تاریخ انتشار:

روانشناسی شخصیتی از روی شکل هندسی مورد علاقه شما

روانشناسی شخصیتی از روی شکل هندسی مورد علاقه شما

اگر شکل هندسی مربع را بیشتر می پسندید مثلا ساعت مربع شکل :
افرادى که شکل مربع را انتخاب مى کنند کسانى هستند که در یک محیط پایدار بیشترین احساس آرامش را دارند و مسیر کارهایشان کاملاً واضح است. چنین اشخاصى محافظه کارند و دوست دارند همه چیز مرتب و منظم باشد. این افراد وظیفه شناس هستند و اگر هر کاری را به آنها واگزار کنید تا انتهای آن پیش می روند حتی اگر کار تکرارى و طاقت فرسا باشد و مجبور شوند به تنهایى آن را انجام دهند، یعنی این افراد به قول خود بنده اهل پرچم زدن هستند و تمام کننده هر کار یهنی با هر سختی کار را ادامه می دهند مثلا در کلاس تدریس همین درس هندسه یعنی در تدریس خصوصی هندسه هم باز با تمام سختی و ناملاطفت به اتمام رساندن هدف اوست.

اگر شکل هندسی مستطیل را ترجیح می دهید و یا شما سیینی مستطیل شکل را دوست دارید:
این افراد حتما اصول گرا هستند و به منظم بودن علاقه دارند ولى آن را بیشتر از طریق سازماندهى هاى دقیق و از پیش تعیین شده اجرا مى کنند.
آنها همه قاعده ها را بررسی می کنند و بعد قانون و راه درست خود را بر می گزینند،آنها خوب سامان می دهند تا بدانند طبق این سامان و طبق این برنامه همه چیز درست پیش خواهد رفت.

اگر شکل هندسی مثلث را دوست دارید
مثلثیها در ابتدا فقط و فقط به هدف توجه می کنندخوب از قبل برنامه را تعیین می کنند دوست دارند از قبل برنامه های مدت دار بچینند، ولی شاید جزییات را هم پیش خودشان از یاد ببرند، وقتی قرار است کاری را پیش ببرند اول نشانه گزاری هدف را مشخص می کنند و سپس شروع می کنند، مثلا اگر معلم خصوصی هندسه شما جزء مثلث دوستان باشد حتما در کلاس تدریس خصوصی هندسه ابتدا برای هر کدام شما نمره درست را که باید بگیرید نشانه می گیرد و سپس شروع می کند.

اگر شکل دایره را دوست دارید
دایره دوست ها افرادى معاشرتی و خوش صحبت هستند، اصولا لحن خشک ندارند و با خوش صحبتی خود و دوستان خود امور را کنترل می کنند. الویت مهم دایره دوست ها در زندگی ارتباطات اجتماعی و معاشرت هاست، برای انجام کاری که بد دوش آنهاست با صحبت پیش می روند تا انجام شود.

اگرافرادی را می شناسید که منحنی را دوست دارند
منحنیها دوست ها مرتب در حال خلق راه و رسم جدید و بلوغ هستند و اصول کار این دوستان بر نظم نیست از منظم بودن خسته می ششوند و معمولا برای هر کاری و تکلیفی راهی جدید و نو را انتخاب می کنند

من حیث المجموع افرادى که سه شکل هندسی مربع، مستطیل و مثلث را دوست دارند و می پسندند در جهت مسیر خاصی در حرکت هستند و کارها را به طور منطقى و اصولى انجام مى دهند ولى ممکن است خیلی اهل خلق راه روسم جدید نباشند.
اما کسانی هستند که با انتخاب دایره و منحنى خلاقیت و برون گرایى خود را به نمایش می گزارند.اما خیلی برای هر کاری و انجام هر وظیفه ای نمی شود به ایشان اعتماد کرد هر کار را به سبک و ایده خودشان انجام می دهند،اما اینان به موقعیت هاى جدید وسایر افراد دسترسى پیدا مى کنند.

مثلا شاید خوب باشد معلم خصوصی شیمی شما که تدریس خصوصی شیمی می کند منحنی دوست باشد اما شما که هدف خاصی را دنبال می کنید و می خواهید یک به یک پله های ترقی را بالا روید مثلا ابتدا با آموزش خصوصی زبان راه را شروع کنید بعد معلم حاذقی برای تدریس خصوصی ielts بگیرید بعد تدریس خصوصی ریاضی و آموزش آنرا پیشه گیرید تا مخترعی مکتشفی در آن ست دنیا شوید و سپس با افتخار به کشور خود باز گردید خوب است مربع را دوست داشته باشید! :d

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.