تاریخ انتشار:

مدرسه آنلاین استادسلام مهرماه 1400

مدرسه آنلاین استادسلام مهرماه 1400

فروش مدرسه آنلاین از 15 شهریور 1400

از نیمه شهریور مدام از بخش فروش پیگیر تعداد شاگردان مدارس بودم، هر روز آموزشگاهی یا مدرسه‌ای اضافه میشد و همان روز صحبت برای اضافه شدن یکی دو موسسه آموزشی دیگر هم بود پس بچه‌های فروش قادر به دادن تعداد دقیق نبودند، حوالی 25 شهریور منابع سرور را با توجه به مدارس و افزایش بازدیدها افزایش دادیم و به نظر خودمان میزان خوبی هم افزایش دادیم و خریدنی‌ها را خریدیم!

نکته مهم در مورد تجهیزات سرور و تعهد بازپرداخت به مدارس

هر فروش مدرسه آنلاین با این تعهد همراه هست که اگر مدرسه حضوری شد، چشم به روی چشم مبالغ شما را باز می‌گردانیم، هر چه استفاده نکردید نزد استادسلام، امانت هست.
اما با همه منابع مالی بیشترین منابع سرور را خریدیم، البته هیچ شرکت فروش تجهیزات کامپیوتر از استادسلام قبول نمی‌کند که اگر مدارس استفاده نکردند، شما تجهیزات را بیاور و ما پول شما را عودت می‌دهیم.
این مورد بالا بسیار مهم بود برای مدیریت منابع مالی و ما باید کاملن با احتیاط تجهیزات اضافه می‌کردیم.

از 30 شهریور تا روز سوم مهرماه 1400 در مدرسه آنلاین استادسلام

هر روز باز مدرسه اضافه شد، تست‌های نرم‌افزاری زیادی، با توجه به افزایش فشار روی سرور، هم انجام می‌دادیم و تا آخرین لحظات همچنان مدرسه و آموزشگاه اضافه شد، روز اول مهر و بازگشایی مدارس، پنجشنبه بود تقریبا به خیر گذشت ولی سخت بود.
می‌دانم که مدارس همچنان ثبت نام داشتند، یعنی ما مدرسه ای داشتیم که به عنوان مدرسه 60 نفره، در شهریور خرید کرده بود و به ظرفیت 350 شاگرد افزایش داد روز اول مهر!
شنبه سوم مهرماه 1400 با واقعیت ها خوب! رو‌به‌رو شدیم و سایت کشش همزمان بیشاز 4000- 5000 ورود همزمان را نداشت.

با مدارسی که از پارسال با ما بودند صحبت شد که سه روزه مشکل را حل می کنیمم لطفا تامل کنید، اینها بیش از یکسال با ما همراه بودند و اطمینان داشتند، کنار رفتند و منتظر ماندند، شاگردان خوشحال از تعطیلی و روی تخت و بازی با موبایل والدین نگران و استادسلام تیم همیشه بیدار شد که برای هر نیم ساعت خواب از همدیگر کسب اجازه می‌کردیم.

  • تجهیزات خریده شد، اتاق سرور (ایران سرور) اجازه اتصال نداد گفت ساعت 15:30 زمان اداری ما تمام می‌شود و مسئول رفته و نمی‌توانید تجهیزاتی اضافه کنید، هر چقدر خواهش ما مداوایی نکرد و ایشان گفتند امکان ندارد حتی دلمان به حال فرزندان خودمان هم نسوخت؟
  • نقشه موازی دوم برای بهینه سازی مجدد برنامه نویسی و کدها در حال انجام بود، دو برنامه نویس و یک مشاور، هر تکه را یکی یکی بر اساس اخطارهای سرور، به‌روز‌رسانی می‌کردند تا بتوانیم درخواست‌های همزمان را بهتر پاسخ دهیم. به جز با دیدن واقعیات روی سرور، نمی‌شد این موارد را پیدا کرد.
  • سرور کلاس‌های ادوبی هم با کمک شرکت‌های همکار مثل ارمغان خیلی زود برای تعداد بالا آماده شد.
  • نقشه سوم انتقال از سرور کنونی بود، این ایده مدیر سرور همیشه خوش فکرمان بود، که خدا رو شاکرم که روی سرورهای ابری خیلی زود نشستیم و با کد‌نویسی بهینه بدون نیاز به انتقال فایل‌های سنگین به سرور ابری آمدیم.

تماس‌های مکرر و عدم اطمینان مدارس

تیم فروش و من و پشتیبان‌ها خوب می‌دانستیم که مدارس جدید که آمده‌اند اعتماد کمتر دارند و مدام تهدید به عودت وجه و خط و نشان می‌کردند، هیچ شکایتی از ما نبود و نیست فقط خواستیم به تعهدمان درست عمل کنیم با کمی فرصت، جالب است بدانید هنوز مدرسه ای داریم که هیچ پرداختی نداشته و فقط به دلیل قولی که داده‌ بودیم نگهداریشان کردیم و هنوز هم مبلغ را نگرفتیم تا مثل دیگرانی نباشیم که خودمان از دستشان ناراحت می‌شویم!
با سه روز مهلتی که از تعدادی مدارس گرفتیم توانستیم سرویس جدید را بسیار با ثبات، آماده کنیم.
همچنان کد‌نویسی در حال بهینه شدن هست. تا منابع کمتری از سرور را درگیر کنیم، حتی مجبور شده ایم بخشهای شمارنده سایت را برداریم تا از عملیات زیاد روی سایت جلوگیری کنیم که همه چیز مرتب تر باشد ولی هم اکنون این موارد هم به زودی روی سایت آورده می‌شود، تا مبادا معلمی از ما دلخوری بگیرد.
تجهیزات سرور خودمان نیاز به قطعات بیشتر و گران‌تری دارد که در حال آماده شدن هستند که علاقه شخصی من این هست که روی سرور خودمان باشیم و سکان سرور در دست خودمان که بهترین حالت می‌شود.
تیم نرم افزاری ساده ما آنقدر با معلم‌ها و شما و شاگردان تجربه کرد که اکنون می‌تواند مشاور دیگر سایت‌ها هم باشد!

حرفهای زیبا و حرفهای زشت
- دو سه مدرسه در همان روز شلوغ و وسط پایین بودن‌های سایت به جای ابراز نارضایتی به ما پاییز را تبریک گفتند :)
- یک آقا وقتی برایش توضیح داده‌اند که هجوم کاربر داریم و پوزش خواسته اند اصطلاح هجوم را برای ... استفاده کرد و همه‌مان به هم نگاهی عمیق کردیم. حرف‌های بد گفته نشود بهتر است.


ما هم در همان کشوری زندگی می کنیم که می گویند متخصص نیست، به نظر من متخصص هست باید همدلی را آموخت این هم فیلم کوتاه از توضیحات خودم و پوزش از شما به امید مدرسه های واقعا خوشحال و پیگیر برای یادگیری با محتوای مناسب سن هر کودکی.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.