنه
البته من به شخصه امیدوارم که اگر راه معلم خصوصی زبان را هم خوب پیدا می کنید و واقعا در زبان انگلیسی متبحر می شید و به سمت وسوی رفتن از ایران و پیشرفت هم می رید حتما بعدش به ایران برگردید من مطمئن هستم برای حتی همان معلم خصوصی زبان انگلیسی هم دلتان تنگ میشه تا چه برسه به خواهر و برادر و مادر و پدر.
خلاصه امروز دوست دارم بگم عیب نداره معلم آیلتس و مدرس آیلتس هم پیدا می کنید برید سایت استاد سلام همه جور استادی را جستجو کنید :
معلم خصوصی زبان انگلیسی ، مدرس زبان انگلیسی، معلم زبان، مدرس زبان، معلم خصوصی زبان اینها را جستجو کنید تا معلم آیلتس هم پیدا کنید زبان انگلیسی هم یاد بگیرید اما از ایران نرید یا نه از ایران هم برید خوب آن کشور ها را ببینید بعد بیایید اینجا تدریس کارآفرینی را جستجو کنید و اینجا شکوفا بشید اینجا تو همین ایران خودمان با همه مشکلاتش برای هم وطنهامون کار و شغل بسازید بگذارید باز معلم خصوصی زبان بشون و در جستجو ها پیدا بشوند و تدریس زبان کنند و پولدار بشوند و شما را هم شاید شاید شاید دعا کنند که چه خوبه که کسی در تدریس زبان انگلیسی ما را هم تبلیغ می کنه ... خلاصه که من همه اینها را گفتم که شما بتوانید از سایت استاد سلام مدرس زبان انگلیسی و معلم خصوصی زبان را راحت پیدا کنید.
اگر برای زبان فرانسه هم خواستید تدریس زبان فرانسه بشید و خواستید معلم زبان فرانسه خوب پیدا کنید باز مدرس زبان فرانسه را از سایت استاد سلام جستجو کنید تا بهترین گزینه را پیدا کنید هم نزدیک باشه و هم ارزون و هم حرفه ا ی پس معلم زبان فرانسه خوب در سایت استاد سلام .
اگر هم مدرس زبان آلمانی می خواستید و تبلیغ ها شما را وسوسه کرده که بخواهید برید آلمان تو همین سایت مدرس زبان آلمانی و معلم خصوصی زبان آلمانی را از بین آگهی های تدریس معلم ها پیدا کنید.
این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.