تاریخ انتشار:

برگزاری راحت دوره های آنلاین با ابزار مدرسه آنلاین استادسلام

برگزاری راحت دوره های آنلاین با ابزار مدرسه آنلاین استادسلام

مدرسه آنلاین

برگزاری دوره آنلاین

همه چیز یک دفعه اتفاق می افتد, بدون آگاهی قبلی بدون آمادگی برای مقابله... شاید کرونا ویروس نمونه بارز و قابل لمسی برای کلمه شیوع باشد. در طول ماه های ژانویه و فوریه وقتی مردم شهر ووهان استان هوبنی چین بدون علت خاصی دچار سینه پهلو شدند و بدون اینکه درمان شوند فوت کردند کسی باور نمی کرد که بشر پیشرفته امروز با یک مشکل جدی روبرو شده است. تعداد قربانیان این ویروس پس از اعلام رسمی نام بیماری به بیش از 1000 نفر رسیده بود و تمامی حمل ونقل ها و مدارس در این استان به حالت تعلیق درآمده است. زندگی خیلی از افراد در چین و کشورهای همسایه آن به خاطر شیوع کرونا ویروس مختل شده است و مدارس زودتر از موعد مقرر به تعطیلات سال نوی چینی رفته اند! مختل شدن زندگی در قرن 21 که قرن تکنولوژی است کمی مأیوس کننده است, آیا باید تمامی زندگی خود را به خاطر ویروسی که دارویی برای آن وجود ندارد اما قابل پیشگیری است و تعداد افرادی که درمان شده اند از تعداد افراد فوت شده بیشتر است باید مختل شود. قطعاً سلامتی و حفظ آن در درجه اول مهم است اما زندگی به پایان نرسیده است و راهای زیادی برای جایگزین های زندگی روزمره ما ازجمله تدریس و یادگیری وجود دارد. شاید در کشور ما مدارس تعطیل شده باشند یا خانواده ها به خاطر سلامتی فرزندانشان آن ها را به مدارس نفرستند ولی آیا مدارس و کلاس آنلاین هم تعطیل شده اند.!

دوره آنلاین آموزشی

دوره آنلاین آموزشی چیست؟


مدرسه آنلاین

الآن که تمامی مدارس و آموزشگاه های اغلب استان های کشور به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند، بسیاری از دانش آموزان و دانش پژوهان از درس و مطالعه بازمی مانند. ولی این تعطیلی فقط مختص مدارس فیزیکی است و نه دوره های آنلاین و کلاس های آنلاین! شاید واژه دوره آنلاین برای اولین بار باشد که به گوش شما می رسد، برای همین بهتر است شما را با این مفهوم بیشتر آشنا کنیم.

جنیفر براگه، یک طراح آموزشی در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا است و دیدگاه جالبی هم دارد اینکه دورهٔ آموزش آنلاین بهتر است یا کلاس حضوری، یک جمله بسیار منسوخ شده است. هدف از ایجاد دوره آنلاین این است که به قدری جذاب و گیرا باشد که یادگیرنده نه تنها از یادگیری لذت ببرد بلکه باید برای کلاس ها و دوره های بعدی هم از آن استفاده کند.

اگر بخواهیم یک تعریف ساده و درعین حال جامع از دوره آنلاین داشته باشیم به چنین تعریفی خواهیم رسید: یک دوره آنلاین آموزشی راهی برای یادگیری یک مهارت جدید یا به دست آوردن یک دانش جدید در آسایش و فراغت کامل در خانه و هرجایی که شما امکان برگزاری آن را دارید است، بسیاری از این دوره ها آنلاین هستند و برخی دیگر هم هزینه های بسیار کمتری نسبت به کلاس ها و دوره های آموزشی فیزیکی دارند. البته مهم ترین چیزی که باید در کلاس آنلاین در پی آن باشید این است که حتماً بتوانید با آن درگیر شوید تا نتیجه ای مطلوب از آن به دست آورید.

حضور و محتوای درسی در کلاس های آنلاین اصلاً پیچیده و سخت نیست، در ابتدایی سطح یک کلاس آنلاین معلم و شاگرد در فضای مجازی باهم مشترک می شوند و با یکدیگر به تعامل می پردازند. در سطح های بعدی دور ههای آموزشی آنلاین یک فضا کمی بزرگتر می شود و محدودیت فضا برداشته میشود و شاگرد و معلم از هر نقطه ای و با هر وسیله ای می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در برخی از این فضای های بزرگ و اختصاصی برای آموزش محتوای درسی به شکل دیجیتال وجود دارد ازجمله آن ها می توان به فیلم، عکس و ...اشاره کرد. یک نکته مهم که قبلاً هم به آن اشاره کردیم این است که، یک دوره آنلاین باید به قدری جذاب و گیرا باشد که تا فرد از یادگیری لذت ببرد و بتواند از اطلاعات دریافت شده را کاملاً متوجه و یاد بگیرد.

شاید مهم ترین چیزی که باید در مورد یک دوره آنلاین بدانید این است که باید دانش آموز در آن احساس یک سرمایه گذاری بزرگ و سودآور داشته باشد و حس کند با سایر دانش آموزان و معلمین در یک اجتماع هستند. برای موفقیت در یک دوره آنلاین باید یک مؤلفه مهم در آن ایجاد کنید و آن هم ایجاد تعامل است یا یادگیری در آن جریان پیدا کند.


مدرسه آنلاین

ویژگی دوره آنلاین

چه چیزی باعث ایجاد یک دوره عالی آنلاین می شود؟

کیفیت هر آموزشی قطعاً با معیارهای مختلفی سنجیده می شود و هر دوره و کلاسی هم ازنظر کیفیت آموزشی با یکدیگر متفاوت است. اما دوره و کلاسی موفق و جذاب خواهد بود که بتواند از ابزارهای آموزشی در اختیار خود نهایت استفاده را ببرد تا بتواند شاگرد را مجذوب یادگیری نماید. چند فاکتور مهم برای بالا بردن کیفیت کلاس و دوره های آنلاین وجود دارد که به هریک از آن ها در ادامه اشاره خواهیم کرد.

محتوای باکیفیت: محتوا پادشاه است، شاید همین جمله بیل گیتس تمامی منظور ما را از محتوای باکیفیت به شما برساند. دوره و کلاس بدون محتوا یا با محتوای ضعیف شکست خواهد خورد زیرا دانش آموز نمی داند باید به چه چیزی در این دوره اتکا کند و زمینهٔ مطالعهٔ وی چه خواهد بود، بدون محتوای باکیفیت کلاس شما بسیار کسل کننده خواهد بود و با کندی جلو خواهد رفت. پس در انتخاب محتوای خود وسواس زیادی به خرج دهید.

استفاده از فایلهای چندرسانه ای ( multimedia):

یکی دیگر از تفاوتهای آشکار کلاس فیزیکی با کلاس آنلاین این است که شما به تخته و کتاب درسی محدود نمی شوید و با کلی از محتوای دیجیتال سروکار خواهید داشت. قدم بعدی این است که با استفاده از پادکست ها، فیلم و عکس ها محتوای آموزشی خود را به دانش آموزان یاد بدهید یا نوعی تنوع در سطوح یادگیری آنان ایجاد شود و جذابیت تدریس و یادگیری بالا رود، قطعاً شما به عنوان یک معلم باید به این مسئله آگاه باشید که همه دانش آموزان مثل هم یاد نمی گیرند، برخی با استفاده از حس شنوایی بهتر یاد می گیرند و برخی دیگر با استفاده از المان های بصری یادگیری بهتری دارند و شما به عنوان یک طراح آموزشی باید به این موضوع اشراف کامل داشته باشید.

پیاده سازی صحیح محتوای آموزشی:

حالا که هم محتوا آماده است و هم ابزارهای ارائه آن وقت آن است که با یک برنامه دقیق و منظم آن را در کلاس پیاده سازی کرد. البته این کار باید به گونه ای صورت بگیرد که زیاد محتوای درسی تحت الشعاع قرار بگیرد تا حوصله دانش آموز سر نرود. اطلاعات باید به گونه ای در تایم کلاس تقسیم بندی شوند که شما در بخش های مختلف حرف و محتوای جدیدی برای ارائه داشته باشید، اگر هم می خواهید تکالیفی به دانش آموزان بدهید زیاد سنگین و حجم بالا نباشد تا آنها بیشتر اوقات را مشغول حل آن باشند.

تعامل:

در یک کلاس درس نهتنها بین دانش آموزان و مع لم تعامل برقراراست بلکه بین آن ها با خودش آنهم تعامل و گفتگو وجود دارد که اگر نتوانید آن را در دوره های آموزشی پیاده سازی کنید ممکن است به مشکل برخورد کنید. اگر دانش آموزان در کلاس احساس انزوا یا تنهایی کنند یادگیری در آن ها به مشکل خواهد خورد باید کلاس را طوری طراحی کنید که آن ها بتوانند با یکدیگر در تعامل و گفتگو باشند.

خودگردانی:

دوره های آنلاین زمانی عملکرد بهتری خواهند داشت که به دانش آموزان استقلال عمل بدهد تا خود آن ها تصمیم بگیرند و به نوعی مسئول آموزش خودشان باشند، به عنوان یک معلم سعی کنید به آنها آزادی زیادی بدهید و زیادی به آنها خرده نگیرید زیرا در این آزادی می توانید ایده های جالبی هم به دست آورید


مدرسه آنلاین
انواع دوره های آنلاین

تعداد زیادی از انواع مختلف دوره های آنلاین وجود دارد که در اینجا به برخی از مهم ترین آنها اشاره خواهیم کرد که ممکن است بیشتر با آن ها روبرو شوید:

دوره های آنلاین

دوره آنلاین دانشگاهی:

بسیاری از دانشگاه ها و دانشکده ها دوره های درسی خود را به صورت آنلاین ارائه می دهند. این امر به دانشجویان این امکان را می دهد که اگر دانشجویی مشغول کار هم است بتواند ادامه تحصیل هم دهد و از تحصیل بازنماند.

moocs: این کلمه که مخفف عبارت massive open online course به معنی دوره آنلاین گسترده است که بدون هیچ هزینه ای و از طریق اینترنت در دسترس عموم است.

نوعی دیگر که ما در استاد سلام برای اولین بار آن را راه اندازی کردیم مدارس آنلاین است که نوعی جدیدی از کلاس آنلاین است. برای اینکه بیشتر با مدارس آنلاین استاد سلام آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.


مدرسه آنلاین
مدرسه آنلاین

مدارس آنلاین چیست؟

یادگیری آنلاین به یک گزینه متداول در آموزش در حال تبدیل شدن است. برخی از دانش آموزان دوست دارند که کلاس های خود را به صورت آنلاین سپری کنند، و برخی دیگر علاوه بر کلاس آنلاین کلاس حضوری را هم انتخاب می کنند. همچنین برنامه های درسی آمیخته ای از کلاس آنلاین و کلاس حضوری است تا همه به طور یکنواخت به محتواهای درسی دست پیدا کنند. همان طور که در بالا اشاره کردیم نحوهٔ یادگیری همه دانش آموزان یکسان نیست و شاید خیلی ها با المان های بصری خوب یاد بگیرند و برخی ها هم باید در کلاس فیزیکی حضوری پیدا کنند در یادگیری در آن ها جریان پیدا کند، تمامی این ویژگی ها در یک مکان پیدا می شود و آن هم مدارس آنلاین است.

مدارس آنلاین کلاس های مجازی دارند که دانش آموزان می توانند از خانه، کتابخانه، محل کار و یا هر نقطه ای که هستند با استفاده از اینترنت بتوانند به این مدرسه دسترسی پیدا کنند و در کلاس های حضور پیدا کنند. تمامی ساختارها شبیه به مدارس فیزیکی است شما می توانید در ساعات معین در کلاس حضور پیدا کنید و در طول روز چندین کلاس درسی را سپری کنید و از محتوای آن ها استفاده کنید. در کشور ما به این گونه یادگیری بعضی اوقات غیرحضوری یا یادگیری از راه دور هم گفته می شود و به این نوع از مدارس، مدارس مجازی یا مدارس سایبری گفته میشود.

مدارس آنلاین چقدر رایج است؟

بهتر است برای پاسخ به این سؤال به یک آمار رسمی ارائه شده توسط مرکز ملی آمار آموزشی در آمریکا اشاره کنیم که در سال 2016 از بین حدود 20 میلیون فرد دانشگاهی حدود 3 میلیون نفر فقط در دوره های آنلاین شرکت کرده اند و حدود 3.5 میلیون نفر هم در دوره های آنلاین و هم در کلاس فیزیکی حضورداشته اند. همین آمار کافی است تا به اهمیت وجود مدارس آنلاین در دنیا بپردازیم. ازنظر دکتر کارلن جانیس مدارس آنلاین فرصتی است برای کسانی که مشغله های زندگی روزمره آن ها را از تحصیل باز نگه داشته است و یا خانواده هایی که مسائل مهم تری ازجمله بهداشت فرزندشان برای آنان اهمیت دارد بسیار مفید و کاربردی است.

نقش والدین

والدین در مدارس آنلاین چه نقشی دارند؟


مدرسه آنلاین

یادگیری آنلاین با یادگیری سنتی که در مدرسه انجام می گیرد کاملاً متفاوت است ولی والدین باید خود را به گونه ای دیگر برای آموزش فرزندان خود آماده کنند. بسیاری از مدارس آنلاین این انتظار را از والدی دارند که آن ها نقش مربی یادگیری را ایفا کنند و شرح کوتاهی از این وظایف به این صورت است:

  • درک شرایط تحصیلی نوعی خاص از یادگیری در فرزندشان
  • شناسایی چالش هایی مانند موانع برنامه های درسی
  • تعامل با پرسنل مدرسه آنلاین

کمک به دانش آموز تا بتواند چهار تا شش ساعت در روز در کلاس های آنلاین حضور پیدا کند.

برخی از مطالعات نشان داده است به خاطر آزادی عمل در انتخاب ساعت های برگزاری کلاس ها، دانش آموزان مدارس آنلاین نسبت به مدارس سنتی با مشکل مدیریت وقت مواجه هستند که مشکل و معضل باید توسط والدین و کمک کردن آن ها به فرزندشان حل شود.

اما آیا این ها همهٔ مزیت های مدارس آنلاین و دوره های آموزشی آنلاین هستند؟ باید بگوییم خیر. این ها بخش از مهم ترین و کلیدترین ویژگی های این نوع از آموزش بودند، در ادامه شما را با مزیت های دیگر مدارس آنلاین که شاید برای شما جالب باشد آشنا می کنیم

ویژگی مدارس آنلاین


شرکت در مدارس آنلاین

چالش های که تقریباً همه با آن دست وپنجه نرم می کنند تا در مدرسه و یا دانشگاه شرکت کنند کم نیست. از شهریه های بالا تا شیوع ویروس کرونا همگی باعث می شود که خانواده ها به فکر راه حل های جایگزین باشند، البته این راه حل ها باید به گونه ای هم باشند که بتواند جای خالی آن ها را نیز پر کند و ارزش استفاده از آن را داشته باشد. راه حل بسیار سادست رفتن به مدرسه و دانشگاه، البته از نوع مجازی آن. با رفتن و ثبت نام کردن در این گونه از مدارس بسیاری از این نگرانی ها کاسته می شود و یادگیری با خیال راحت صورت می گیرد. به طورکلی مدارس آنلاین و دوره های آموزشی آنلاین ویژگی های خاصی دارند ازجمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تنوع برنامه و دوره ها: شاید خیلی از رشته های موردعلاقه یا مهارت های موردعلاقه شما در مدارس فیزیکی پیدا نشود و یا بخواهید در دوره های مختلف به طور هم زمان شرکت کنید. تمامی این را می توانید در مدارس آنلاین پیدا کنید. هزینه های پایین: دوره های آنلاین بسیار مقرون به صرفه تر از کلاس سنتی هستند، از شهریه بگیرید تا هزینه های حمل و نقل تمامی این ها در مدارس آنلاین بسیار پایین هستند تا قشر بیشتری از خانوادهها را که دوست دارند فرزندشان مهارت جدیدی را فرابگیرد در برمیگیرد. در مدارس آنلاین شما هیچ هزینهٔ رفت وآمدی به مدرسه نمیپردازید، برای خرید کتاب پول پرداخت نمی کنید و ... بسیاری از هزینه های جانبی شما برای یادگیری حذف میشود.

محیط یادگیری راحت: دیگر از نیمکت های سفت و صندلی های چوبی و خسته کننده، از ترافیک محل مدرسه و نگرانی دیر رسیدن به سر کلاس خبری نیست. به راحتی و با آسودگی کامل در خانه بنشیند و از حضور در کلاس لذت ببرید. راحتی و انعطاف پذیری: شاید شما از آن دسته افرادی باشید که بخواهید محتوای درسی را یک بار دیگر گوش دهید، شاید این امکان در کلاس فیزیکی وجود نداشته باشد ولی در مدارس آنلاین می توانید دوباره به کلاس خود برگردید و محتوای آموزشی را دوباره مطالعه کنید.

شغل و تحصیل:

اگر از آن دسته افرادی هستید که به خاطر شغل وقت حضور در کلاس های فیزیکی را ندارید و یا دیر به جلسه می رسید، در مدارس آنلاین دیگر با این معضل روبرو نخواهید بود و ساعت های کلاس را خودتان تعیین کنید.

تعامل بیشتر و توانایی تمرکز بیشتر:

شواهد ضدونقیضی درباره مشارکت دانش آموزان در کلاس های آنلاین وجود دارد اما یک چیز قطعی است و آن هم این است که دوره های آنلاین فرصتی را به دانشجویان و دانش آموزان خجالتی می دهد تا راحت تر در بحث های کلاس شرکت کنند.

بهداشت:

شاید این موضوع بیشتر موردتوجه خانواده ها قرار بگیرد، آن ها امروزه خیلی نگران سلامتی فرزندان خود هستند و آن ها را به مدرسه نمیفرستند، در مدارس آنلاین چیزی به اسم بهداشت وجود ندارد زیرا اصلاً آلودگی در آن نیست و تمام مسائل بهداشتی به شخص و دانش آموز مربوط می شود. پس اگر به خاطر شیوع ویروس کرونا فرزند خود را به مدرسه نفرستادید به فکر مدرسه آنلاین و شرکت دادن او در دوره های آموزشی آنلاین باشید.

خانواده های نظامی که به علت مسائل شغلی مجبور به نقل مکان هستند. انعطاف پذیری بیشتر برای پاسخگویی به نیازهای فردی دانش آموز استفاده از فناوری های نو در جهت ارائه محتوای درسی به دانش آموز کمتر شدن عوامل حواس پرتی و بالا رفتن تایم مفید آموزشی


مدرسه آنلاین

تمام ها ویژگی های مثبت و خوب یک دوره و مدرسه آنلاین است که شما میتوانید با شرکت در آن ها بهره مند شوید، اگر والدین دانش آموز هستید و نگران تعطیلات زیاد مدارس و اینکه شاید فرزند شما دچار عقب ماندگی تحصیلی شود و یا دانش آموز هستید و می خواهید یک مهارت دیگر یاد بگیرید بهترین فرصت استفاده از مدارس آنلاین و شرکت در دوره های آموزشی آنلاین است.

شاید شیوع کلمه ای دلهره آور باشد، اگر با ویروس کرونا همراه شود نگران کننده خواهد بود ولی اگر با آموزش همراه باشد دلگرم کننده است. در قرن 21 هیچ چیز به اندازه بی مهارتی و بی سوادی ترسناک تر نیست، کرونا قابل پیشگیری است و تحصیل در هر نقطه ای قابل ادامه دادن است ولی نکته مهم این است که آیا بسترهای لازم برای این کار وجود دارد! ازنظر گشتالت آموزش وپرورش حاصل رابطه سه عنصر یاد دهنده (معلم)، یادگیرنده (دانش آموز) و محتوای درسی است، یادگیری در روانشناسی گشتالت به صورت هیأت کل مطرح می شود، نه از ترکیب یا تحلیل اجزا. و یادگیری عبارت از وقوع تغییراتی است که در پاسخ به الگوها یا هیأت های کل بامعنا داده می شود. در یادگیری به شیوه گشتالت ادراک، بینش و حل مسئله اساس کار است و کوشش می شود که با توجه به کل مسئله و پی بردن به اجزاء و کسب بینش مسئله موردنظر حل شود. پس تمامی اجزای آموزشی ازجمله: دانش آموز، معلم و محتوای درسی حتماً در تعامل باهم هستند این تعاملات به فضای مجازی هم رسیده است و محدودیت فضا و زمان برداشته شده است تا هر فردی علاقه مند بتواند مهارتی را بیاموزد.

پرسش و پاسخ متداول و پیشنهاد ما به شما

پرسش و پاسخ های معمول کلاس آنلاین

- برای وارد شدن به کلاس آنلاین به ابزار خاصی نیز است؟

خیر نیاز به ابزار یا اپلیکیشن خاصی ندارید فقط کافی است گوگل کروم شما بروز شده باشد. فرقی نمیکند چه ویندوزی دارید لطفا وارد صفحه گوگل خود شوید و در قسمت تنظیمان از گزینه help قسمت about google chrom پیش بروید.صبر کنید تا خودش بروز شود ویا گزینه update را بزنید.


مدرسه آنلاین

- محل برگزار کلاس کجاست؟ حتما باید از مدرسه باشد یا از منزل استاد هم میشود؟

قطعا پاسخ این سوال به سه عامل مربوط میشود:

  • سرعت اینترنت
  • فضای آرام محیط
  • تمرکز حتمی استاد در مکان تدریس

معمولا اینترنت های ثابت خانگی و شرکتی بهتر از وایمکس پهنای باند ثابت به دستگاهها انتقال می دهند و حتی در مورد اینترنت و ایده آل بودن خیال کلاس ومعلم و مدرسه خوبست دو نوع اینترنت داشته باشند، مثلا یک اینترنت adsl و یک اینترنت tdlte که اگر به هر دلیلی یکی قطع شد و 30 نفر در کلاس منتظر بودند بتوانید به سرعت با مودم دوم متصل شوید.

-وقتی این علامت را مشاهده کردید به چه معنی است؟


مدرسه آنلاین

یعنی سرعت اینترنت برای این کاربر رو به کاهش است.

اگر به هر دلیلی از کلاس خارج شدید نگران نباشید و مجدد وارد شوید.به طور مثال اشتراک دسکتاپ ممکن است احتیاج به پهنای باند بیشتری داشته باشد.

- با چه سیستم هایی نمیشود وارد کلاس آنلاین شد؟

گوشی اپل قدیمی که به روز شده با ios های جدید نشده با هر مرورگری نمیتوانند وارد شوند

- نام کاربری و رمز عبور را وارد میکنم اما اجازه ورود به کلاس را ندارم؟

در این مواقع اطمینان حاصل کنید زبان کیبورد شما انگلیسی باشد. پشتیبانان ما نیز حضور دارند تا مشکل را در اسرع وقت پیگیری کنند.

- آیا امکان آپلود فایل وجود دارد؟

در کلاس انلاین استاد سلام به کاربر این اجازه داده میشود که فایل خود را آپلود کند تا بتواند از روی فایل تدریس داشته باشد. توجه داشته باشید که فایل شما pdf باشد. لازم به ذکر است که شما میتوانید اشتراک دسکتاپ را نیز در کلاس داشته باشید تا در مواقع نیاز بتوانید از آن استفاده کنید. دروسی مانند فتوشاپ که نیاز به کار کردن با ابزارهای فتوشاپ را داراست برای این مورد کاربردی است.

پیشنهاد ما به شما :

- وقتی در کلاس و دوره آنلاینی استاد هستید، هنگامی که شروع به تدریس می کنید، خوبست یک پشتیبانی یا از استادسلام یا از سمت خودتان با شاگردان مسائل و مشکلاتشان بابت اتصال به کلاس و آموزشهای اولیه را حل کند و نه خود شخص استاد.

- حتما قبل از شروع کلاس سناریوی از پیش تعیین شده داشته باشید تا بتوانید کلاس را به خوبی مدیریت کنید و شاگردان را بتوانید کنترل کنید. داشتن مکث های طولانی و گشتن در میان مطالب برای ارائه و ادامه تدریس راهکار خوبی نیست.

- توجه به ظاهر خود داشته باشید و سعی کنید با پوشش مناسب سرکلاس حاضر شوید . ممکن است برای شما زمان هایی پیش بیاید که مجبور باشید وبکم خود را روشن کنید تا شاگردان بتوانند شما را ببینند. داشتن ظاهر آراسته از الویت هاست. حتما معلم پوشش رسمی داشته باشد، مانند آنچه در مدرسه است، چه خانم و چه آقا این مهم باید رعایت شود، در مورد محلی که استاد در آنجا مستقر است یک دیوار ساده پشت استاد باشه که محل قابل تشخیص نباشه ولی اینکه فرض طوری باشد که کلاس از مدرسه در حال برگزاری هست اطمینان بیشتری رو از سمت والدین جلب خواهد کرد

- درست است که شاگردانتان شما را نمیبینند اما سعی کنید جدی باشید و کمی طنز چاشنی کار خود کنید. گذراندن کلاس با شوخی و خنده زیاد مناسب نیست و قطعا شاگردان کلاس شما را جدی نمیگیرند.

امیدواریم این مطلب شما را با مدارس و دوره های آنلاین بیشتر آشنا کرده باشد و بتوانید با دقت بیشتری تصمیم گیری نمایید و در آخر تعطیلات مدارس و آموزشگاه های عالی فرصتی برای شما باشد تا دوره های آنلاین آموزشی استاد سلام را پیگیری کنید. در ادامه شما را با روش های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا آشنا خواهیم کرد:


مدرسه آنلاین

در خبرهای مرتبط همراه ما باشید:

کلاس آنلاین با استاد یا شاگرد خارجی

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
  • مهدی احمدی
    مهدی احمدی
    دوست عزیز زبان ترکی جزو ده زبان بین المللی سازمان ملل هست ، این زبان در کنار هندی و پرتقالی در بین ۱۰ زبان بین المللی نامزد شده و هنوز ثبت نشده اند ، فعلا ۷ زبان بعنوان زبانهای اصلی سازمان ملل ثبت رسمی شده اند و ترکی و هندی هم جزو گزینه های دیگر هستند
    1402/12/04 10:43
  • عارف  Kh
    عارف Kh
    فیلم تفکر انتقادی بعنوان اولین فیلم از این لیست را مشاهده کردم بینظیر هست «خودم می دانم بهترین معلم هستم» از بهترین دیالوگ‌های این فیلم... از باور به خود تا کسب قهرمانی تیمی شطرنج ایالت متحده... بدنبال مشاهده دومین فیلم هستم با بازی حضرت مورگان فریمن... سپاسگزاریم بابت معرفی این لیست...
    1402/11/12 00:17
    • مطهره احمدپور
      مطهره احمدپور
      تشکر از نگاه زیباتون
      1402/11/12 02:31
  • امیر شربتی
    امیر شربتی
    من فوتبال را به صورت حرفه ای دارم دنبال میکنم ولی خانوادع ام میگن درس نخونی فوتبالیست نمیشی من چطوری به این توضیح بدم که درس هیچ ربطی به فوتبال ندارع
    1402/11/02 23:51
  • مهدی سعیدی
    مهدی سعیدی
    سلام خسته نبشاید یه سوال داشتم من امسال (یکی و ماه دیگه) میرم ترم اول دانشگاه از رشته ریاضی فیزیک میخواستم بدونم لازمه دوره دبیستان رو مرور کنم؟ اگه لازم نیست که خب هیچی اگه هست باید جدی انجام بشه؟ ممنون میشم جواب بدید
    1402/06/26 13:42
    • مطهره احمدپور
      مطهره احمدپور
      سلام وقت بخیر در دانشگاه ریاضی عمومی تقریبا همان ریاضی پیش دانشگاهی و دوازدهم است که مجدد تدریس میشود. هرموقع به دروسی رسیدید که برایتان ناآشنا و جدید آمد میتوانید با استاد سلام برای رزرو معلم خصوصی در ارتباط باشید. با احترام و آرزوی موفقیت
      1402/06/27 19:36
  • فاطمه  چگینی
    فاطمه چگینی
    به نظرم آموزشگاه فرزانه بیست جز بهترین آموزشگاه های کرج هستش
    1402/05/03 17:36
  • محمد امین
    محمد امین
    سلام ممنون از مقاله مفیدتون،مخصوصا آخرش(مرتبه بندی دوستی) اگه امکان داره درباره سمیر یکم بیشتر توضیح بدین🙏
    1402/01/07 02:49
  • ابراهیم خندانی
    ابراهیم خندانی
    من میخوام یک فوتبالیست بشم و فوتبال جان و دل من هست
    1401/05/17 19:11
  • فاطمه فهیمیان
    فاطمه فهیمیان
    ممنون از شما خانم برومند عزیز به نکات خیلی خوبی در این مقاله اشاره کردید .کاربردی و در عین حال از همه نظر جامع و کمال
    1400/12/15 14:21
  • لیدا وفایی
    لیدا وفایی
    وای خیلی زحمت کشیدید چقدر مطالب عالی فرمودید، خیلی ممنونم خانم برومند جان❤️
    1400/12/11 19:18
  • تحسین  قادرپور
    تحسین قادرپور
    در توصیف و تعریف قلم، همان بس کە خداوند متعال، قدر آن را بە انسان گوشزد کردە ودر بارە آن،قسم خوردە وفرمودە: " ن ٭ والقلم و ما یسطرون" ...تعریفی کامل،جامع و مانع.
    1400/10/05 01:18
  • سرش  سیاوشی
    سرش سیاوشی
    سلام یک سوال داشتم تستر گیمر باید چه رشته ای رو انتخاب کنه
    1400/08/24 12:27
  • مریم  خسروخانی
    مریم خسروخانی
    چقدر عالی خیلی ایده خوبیه خصوصا برای مدارس روستایی و شهرهای کوچک
    1400/08/13 03:55
  • مجید ملک پور
    مجید ملک پور
    درود بر بانو عقیلی که توانستند اساتید و مدرسان با کیفیت را در اختیار مردم بدون دیوار حایلی قرار دهند
    1400/08/03 20:16
  • پویا اردشیری
    پویا اردشیری
    بسیار عالی و مفید. تدریس آنلاین تجربه خوبی برای ما معلمها بود
    1400/06/16 19:46
  • پوریا عطائی
    پوریا عطائی
    مطلب مفیدی بود، و همچنین مفید برای اساتید محترم. ممنون
    1400/04/29 12:53
  • هانیه علی اکبری خوئی
    هانیه علی اکبری خوئی
    برای جلوگیری از عدم مشارکت دانش آموزها خوبه همه سوال هاشون رو جدی بگیریم و با دقت جواب بدیم تا همه راحت باشند در کلاس
    1400/03/23 21:46
    • نغمه عقیلی
      نغمه عقیلی
      دقیقا درست فرمودین خیلی وقت ها به دلیل ترس از تمسخر مشارکت نمی کنند
      1400/03/23 21:47
  • پانته آ  ه
    پانته آ ه
    پلتفرم فریلنسری دیجیتال مارکتینگ بومران خیلی از مشکلات فریلنسرها را حل کرده مثل بیمه و بستن قرارداد
    1399/10/14 09:27
  • حبیب نیکخواه
    حبیب نیکخواه
    من حبیب نیکخواه هستم که از قلم نوری deco 01-xpPen استفاده می کنم در صورتی که همکاران محترم از نرم افزار PDF ANNOTATOR ( یا مشابه آن ) همراه با هر نوع قلم نوری استفاده کنند کار با قلم نوری بسیار زیاد راحت و امکانات بسیار زیادی جهت نوشتن خواهند داشت بطوریکه می توانند صفحه PDF یک کتاب را در این نرم افزار Share کرده و روی صفحه pdf نوشت. با آنکه حقیر از وب کم و تلویزیون هوشمند و تخته هوشمند و قلم نوری استفاده کرده ام . استفاده از قلم نوری و نرم افزار فوق بسیار برایم رضایتمند بوده.
    1399/09/07 12:56
  • سید سجاد نوابی
    سید سجاد نوابی
    چقدر آموزنده و مفید بود .با توجه به شرایط فعلی برای کلاس آنلاین و بچه ها خیلی خوب واقعا ممنون
    1399/07/28 20:15
    • الهام بهرامی
      الهام بهرامی
      دقیقا, ممنون از توجه اتون
      1399/07/29 10:32
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.