تاریخ انتشار:

خلق متدهای جدید آموزشی برای تدریس خصوصی هر معلم لازمست

خلق متدهای جدید آموزشی برای تدریس خصوصی هر معلم لازمست

نسل جدید امروز همانطور که ما برای مادرها و پدر هایمان گاهی عجیب بودیم و باهوش بودیم و شیطان حالا برای بزرگتر ها و مادر پدر ها و مدرس ها، جدید هستند و عجیب!

اگر شما به نسل امروز تدریس می کنید باید خلاق باشید از تدریس خصوصی خلاق باشید تا تدریس در کلاس ها باید ریز به ریز این نسل را بشناسید برای موفقیت در نتیجه آموزش شنیده ام اینروزها برای همین نسل جوانی روشی را در اینستاگرام برای تدریس زبان انگلیسی برای کتا 504 خلق کرده و شبیه سازی جالبی برای لغات انجام داده نسل های با گذشت دوست دارند راحت تر آموزش ببینند با همین موبایل که دستشان است هم با دوست خود چت کنند هم آموزش زبان انگلیسی ببینند چقدر خوبست ؟!

خلق روش جدید تدیس یعنی همین و یا چیزی شبیه همین برای تدریس ریاضی یا در تدریس خصوصی ریاضی باید صورت مسئله را طوری طرح کنید که برای این نسل ارزش فکر کردن داشته باشد! کمی سخت است اما برای ابدا باید بازار هدف را خوب شناخت بازار هدف همین بچه هایی جدید هستند .

در نسل قبل هر کسی ابتدا تلاش می کرد دیپلم را بگیرد و این نقطه عطف خوبی بود حالا در خانواده های معتقد تر به آموزش و ادامه تحصیل با کلی معلم خصوصی ریاضی و معلم خصوصی شیمی و معلم خصوصی زبان انگلیسی و معلم خصوصی عربی یک به یک در کلاس تدریس ریاضی، کلاس تدریس شیمی، کلاس تدریس فیزیک، کلاس تدریس زبان، کلاس تدریس عربی یک به یک مطالب در ذهن فرو می شد تعداد معلم های با تجربه برای تدریس خصوصی دروس کنکور هم کم بود، چند آموزشگاه در مرکز شهر و انقلاب بود با تعداد زیاد شاگرد که نوعی متفاوت از مدرسه به بچه ها درس یاد می دادند ...... حالا امروز بچه ها با تدریس خصوصی ابتدایی هم روبرو هستند و تا کنکور همه فرم تلاشی برای یادگیری آنها میشود تا از همان تدریس ابتدایی پخته می شوند با تدریس!

برای ابداع روش های یادگیری گاهی باید تبلیغات منفی کرد باید با عکس ها بازی کرد دانش آموزان اگر با تدریس شیمی حتی در کلاس تدریس خصوصی شیمی کنار نمی آیند، باید نکته به نکته را به نوعی نقاشی کرد تا با تصور آنها ارتباط برقرار کنیم هر چه در بخش خاطرات بماند می شود آموزهه ای تدریس شیمی

برای تدریس عربی کتاب هم تغییر کرده که شما مدرس زبان عربی هم برای تدریس خصوصی عربی دبیرستان به خودتان تکانی دهید و مغزتان را از روشهای قدیمی تدریس عربی خانه تکانی کنید، آری نسل های پیشین بعد از دیپلم منتظر استخدام در اداره های دولتی می شدند اینروز ها برای رفتن به شرکت های خصوصی هم باید نوآوریهایی را داشته باشید تا بتوانید ماندگار شوید و اداره های دولتی هم که کمتر موجود است و در نتیجه برای آموزش کسب و کار بچه ها هم فکر می کنند برای گذران زندگی و موفق بودن بسیار تفکر لازم استبا یک نوآوری و خلاقیت روش های بازاریابی را تدریس کنید، تدریس بازاریابی در صورتیکه درست باشد دیگر خود یک کسب و کار فعال خواهد بود...

خوب فکر کنید ، برای آموزش زبان در کلاسهای تدریس زبان انگلیسی و کلاس های تدریس خصوصی زبان فرانسه و تدریس انگلیسی روشها و متدهای زیادی برای تدریس موثر انگلیسی ابداع شده این یعنی برای تدریس خصوصی انگلیسی با متدهای بازاریابی هم ارتباطی برقرار شده که در راه تدریس بخش فعال ذهن را در کلاس تدریس انگلیسی بکار گیرند حال شما برای تدریس خصوصی عربی عقب مانده اید.... مدرس خصوصی شیمی هستید ؟! در کلاس تدریس خصوصی شیمی خود جدول را با شمای زیباتری طراحی کنید تا برای دانش آموزتان به خاطره تصویری تبدیل شود، از کارهای جدید برای نوآوری در تدریس نترسید.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.