تاریخ انتشار:

دقیقا 3 سال است که با استاد ها هستیم

دقیقا 3 سال است که با استاد ها هستیم

بعد از مدت ها سایت زدن برای افراد و شرکتهای مختلف می دانستم که چگونه می شود سایت خوب داشت، می دانستم که می خاهم سایت خوبی داشته باشم برای خودم...

اما چه طور سایتی ؟ باید چه نیازی را رفع کنم ؟ ! من خانم هستم و باید شغلی داشته باشم که بتوانم با مخاطبانم هم زبان و همدل به کاری درست بپردازیم، به بانک مشاغل مختلفی فکر می کردم، هر مدل شغلی از ذهنم عبور می کرد می دانستم باید به دنبال علایق خود در شغل باشم تا شغلم بخش از زندگیم باشد، مادرم معلم بود، قشر معلم را خوب می شناختم، دلسوز و تابع قانون، بسیار مودب و تحصیل کرده، همه اینها از مزایای مخاطبین کار من است، شروع به کار کردم و یک سایت ساده بالا آوردم و اوایل کار زمانهای زیادی از روزم را به استاد سلام اختصاص دادم، هنوز مثل همین روزها ... یعنی بعد از سه سال همه کارهای من در جهت استاد سلام است، تمام افکارم برای خوب جوابگو بودن به معلمهای بزرگوار است... می خواستم تدریس خصوصی را راحت کنم، پیدا کردن معلم را راحت کنم، معلم خصوصی را در کنار دست شاگرد قرار دهم، اگر کسی هر عنوانی را که بخواهد یاد بگیرد بداند که می تواند آنرا در سایت ما بیابد:

تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی فتوشاپ، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عکاسی، تدریس خصوصی ویولن و هم اکنون بیش از 3000 رشته تدریس در سایت داریم، و هنوز گاهی استاد خصوصی برای یک رشته ای جدید برای تدریس خصوصی و کلاس خصوصی در سایت ما ثبت نام می کند که ممکن است رشته را نداشته باشیم و آنرا ثبت می کنیم.

باید از یکجا شروع میشد و شروع کردیم و سومین سال است که در حال ادامه دادن هستیم و هنوز خیلی مانده تا به همه افکار خود برسم

دیروز از مدیر سایت روش تدریس شنیدم که در مقاله ای نوشته بود، می دانید دنیای آینده آموزش قرار است با تدریس خصوصی و موسسه های آزاد باشد؟! آیا برای این کار آماده هستید؟

(ما برای ادامه راه آماده هستیم و دست از تلاش بر نمی داریم، به آماده شدن همه معلم خصوصی ها هم کمک می کنیم و ابزار های لازم را برای ایشان باز می کنیم)

دانشگاه آزاد که در زمان ما باید پشت صفهای طولانی دو سه سالی منتظر می ماندند حالا روی اتوبان بیلبورد می زند و تبلیغ می کند و این خیلی عجیب است که نوسان جمعیت ما را چه میشود ؟!


تمام والدین همه تلاش خود را برای داشتن فرزندی با همه امکانات می کنند و علاقه مند هستند همه امکانات را برایش به آسانی مهیا کنند تا آینده ای روشن داشته باشد و حالا تدریس خصوصی هر رشته ای مثل شاخه های ریاضی مانند تدریس خصوصی ریاضی ششم، تدریس خصوصی ریاضی هفتم، تدریس خصوصی ریاضی هشتم، تدریس خصوصی ریاضی نهم، تدریس خصوصی ریاضی دهم هم ابزاری درست برای راه یافتن به آن آینده می تواند باشد.

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.