تاریخ انتشار:

تسهیل دسترسی به انواع خدمات آموزشی

تسهیل دسترسی به انواع خدمات آموزشی

آموزش راحت و دردسترس همگان مسیر مستقیم ماست، شما از هر قشری که هستید اگر در مهارت خاصی قوی هستید و اگر توان آموزش دارید با ما همراه می شوید و به دلیل سوار شدن بر هواپیمای استاد سلام و یک‌صدا شدن همه آموزش ها با هم صدای ما در حال بلند شدن است، پیدا شدن‌ها با تلاش هر روزه همکاران ما راحت‌تر شده است. ما خواستار این هستیم که شما هم با صداقت با شاگردان برخورد کنید اگر تدریس خصوصی زبان فرانسه می کنید اما خیلی سابقه تدریس ندارید این را به شاگرد با صداقت بگویید و از اینکه بگوید نه ! نهراسید.

شاید یک دانش‌آموزی بخواهد با صبوری و هزینه کم کلاس تدریس خصوصی آلمانی برود و حتی شما را که در این زمینه کم تجربه هستید را انتخاب کند با هزینه کمتر پس راه را آرام آرام بروید.

شمایی برای تدریس خصوصی فیزیک در شهر خود شهرت کافی دارید باز هم برای دانش آموزان کم بضاعت وقت صرف کنید اجازه ندهیم نام مقدس معلم فقط در کنار پول شکل داشته باشد ما با همکاری مراکزی معتبر در تلاش هستیم برای درآمد بهتر استادهای حاذق و صرف زمان کم برای استاد و شاگرد بتوانیم کارگاه آموزشی را برگزار کنیم برای آموزش هر چه راحت‌تر برای انواع تدریس‌ها، می‌توانیم اجاره سالن همایش داشته باشیم یا اجاره سالن کنفرانس داشته باشیم یا اجاره فضای آموزشی داشته باشیم تا شما کارگاه آموزشی را با موفقیت برای یک روز در هر فصل داشته باشید و علاقه‌مندان ثبت‌نام کنند.

اگر تدریس خصوصی زبان می‌کنید اگر آموزشگاه خصوصی زبان هستید و در آموزشگاه تدریس خصوصی انگلیسی می‌شود یا تدریس زبان انگلیسی می‌شود خودتان را اینجا معرفی کنید این شاگردان هستند که انتخاب می‌کنند می خواهند آموزشگاه بروند یا معلم خصوصی زبان آلمانی بگیرند.
ما دایره انتخاب را زیاد کردیم اما شما به عنوان آموزشگاه می‌توانید با تبلیغ موثر یعنی خرید ستاره امکان معرفی خود را در این فضا هم بالا ببرید.
خلاصه در هر آموزشی آموزش از شما معرفی با ما.

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.