تاریخ انتشار:

فروش فیلم آموزشی ریاضی کنکور با انیمیشن و مدرس خوب

فروش فیلم آموزشی ریاضی کنکور با انیمیشن و مدرس خوب
معرفی دوره آموزشی اسرار ریاضی کنکور، فیلم آموزشی برای ریاضی برای کنکور 1402 رو در مطلب زیر بخوانید. فیلم‌های نمونه را ببینید.

نکته مهم:  این فیلم خیلی جدید هست و با شناخت نسل جدید برای دانش‌آموزان دوره‌ی جدید طراحی و تدوین شده است، قرار نیست هیچ بخشی حوصله شاگرد سر برود!

این دوره آموزشی ریاضی کنکور شامل صفر تا صد ریاضی پایه و کنکور برای رشته تجربی است، و زمان تماشای کل فیلم آموزشی ریاضی کنکور ۱۸۰ ساعت می باشد. یعنی قرار هست شما 10800 (ده هزار و هشتصد) دقیقه ریاضی را نکته به نکته در این دوره یاد بگیرید.
  1. این دوره که فیلم ضبط شده ی تدریس استاد فرید خیری است بیش از ۱۰۰۰ درسنامه‌ فول انیمیشن برای افزایش سرعت آموزش دارد.
  2. در این فیلم آموزشی ریاضی برای کنکور تجربی 1402 تحلیل تست‌های کنکور ۱۵ سال اخیر را هم خواهید دید.
  3. حدود ۱۵۰۰ سؤال تشریحی را فرید خیری جواب می‌دهد با دلیل و نکته
  4. دوره آموزشی اسرار ریاضی کنکور در استودیوی چهار دوربینه full hd ضبط شده است. زوایا مرتب تغییر می کند تا حوصله شما سر نرود.

فیلم آموزشی جامع ریاضی کنکور برای چه مقاطعی مناسب هست؟

در مقطع یازدهم و دوازدهم تجربی همه خریداران رضایت دارند و برای این دو مقطع مناسب هست، با توجه به قیمت مناسب آن از همه شهرها خریدار داریم.
در جریان هم هستید که قیمت تدریس خصوصی ریاضی برای یک شاگرد کم نیست و عدد این فیلم مقرون به صرفه هست.

در فیلم زیر فرید خیری توضیح داده که چگونه ریاضی یاد‌می‌گیریم؟


فرید خیری مدرس دوره ریاضی کنکور کیست؟ مشاهده سوابق تدریس و پروفایل فرید خیری

معرفی از زبان خودش : من فرید خیری هستم، مدرس دوره اسرار ریاضی کنکور جامع تجربی. ریاضی زندگی منه، من دوره متوسطه رو در دبیرستان انرژی اتمی گذروندم، در جمع 40 نفر اول ایران در دوره بیست و چهارم المپیاد ریاضی کشوری آموزش دیدم و مدال نقره رو کسب کردم، سال 86 با رتبه 360 در کنکور، وارد دانشگاه صنعتی شریف شدم و در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تحت تربیت بزرگترین اساتید ایران بودم. من بلدم در ریاضیات موفق باشم. بهت قول می‌دم اگر تمام آموزش‌های من رو مو به مو اجرا کنی از دوران کنکور خودم بهتر خواهی شد.

در این فیلم آموزشی، استاد معتقد هست که ریاضی آسان است، و اطمینان داده شده که شما هم با دیدن بخش کوچکی از دوره «اسرار ریاضی کنکور» به همین اعتقاد خواهید رسید.

در فیلم آموزش ریاضی کنکور چه مبحث‌هایی داریم؟ 

  • چگونه در کنکور ریاضی به درصد بالایی برسیم.
همانطور که همه ما می‌دانیم ریاضیات یکی از دروس سرنوشت‌ساز کنکور است. در کنکور ۱۴۰۰ سوالات به گونه‌ای طراحی شده بود که جواب دادن به همه‌ی آنها ممکن نبود.
اما داوطلبان بسیاری بودند که درصدهای بالایی در ریاضیات کسب کردند و موفق شدند در دانشگاه موردنظر خود قبول شوند. 
قبل از اینکه به سراغ جزییات خواندن ریاضی برویم، بیاید در ابتدا کمی درباره راه‌های یادگرفتن بهتر ریاضی صحبت کنیم.
بعضی از دانش‌آموزان درسنامه را به طور کامل یادگرفته‌اند. در کلاس و در حضور معلم خود به خوبی مسئله‌ها را حل می‌کنند‌. ولی در جلسه امتحان نمی‌توانند به سوالات به خوبی پاسخ دهند.
احتمالا شما هم در این موقعیت بوده‌اید که درس را کامل یادگرفته‌اید ولی بعد از مدتی فراموش کرده اید. یا اشتباهات محاسباتی خود را بعد از رفع، مجددا تکرار کرده‌اید.

  • عملکرد مغز در فرایند یادگیری چگونه است؟
در ابتدا باید بدانید که فرایند یادگیری بسیار پیچیده‌است. هنوز به طور کامل کارکرد مغز در این زمینه کشف نشده است. اما دانشمندان درباره‌ی فرایند یادگیری به اطلاعات جالبی دست پیدا کرده‌اند که در ادامه برای شما ذکر می‌کنیم.
وقتی نرون‌ها‌ی در مغز با یکدیگر برخورد می‌کنند سینابس به وجود می‌آید. با برخورد نرون‌ها با یکدیگر و تشکیل سینابس‌ها یک مسیر عصبی شکل می‌گیرد که اولین فرآیند یادگیری است.
به طور مثال در یک گوشه از مغز خود می‌دانیم که مثلث چیست و در گوشه‌ای دیگر از نسبت و تناسب اطلاع داریم اگر بتوانیم این دو مورد را با یکدیگر پیوند دهیم نسبت مثلثاتی شکل می‌گیرد. که در واقع همان تشکیل مسیر عصبی در مغز است.
هرچه بیشتر از مسیر عصبی خود استفاده کنیم، فرایند یادگیری برای ما سریعتر خواهد شد.

  • فرآیند آموختن در ریاضی برای کنکور؟
به‌طوری کلی آموختن را به دو فرایند تقسیم می‌کنیم :
  1. فراگیری
  2. تثبیت

فراگیری همان تشکیل سیناپس یا ارتباط بین دو بخش از مغز است. این بخش از آموختن توسط معلم و به وسیله آموزش خوب صورت می‌گیرد.
تثبیت یعنی تقویت سیناپس‌ها و مسیر عصبی که به وسیله تمرین و تکرار اتفاق می‌افتد. بخش تثبیت باید توسط دانش آموز و با انجام تمرین و تکرار صورت بگیرد.

  • آشنایی با ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه برای یادگیری

برای اینکه بتوانیم فرایند آموختن را یادبگیریم باید با عملکرد مغز آشنا شویم تا بتوانیم ریاضی را به شکل بهتری یادبگیریم. شاید برای شما جالب باشد که بدانید ۹۵ درصد رفتار‌های ما به طور ناخودآگاه است که از ضمیر ناخودآگاه ما سرچشمه می‌گیرد و فقط ۵ درصد از رفتار‌های ما به صورت خودآگاه اتفاق می‌افتد مثل راه رفتن.  

ویژگی‌های ضمیر ناخوداگاه را برای یادگیری ریاضی بدانیم:


بسیار قدرتمند است.
بیش از ۹۵ درصد رفتار ما در اختیار ضمیر ناخودآگاه است.
در آن واحد می‌تواند چندین کار را انجام دهد.
تمرکز آن هرگز از بین نمی‌رود.
با شبیه‌سازی یاد می‌گیرد.
از فرمول و کتاب خواندن بیزار است.

ویژگی‌های ضمیر خودآگاه را برای ریاضی کنکور بدانیم: 

  • ضمیر خود آگاه ضعیف است.
  • کمتر از ۵ درصد رفتار ما در اختیار آن است.
  • در‌لحظه می‌تواند روی یک چیز تمرکز کند.
  • در هر دقیقه سه بار تمرکز خود را از دست می‌دهد.
  • با فرمول یاد می‌گیرد.
  • عاشق کتاب خواندن و یادگرفتن است.

نمونه‌ تدریس از فیلم آموزشی ریاضی کنکور تجربی (1)


نمونه تدریس فیلم آموزشی ریاضی کنکور برای رشته تجربی (2)



حال سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا در کنکور ضمیر خودآگاه راحت‌تر مسئله را حل می‌کند یا ضمیر ناخودآگاه؟
بیاید با یک مثال برای شما توضیح دهیم حتما دیده‌اید که گاهی دانش‌آموزانی که دچار استرس می‌شوند به ابتدایی‌ترین روش‌هایی محاسباتی رجوع می‌کنند. مثلا با انگشت دست شروع به جمع و تفریق اعداد می‌نمایند. زیرا در این مواقع ضمیر خودآگاه خود را عقب می‌کشد و درگیر استرس می‌شود اما ضمیر ناخودآگاه به کمک فرد می‌آید‌. 
یکی از کارهایی که یک معلم ریاضی خوب باید انجام دهد اینست که با روش تدریس مناسب فرمول‌ها را به ضمیر ناخودآگاه دانش‌آموز انتقال دهد.
بنابراین شما باید ناخودآگاه خود را تقویت نمایید. آموزش به ضمیر ناخودآگاه بهترین نوع آموزش است. تقویت ضمیر ناخودآگاه باید از طریق شبیه‌سازی، مشاهده، تمرین و تکرار انجام شود.
معلم ریاضی باید هنر آموزش دادن را به خوبی یادگرفته باشد و بتواند آن را به دانش‌آموز منتقل نماید.
او باید توانایی آن را داشته باشد که مفاهیم ریاضی را به صورت تصویرسازی و به زبان دانش‌آموزان برای آنها توضیح دهد.

چند مثال برای یک آموزش استاندارد و فیلم دوره آموزشی خوب‌ ریاضی کنکور

 به طور مثال شما می‌خواهید دنباله حسابی را در کلاس تدریس کنید. می‌توان با تصویر سازی و رسم شکل به طور کامل برای دانش‌آموزان این مفهوم را توضیح داد. 
این مورد در هندسه نیز می‌تواند بسیار کاربردی باشد. یک معلم ریاضی باید به جای اینکه فقط فرمول هندسی را در کلاس تدریس نماید، محور مختصات را رسم کند و به طور کامل فرمول را در محور مختصات با رسم شکل برای دانش‌آموزان توضیح دهد. 
در توابع مثلثاتی نیز باید سعی کنید تمام فرمول ها را در قالب تصویر برای دانش‌آموزان تصویرسازی کنید. می‌توانید با رسم یک دایره و منتقل نمودن آن به محور مختصات رفتار سینوس و کسینوس را به صورت تصویری برای دانش‌‌آموزان توضیح دهید‌‌‌. تصویر سازی کمک می‌کند که فرمول‌ها به خوبی یادگرفته شوند. 

معرفی دوره جامعه اسرار ریاضی کنکور 

 در‌ مورد تهیه این دوره باید در ابتدا یادآور شویم که فقط تولید اسلایدهای این دوره به همراه تهیه انیمیشن‌ها به مدت دو سال زمان برده است. 

ویژگی‌های دوره جامع اسرار ریاضی کنکور
این دوره دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در ادامه برای شما ذکر می‌کنیم:
  • بیش از ۲۰۰۰ انیمیشن برای ایجاد شهود بیشتر ( در این دوره شما ریاضیات را به صورت تصویری می‌بینید که به جرات می‌توانیم بگوییم قبلا در هیچ دوره‌ای، نظیر آن را ندیده‌اید). البته خود ایشان با دریافت هزینه تدریس خصوصی ریاضی این دوره را تدریس کرده اند در زمان قبل و حتی هم اکنون. 
  • بیش از ۲۵۰۰ تست کنکور و سوالات تالیفی (این تعداد سوالات همه‌ی محتواها و مباحث را به طور کامل پوشش می‌دهد، تمامی سوالات به صورت تحلیلی و حتی با چند روش حل شده است‌).
  • بخش‌های تکمیلی برای کنکورهای غیرقابل پیش‌بینی (بعد از کنکور ۱۴۰۰ همگی ما متوجه‌ شده‌ایم که باید برای هر نوع سوالاتی در کنکور آماده باشیم. در این قسمت سوالات تکمیلی از المپیاد و…‌ را به صورت کامل توضیح داده‌ایم). 
  • درسنامه‌های جامع (درسنامه‌ها به طور کامل توضیح داده شده است). 
  • آموزش‌موضوعی (در این بخش توضیحات به صورت پایه‌ای آموزش داده می‌شود‌ به طور مثال برای آموزش تابع از کتاب دهم شروع به تدریس می‌نماییم‌). 
  • ضبط استودیویی (این آموزش‌ها برای جلوگیری از خستگی دانش‌آموزان و بهبود کیفیت تصویری در یکی از بهترین استودیوهای تهران ضبط شده است. برای ضبط تصاویر از چهار دوربین استفاده شده تا تدریس به خوبی نمایش داده شود).

معرفی مدرس فیلم آموزشی یا دوره اسرار جامع ریاضی کنکور

مدرس این دوره آقای فرید خیری است. وی متولد ۱۳۶۷ می‌باشد. ایشان در سال ۱۳۸۲ با رتبه ۲ وارد دبیرستان انرژی اتمی شدند.

برخی از دستاوردهای علمی آقای فرید خیری از این قرار است:
دریافت مدال نقره المپیاد ریاضی کشوری
رتبه ۳۶۰ در کنکور سراسری. ایشان در ۱۳۸۶ وارد دانشگاه صنعتی شریف شدند.
تحصیل در رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه شریف 
شروع به تحصیل در رشته عمران در سال ۱۳۸۸ 
فارغ‌التحصیل در دو رشته مهندسی مکانیک و مهندسی عمران در ۱۳۹۲
پذیرش مستقیم در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی شریف
کسب رتبه ۴ کنکور دکتری در سال ۱۳۹۴
شروع به تحصیل در مقطع دکتری تخصصی در دانشگاه تهران

آقای فرید خیری از سال ۱۳۸۶ شروع به تدریس نموده‌اند. ایشان در بهترین مدارس تهران و شهرستان‌ها به دانش‌آموزانی که قصد شرکت در المپیاد ریاضی یا کنکور سراسری را دارند، تدریس می‌نمایند.
همیشه قدم اول برای ایجاد ارتباط متقابل شفافیت هست عکس های زیر تمامی گفته ها و نوشته های ما را برای شما ثابت می کند و قابل استعلام هستند: همچنین مدرسه انرژی اتمی هم در سایت خود از ایشان نوشته اند.

گواهینامه موقت پایان تحصیلات

گواهینامه موقت تحصیلی

کارت دانشجویی دانشگاه تهران

فرید خیری

 حالا که ثبات گفته‌ها صادق شد، بروید سراغ فیلم آموزشی

آقای فرید خیری در این دوره با بالاترین کیفیت تدریس به شما کمک می‌کند که بتوانید به بالاترین درصد ریاضی خود در کنکور سراسری دست پیدا کنید.

استراتژی تدریس در دوره جامع اسرار‌ ریاضی

استراتژی تدریس آقای فرید خیری به این صورت است که در ابتدا مبحث اصلی توضیح داده می‌شود. در مرحله‌ی دوم ریز فصل‌ها به طور کامل تدریس می‌گردد. در‌مراحل بعد ریز بخش و ریز جزییات را توضیح می‌دهند. 
این بخش بندی توسط مدرس دوره به گونه‌ای طراحی شده است که وارد ضمیر ناخوداگاه شما شود‌. تا در جلسه‌ی کنکور بتوانید به راحتی به حل مسائل ریاضی بپردازید. در پایان با اطمینان به شما می‌گوییم که آقای فرید خیری یکی از بهترین کسانیست که ‌می‌تواند به شما در ریاضیات کمک کند‌.

سرفصل‌ها و قیمت فیلم دوره آموزشی، فیلم تدریس ریاضی کنکور

تمامی سرفصل‌ها انیمیشن دارند و با شکل و روی مانیتور حرفه‌ای فرمول‌های ریاضی کنکور تدریس شده است.

4 ساعت فیلم آموزشی فصل 1 - مجموعه، الگو و دنباله: (300 هزار تومان)
مجموعه‌ها
الگوها
دنباله حسابی
دنباله هندسی

3 ساعت فیلم آموزشی فصل 2 - توان‌های گویا و عبارات جبری:  (260 هزار تومان)
 توان‌های گویا
اتحادهای جبری
گویا کردن مخرج کسر
بخشپذیری چندجمله‌ای‌ها
رادیکال‌های مرکب

5 ساعت فیلم آموزشی فصل 3 - معادلات درجه دوم و سهمی: (350 هزار تومان)
معادله درجه دو
روابط بین ریشه‌ها
تابع درجه دو
خواندن نمودار سهمی
کاربردهای خاص

4 ساعت فیلم آموزشی فصل 4 - معادله، نامعادله و تعیین علامت: (270 هزار تومان)
معادلات گویا
معادلات رادیکالی
تعیین علامت
نامعادلات

4 ساعت فیلم آموزشی فصل 5 - هندسه تحلیلی: (290 هزار تومان)
روابط بین نقاط
معادله خط
روابط نقطه و خط
روابط دو خط

7 ساعت فیلم آموزشی فصل 6 - تابع: (590 هزار تومان)
تعاریف اولیه
دامنه و برد
تساوی توابع
تابع وارون
ترکیب توابع
تبدیل نمودار توابع
توابع چندجمله‌ای
توابع یکنوا

4 ساعت فیلم آموزشی فصل 7 - قدرمطلق و جزءصحیح: (280 هزار تومان)
قدرمطلق-تعاریف اولیه
ترسیم توابع قدرمطلقی
نامعادلات قدرمطلقی
جزء صحیح
ترسیم توابع در حضور جزء صحیح
ویژگی‌های جزء صحیح

 5 ساعت فیلم آموزشی فصل 8 - توابع نمایی و لگاریتمی: (440 هزار تومان)
نمودار توابع نمایی
معادلات و نامعادلات نمایی
کاربرد توابع نمایی
نمودار توابع لگاریتمی
معادلات و نامعادلات لگاریتمی
کاربرد توابع لگاریتمی

8 ساعت فیلم آموزشی فصل 9 - مثلثات:  (620 هزار تومان)
مفاهیم مقدماتی
اتحادهای مقدماتی
دایره مثلثاتی
واحد رادیان
تبدیل نسبت‌های مثلثاتی
نسبت‌های دوبرابر کمان
توابع مثلثاتی
توابع متناوب و دوره تناوب اصلی
خواندن نمودارهای مثلثاتی
معادلات مثلثاتی
نکات تکمیلی

9 ساعت فیلم آموزشی فصل 10 - حد و پیوستگی:  (720 هزار تومان)
مفاهیم مقدماتی
فرایندهای حدی
معرفی توابع بدخیم
رادیکال صفر
توابع چندضابطه‌ای
براکت صحیح
مخرج صفر
رفع ابهام صفر-صفرم
معرفی هوپیتال
قدرمطلق صفر
صفر حدی و صفر مطلق
پیوستگی در نقطه
پیوستگی در بازه
همسایگی
حد بی‌نهایت
حد در بی‌نهایت
هم‌ارزی پرتوان
نکات تکمیلی

9 ساعت فیلم آموزشی فصل 11 - مشتق:  (640 هزار تومان)
مفهوم خط مماس
تعریف مشتق
نیم‌مماس‌های راست و چپ
مشتق‌گیری (تابع مشتق)
قاعده زنجیری
مشتق‌گیری از عامل صفر شونده
مشتق در حضور قدر مطلق و براکت
هوپیتال
مشتق‌پذیری در نقطه
مشتق‌پذیری در بازه
مشتق مراتب بالاتر
آهنگ تغییر متوسط
مشتق در فیزیک

7 ساعت فیلم آموزشی فصل 12 - کاربرد مشتق:  (600 هزار تومان)
یکنوایی توابع و ارتباط آن با مشتق
اکسترمم‌های نسبی
نقاط بحرانی
مختصات نقطه بحرانی
آزمون مشتق اول
اکسترمم‌های مطلق
بهینه‌سازی

6 ساعت فیلم آموزشی فصل 13 - تفکر تجسمی، مقاطع مخروطی: (430 هزار تومان)
تولید حجم با دوران
آشنایی با سطح مقطع
معرفی مقاطع مخروطی
بیضی
دایره

6 ساعت فیلم آموزشی فصل 14 - شمارش بدون شمردن : (310 هزار تومان)
اصل ضرب
اصل جمع
اصل متمم
جایگشت
تبدیل
ترکیب
جایگشت‌های باتکرار (مبحث تکمیلی)

5 ساعت فیلم آموزشی فصل 15 - احتمال: (370 هزار تومان)
مفاهیم اولیه احتمال
اعمال روی پیشامد‌ها
اندازه‌گیری شانس
قوانین احتمال
احتمال شرطی
پیشامد‌های مستقل
احتمال کل

5 ساعت فیلم آموزشی فصل 16 - هندسه پایه: (450 هزار تومان)
معرفی مکان‌های هندسی معروف
ترسیمات هندسی
استدلال‌های منطقی
نسبت و تناسب
قضیه تالس
تشابه
قوت نقطه نسبت به دایره (مبحث تکمیلی)
روابط طولی در مثلث

3 ساعت فیلم آموزشی فصل 17 - آمار: (180 هزار تومان)
تعاریف مقدماتی
متغیرهای تصادفی
معیارهای گرایش به مرکز
معیارهای پراکندگی
ضریب تغییرات


فروش دوره اسرار ریاضی کنکور، نحوه پرداخت و نحوه تحویل به دانش‌آموز


برای خرید کل ساعت های تدریس در تخفیف زیادی می‌گیرید، در حال حاضر دوره بسیار نو آماده شده و در فاز فروش اولیه هستیم، هم اکنون با قیمت اعلامی دوره را می توانید بخرید تعداد فروش دوره اگر به 200 نفر برسد قیمت ها افزایش پیدا می‌کند. پس با شماره 09037736939 خانم فانی تماس بگیرید و هزینه را به شماره کارت 6219861031037871  واریز کنید.

ضمانت و پشتیبانی دوره ریاضی کنکور

دوره‌ی ما هم مانند تدریس خصوصی ریاضی، ضمانت دارد، اگر راضی نبودید کل مبلغ را به شما بر‌می‌گردانیم! بله عودت کامل وجه، کل مبلغ را و فقط با عدم رضایت شخص شما. به دوره و مطالبی که در آن هست اطمینان داریم.

در مورد پشتیبانی دوره یا فیلم آموزشی ریاضی کنکور

شما می‌توانید هر هفته یکبار با استاد جلسه رفع اشکال آنلاین برگزار کنید
مشاوران آموزشی از رتبه‌های برتر کنکور در اختیار دارید تا با ایشان تلفنی مشورت کنید.
این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.