تاریخ انتشار:

راه حلهایی برای استرس کم امتحان و مطالعه

راه حلهایی برای استرس کم امتحان و مطالعه

وقتی امتحانات شروع بشه خب طبیعتا باید درس بخوانیم همه تلاش را هم بکار بگیریم تا بشه آخر فصل به نتیجه خوب برسیم برای داشتن بهترین نتیجه شاید لازم باشه کلاس تدریس خصوصی فیزیک بریم، یا لازم بشه برای امتحان آیلتس، معلم خصوصی زبان بگیرید تا تدریس خصوصی زبان انگلیسی براتون برگزار کنه و گاهی برای کنکور شما کلی هم زمان صرف درس می‌کنید حتی درس‌های حفظی اما لازم میشه کسی کنارتون باشه و میرین کلاس تدریس خصوصی زیست مثلا


به هر صورت شما همه تلاشتان را انجام میدین اما باز استرس دارین باید هم در زمینه خوراکی‌جات و هم در زمینه روش‌های رفتاری برای کم بودن استرس و آرامش بیشتر مواردی را رعایت کنید:
1- کاهو و سیب را در برنامه خودتان جا بدید.
2- ماست، شیر، ماهی، گردو، موز و خرما را هم در برنامه غذایی روزانه بگنجانید.
3- هنگام بیدار شدن از خواب به بدنتان فرصت بدین کم‌کم بیدار بشه و عضلاتتان را شل کنید و دوباره سفت کنید.
4- برنامه‌های درسی خودتان را بنویسید، خوبه ببینید که شما با برنامه مناسبی دارین پیش می‌رید معمولا مثلا برای تدریس خصوصی آیلتس این برنامه اصلی مطالعه هست که شما را جلو می‌بره پس روی برنامه جلو رفتن خودش آرامش شما را زیاد می‌کنه.
5- برای کم کردن استرس با صدای بلند بخندید با دوستانتان با خواهر و برادرتان، معلم خصوصی ریاضی هم خوبه که بدانه در تدریس خصوصی ریاضی خندیدن از استرس شاگرد کم می‌کنه و خیلی خوبه.
6- در فصلی که پیش رو داریم طالبی هست، طالبی بخورید تا کمتر مضطرب باشید. ما حتی در برگزاری کارگاه آموزشی یا وقتی اجاره سالن همایش یا اجاره سالن کنفرانس می‌دهیم و گویندگان و استادها مضطرب هستند به آنها طالبی می‌دهیم. حتی زمانی که استودیوی برای فیلم آموزشی اجاره می‌کنند.
7- اگر زیاد استرس داشتید 40 دقیقه تند تند راه بروید و یا به یک موسیقی آرام و بی‌کلام گوش کنید.
8- در مواقع اضطراب روی یک یک اجزای بدنتان تمرکز کنید و آرام بنشینید و به صداهای اطراف گوش دهید و به خاطرات خوبتان فکر کنید و گاهی هم به هیچ چیزی فکر نکنید.

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.