تاریخ انتشار:

ما که سوار کشتی استاد سلام هستیم

ما که سوار کشتی استاد سلام هستیم

شما استاد هستید، شما می‌دانید در علمی که دارید، هر چه که درس می‌دهید: تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی فتوشاپ، تدریس خصوصی اندروید، تدریس خصوصی زیست و هر علم تخصصی که دارید و ما از گفتن همه آنها عاجزیم آیا مبحثی هست که برای دانش آموز بسیار مفید باشد و برای گفتن آن ساعتها زمان لازم باشد اما شما بتوانید آنرا خلاصه کنید و در یک کارگاه آموزشی بصورت خلاصه و مفید آن‌را آماده کنید؟

شاید شما تخصص خاصی دارید مثل تدریس اتوکد و نقشه کشی مثل تدریس فتوشاپ که می توانید در عرض 7-8 ساعت در یک روز آنرا جمع بندی کنید و درس بدهید ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا شما کارگاه آموزشی برگزار کنید، همانطور که می‌بینید ما اجاره سالن همایش هم می دهیم اجاره سالن کنفرانس هم می دهیم اجاره فضای آموزشی یا اجاره سالن آموزشی با امکانات کامل داریم در فضاهای دانشگاهی.
شاید در مواردی مثل تدریس خصوصی زبان، تدریس زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان فرانسه، تدریس خصوصی زبان آلمانی، تدریس خصوصی ایتالیایی امکان برگزاری کارگاه آموزشی نباشد.
ما آمده‌ایم تا آموزش را برای همه راحت کنیم تا امکانات کامل را در فضای آموزشی به شما دهیم تا شما کارگاه آموزشی برگزار کنید و در زمان کوتاهی فراگیران تدریس فتوشاپ را بگیرند یا هر علمی که تخصصش برای کشب و کار و برای ساختن ایرانی آباد لازم است.
شاگردان می توانند بسیار مرتب و سازمان یافته از طریق سایت اطلاعات کارگاه آموزشی را ببینند و ثبت نام کنند و در روز موعود شما بروید و کلاس را با آمادگی علمی که دارید برگزار نمایید بدون هدر دادن هر زمان زیادی برای رفت و آمد چندین باره به کلاس برای تدریس.
شما استاد‌ها آماده باشید بزودی پیشرفت ماجرا را اعلام می‌کنیم
شما برای برگزاری کارگاه فکر کنید.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.