تاریخ انتشار:

خاطره ی تدریس شما در ذهن مخاطب برای همیشه

خاطره ی تدریس شما در ذهن مخاطب برای همیشه

چقدر حس خوبی است.مطالبی بگویید که شما را به عنوان متخصص در تدریس بشناسند و طوری تدریس کنید که خاطره ی شما برای همیشه در ذهن مخاطب بماند
سایت روش تدریس جایی است که:

یاد می گیریم بهتر یاد بدهیم

هرگاه صحبت از روش‌های تدریس می‌شود یاد چند اسم می‌افتیم مثل روش تدریس سخنرانی، روش تدریس پرسش و پاسخ و ...( بیش از 150 روش تدریس وجود دارد) هدف ما در سایت روش تدریس آشنایی با تک ‌تک این روش‌ها نیست. بلکه به کار بردن تعدادی از آن‌هاست. آن‌هم نه در یک چارچوب خاص بلکه هر شخص با توجه به ویژگی‌ها و توانایی‌های خودش و ترکیب روش‌های مختلف سبکی خاص برای خودش ابداع کند؛ و از تدریس لذت ببرد. سایت روش تدریس برای چه کسانی مناسب است؟مدیران و مدرسان دوره‌های آموزشی در سازمان‌ها و کارخانه‌ها اساتید دانشگاه و کسانی که می‌خواهند مانند حرفه‌ای‌ترین اساتید تدریس کنندمعلمان و دبیران آموزش و پرورش مدرسان مؤسسات زبان و مدرسان سایر رشته ها در مؤسسات‌ آموزشی دانشجویان ارشد و دکتری که میخواهند تدریس را شروع کنندمدرسان کلاس های خصوصی و هنری و همه‌ی علاقه مندان به آموزش و تدریسپاسخ به سوالات شما در سایت روش تدریس اگر در طول تدریس با مشکلی در کلاس مواجهه شدید کافی است تا سوال خودتان را از طریق سایت روش تدریس بپرسید. پاسخ شما به صورت رایگان به ایمیلتان ارسال می شود!

شاید شما هم قبل از تدریس این سؤالات را از خودتان می‌پرسید:

از کجا شروع کنم؟چه کار کنم تا مخاطبان از من حساب ببرند؟چه کار کنم تا اقتدارم حفظ شود؟ با مخاطبان بی‌انگیزه چه‌کار کنم؟چگونه اسم افراد را یاد بگیرم؟برای افزایش اعتمادبه‌نفس چه‌کار کنم؟چگونه می‌توانم صدایی رسا و دل‌نشین داشته باشم؟ از تدریس معمولی دیگران خسته شده‌ام، برای متفاوت بودن چه‌کار کنم؟ چگونه با مخاطبانم در کلاس ارتباط برقرار کنم؟ چگونه از پاورپوینت و نرم افزار های جدید برای تدریس بهتر استفاده کنم؟آیا ابزارهای دیگری هم برای تدریس نیاز دارم؟ و ..
پاسخ این سؤالات را با شرکت در این دوره‌ی آموزشی و همراهی با سایت روش تدریس دریافت کنید

این سایت توسط چه کسانی اداره می شود؟

محمد حافظی نژاد رییس است. او نویسنده ی کتاب کلید های تدریس و فوق لیسانس رشته ی تکنولوژی آموزشی است. در دانشگاه هایی مثل شریف و خوارزمی به عنوان مدرس " روش های تدریس" حضور داشته است. این سایت یک تیم پشت صحنه ی پویا و فعال داردکارگاه های آموزشی سایت روش تدریس سایت روش تدریس کارگاه های آموزشی نیز برگزار می کند که برخی از این کارگاه ها رایگان هستند. زمان و مکان برگزاری کلاس ها از طریق ایمیل به اطلاع شما می رسد.
سایت روش تدریس به اعضای جدیدیش هدیه می دهدکافی است نام و ایمیل خودتان را در سایت روش تدریس ثبت کنید تا شش فایل صوتی به همراه کتاب به ایمیل شما ارسال شود.

در مطلب روش تدریس و انواع شیوه های نوین یادگیری ، اطلاعات خوبی برایتان جمع آوری کرده ایم. همراه ما باشید.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.