تاریخ انتشار:

داستان معدل کنکوری های 95 به کجا کشید !؟

داستان معدل کنکوری های 95 به کجا کشید !؟

معدل‌های ترمیم شده در سامانه آموزش و پرورش لحاظ شد ولی دو روز قبل از برگزاری آزمون سراسری و زمان دریافت کارت کنکور این مدل‌ها در سازمان سنجش اعمال نشده بود و همین موضوع باعث نگرانی داوطلبان شد، نگران از اینکه شاید معدل‌های جدید و ترمیم شده در نتیجه آزمون لحاظ نشود.

این داوطلبان با حضور در سازمان سنجش خواستار بررسی وضعیت معدل‌های ترمیم شده خود شدند.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در رابطه با این مسئله گفت: برای اینکه داوطلبان کنکور که سال‌های قبل سال سوم دبیرستان را گذرانده‌اند با مشکلی مواجه نشوند از آنها به طور مجدد آزمون گرفته شد تا معدل آنان ترمیم شود و تعدادی از آنها این کار را انجام دادند و معدل ترمیم و در سایت آموزش و پرورش لحاظ شد و این مسئله با سازمان سنجش نیز هماهنگ بود و سازمان سنجش نیز آخرین فایل به روز شده آموزش و پروش را در نتایج کنکور اعمال می‌کند.

وی افزود: داوطلبان هیچگونه نگرانی نداشته باشند زیرا ما زمان دریافت کارت نیز اعلام کردیم که اگر معدل در کارت مغایرت دارد داوطلبان اعلام کنند و در حال حاضر نیز تمام معدل‌های اعلام شده در نتیجه کنکور لحاظ می‌شود.

البته کنکوری‌های عزیزمان حق دارند نگران باشند زیرا این همه سال زحمت کشیده‌اند، تدریس خصوصی داشته اند و حتی خانوادهایشان هم درگیر بوده‌اند و منتظر آینده روشنشان هستند. اما اگر درست درس‌ها را خوانده باشند اکنون هم زمان گرفتن نتیجه است هم در هر درسی که توانایی بیشتری داشته‌اند می‌توانند به بچه‌ها در مقاطع پایین‌تر تدریس خصوصی کنند. مانند تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی ریاضی در مقاطع مختلف از تدریس خصوصی ریاضی ششم، تدریس خصوصی ریاضی هفتم، تدریس خصوصی ریاضی هشتم، تدریس خصوصی ریاضی نهم تا تدریس خصوصی حسابان و تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل گرفته است.

با تدریس خصوصی هم می‌توانند شغلی موقت برای تابستان خود داشته باشند کسب درآمدی هر چند کم باشد، هم کمی از تجربیاتشان با سایر بچه‌ها در میان بگذارند. و اگر هم بخواند در دوران دانشجویی هم تدریس خصوصی را ادامه می‌دهند.

استاد سلام نمونه برنامه‌ریزی درسی کنکور 96 برای رشته ریاضی و نمونه برنامه‌ریزی درسی کنکور 96 برای رشته تجربی ;را در اختیار دانش آموزان قرار داده تا با برنامه‌ای کامل و جامع مطالعه کنند.

با آرزوی موفقیت برای شما

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.