بهترین تکنیک های تست زنی ریاضی کنکور؛ برای تمام رشته ها

بهترین تکنیک های تست زنی ریاضی کنکور؛ برای تمام رشته ها
در این مقاله برای آشنایی شما با روش‌ها و تکنیک‌های تست‌زنی درس ریاضی در کنکور به سراغ اساتید با تجربه‌ی برند استاد سلام رفته‌ایم. 

تکنیک های تست ‌زنی ریاضی انسانی کنکور و تکنیک های تست‌ زنی ریاضی کنکور تجربی شباهت بسیاری دارند.


در ادامه نقطه نظرات مدرسین را که چکیده سال‌ها تجربه و تدریس‌‌ به بهترین‌های کنکور است به همراه روش‌های تست‌زنی ریاضی کنکور، راه‌‌های حل تکنیکی سوالات ریاضی کنکور با شما به اشتراک می‌گذاریم.
 این مقاله را خوب بخوانید، از نکات خوب و مفید آن یادداشت بردارید. و در طول زمانی که به تمرین و مطالعه درس ریاضی می‌پردازید این نکات تستی ریاضی کنکور را بکار بگیرید. فراموش نکنید در کنکور دانش و استراتژی هر دو در کنار هم قدم برمی‌دارند.

عناوین قابل توجه در نکات تستی ریاضی کنکور 

  1. اهمیت به کتاب درسی
  2. حل تمرین و ممارست
  3. مطالعه مفهومی و عدم حفظ کردن
  4. انتخاب منابع صحیح
  5. کتاب‌های پیشنهادی
  6. استراتژی‌های مهم سر جلسه کنکور
روش های تست زنی

  • تکنیک‌های سریع تست‌زنی ریاضی کنکور و اهمیت به کتاب درسی

استاد مریم علی آبادی از اساتید استادسلام: اولین نکته  در مقوله تکنیک‌های سریع تست‌زنی ریاضی کنکور که خیلی هم مهم است، آن است که مطالب ریاضی را از پایه به صورت مفهومی یاد بگیریم.
از همان کلاس دهم و حتی قبل‌تر. دوم اینکه به مسائل کتاب و خود کتاب درسی خیلی توجه کنید. حتماً سوالات آنها را تا انتها حل کنید. چون بعضی از دانش‌آموزان اصلا به کتاب اهمیت نمی‌دهند؛ زیرا فکر می‌کنند که فقط کتاب‌های تست هستند که از اهمیت ویژه ای برخوردارند. در حالیکه منبع اصلی خود سازمان سنجش کتاب‌های درسی است.
استاد سامان سلامیان از اساتید برند استادسلام: اگر دانش‌آموز هستید و مدرسه می‌روید حتما مساله‌هایی را که معلم سر کلاس حل کرده را چندین بار حل کنید.
بعد اگر نتوانستید سوال یا تستی را حل کنید بلافاصله سراغ پاسخ کتاب نروید. و اگر هم رفتید فقط یکی دو خطش را بصورت خلاصه بخوانید و بعد خودتان آن را حل کنید.
فراموش نکنید حتما باید به جواب آخر برسید.  بعضی از دانش‌آموزان صورت سوال را می‌خوانند و می‌گویند فهمیدیم. ولی سر جلسه نمی‌توانند به جواب آخر برسند و دچار مشکل می‌شوند.
اگر بتوانید بعضی سوالات را به چند روش حل کنید خیلی مفید است.

  • حل تمرین و ممارست برای نکات تستی ریاضی کنکور

استاد سامان سلامیان از اساتید برند استادسلام: نکته مهم این است که من از فعل خواندن برای ریاضی استفاده نمی‌کنم؛ زیرا این درس روش مطالعه ندارد. ریاضی یک درس مهارتی است مثل بازی کردن مثل بسکتبال مثل فوتبال یا دوچرخه سواری. با تمرین و ممارست باید در آن به نتیجه رسید. برای دستیابی به بالاترین درصد کنکور به معلم‌های خصوصی ریاضی دوازدهم تجربی سایت استاد سلام مراجعه نمایید.
اولین موضوع جهت یادگیری تکنیک های تست‌ زنی ریاضی کنکور تجربی یا تکنیک‌های سریع تست‌زنی ریاضی کنکور، آموختن و یادگیری است.‌ باید هر تیتر از مسائل ریاضی را از یک استاد حرفه ای از طریق ویدیو، جزوه، کتاب یا کلاس حضوری یاد بگیریم تا به موضوع تسلط کامل پیدا کنیم. حتی اگر چند مرتبه هم استفاده از این منبع درسی تکرار شود، هیچ اشکالی ندارد.
اگر در گذر از این مرحله مشکلی داشتید باید از دوستانتان که از شما قوی‌تر هستند یا از معلم خود درباره اشکالات بپرسید.
رفع اشکال در ریاضی قسمت مهم یادگیری را تشکیل می‌دهد. قسمت بعدی حل تمرین است و تمرین و تمرین و تا ابد تمرین. شما هم باید مثال‌های ساده یا سوالاتی که پاسخ تشریحی کامل برایشان دارید را مجدداً در چرک‌نویس حل کنید. و جواب آن را با جواب این کتاب یا منبع یا جزوه ی معلم مقایسه کنید. بنده در تمامی کلاس‌های خود اول تعدادی سوال آموزشی حل می‌کنم و در ادامه با یک شیب ملایم پله پله سوال‌ها را سخت تر می‌کنم. سوالاتی که حل می‌کنم سوال مادر است سپس از درون آنها بچه سوال یا بچه تست زاییده می‌شود. سایت استاد سلام با بهترین معلم‌ خصوصی ریاضی دوازدهم رشته ریاضی فیزیک در خدمت شماست.
پس جهت حل تکنیکی سوالات ریاضی کنکور، یادگیری سوالات مادر بسیار مهم است و شما می‌توانید جهت یادگیری بهتر برای شاگرد خیالی خود درس را توضیح بدهید تا برای شما بهتر جا بیفتد.
ریاضی کنکور
در ریاضی به رسم منحنی دستتان را عادت بدهید. از اپلیکیشن‌های رسم منحنی مثل جئوجبرا و ... استفاده کنید. درس دادن به شاگردانی که از خودتان ضعیف‌تر هستند هم کمک زیادی به یادگیری شما می‌کند.
اگر می‌خواهید به درصد 20 یا 30 در ریاضی برسید. باید پایه‌ی خود را قوی کنید. این کار نیازمند زیر‌سازی پایه حتی از مطالب دوره ابتدایی خصوصا ریاضی ششم و دوره اول متوسطه است.
مباحثی مانند درصد گیری، توان، ریشه، اتحاد، تجزیه، رادیکال، معادله خط و پیدا کردن شیب و.. بسیار زیربنایی و مهم هستند‌.


  • مطالعه مفهومی و عدم حفظ کردن برای حل تکنیکی سوالات ریاضی کنکور

استاد حسین بهمن آبادی از اساتید استادسلام : برای یادگیری روش‌های تست‌زنی ریاضی کنکور سعی کنید هیچ رابطه ای رو حفظ نکنید. به جای حفظ کردن، با حل تعداد زیاد مثال برای خودتان منطق پشت قضیه رو ملکه ذهن کنید.
حفظ روابط و فرمول‌های زیاد هیچ فایده ای ندارد و استرس زا است. کم نیستند داوطلبانی که لحظه شروع کنکور همه چیز رو فراموش کردند. یا دچار وسواس و شک بین فرمت درست فرمول‌ها یا نحوه بکارگیری آنها شدن! معلم‌های خصوصی دوازدهم انسانی سایت استاد سلام از بالاترین مهارت در این درس برخوردار هستند.
کنکور یعنی دقیق بزنید وسط خال نه خیلی بیش از حد بدانید و نه خیلی کم! یک بالانس بین دانش و امکان استفاده از آن!



استاد سامان سلامیان از اساتید برند استادسلام: جهت آشنایی بیش تر با تکنیک های تست‌ زنی ریاضی کنکور یادتان باشد اگر که می‌خواهید ریاضی را مثل درس عمومی حفظ کنید سخت در اشتباهید؛ زیرا وقتتان دو بار تلف می‌شود یکبار همان موقعی که دارید آن مطلب را حفظ می‌کنید. و بار دیگر سر جلسه امتحان که احتمالا همه چیز یادتان می‌رود. سعی کنید روی کاغذ مسئله را حل کنید. سپس آن را برای شاگرد خیالی خود توضیح دهید. اگر یک مساله را از صفر تا صد خودتان حل کرده باشید مدل‌ها و تیپ‌های دیگر اون رو هم می‌توانید حل کنید.
ممکن است بگویید خیلی زمان‌بر است. و نیم ساعت برای حل هر سوال در ابتدا زمان می‌برد . جواب من این است ببینید اگر شما یادتان باشد در کلاس اول دبستان برای اینکه الفبا را یاد بگیرید و بنویسید زمان زیادی طول می‌کشید. و هفته‌ها روی یک حرف کلاس اول زمان می‌گذاشتید حالا چگونه انتظار دارید که خیلی سریع به نتیجه برسید.
بنابراین این درس حوصله می‌خواهد و برای این موضوع باید وقت بگذارید.

روش تست زنی

استاد علی حسینی از اساتید استادسلام
: یکی از نکات تستی ریاضی کنکور این است که بدانید در جلسه کنکور حجم حفظیات در دروس دیگر خیلی بالاست. ممکن است کارکرد ما در ریاضیات هم پایین بیاید. ریاضی شبیه به دروس دیگر نیست و برای یادگیری آن باید بجای حفظ کردن به منطق حاکم بر درون آن پی ببریم.
اگر ما مساله‌ها را خوب بفهمیم بدون نگرانی از فراموشی به‌راحتی می‌توانیم بسیاری از سوالات را حل کنیم.
استاد مریم علی آبادی از اساتید استادسلام: یکی از روش‌های تست‌زنی ریاضی کنکور این است که سعی ‌کنیم فرمول‌های زیادی برای ریاضیات حفظ نکنیم. چون در حالت عادی سر جلسه‌ی کنکور سراسری فرمول‌های فیزیک، شیمی و دروس عمومی و حتی در ریاضی همان فرمول‌های خود کتاب درسی است.
تعداد این فرمول‌ها قابل توجه است. حال اگر بخواهیم اضافه بر آنها فرمول‌های دیگری هم یاد بگیریم، بسیار مشکل است. گاهی گفته می‌شود با این فرمول فلان تست رو سریع می‌توان جواب داد. قاعدتاً حفظ کردن این تعداد زیاد از فرمول و معادله سخت هست آن هم سر جلسه کنکور. و ما در آن شرایط استرس‌زا نمی‌توانیم از این همه فرمول استفاده کنیم. پس بهترین کار آن‌است که فقط از فرمول‌های ضروری و الزامی که در خود کتاب درسی نوشته شده استفاده کنیم. که آنها نیز چند فرمول دقیقا در قالب یک فرمول هستند. پس فقط فرمول‌های الزامی و واجب رو یاد بگیریم. و از یاد گرفتن فرمول‌های خیلی زیاد پرهیز کنیم.
استاد هانیه علی اکبری خوئی از اساتید استادسلام: برای حل تکنیکی سوالات ریاضی کنکور؛ باید مراحل پنجگانه زیر را طی کنیم.
اگر هر کدام از این مراحل را به‌‌نوعی جدی نگیریم یا برای آن به اندازه‌ی کافی وقت نگذاریم. حتما در نتیجه در آینده به مشکل می‌خورد. مراحل یاد شده عبارتند از ادراک، تثبیت، تسلط، جمع بندی و ارزیابی.
  1. مرحله ادراک یعنی مطالعه و یادگیری اولیه از طریق منابعی که در اختیار داریم. این منابع شامل جزوه‌ی معلم، کتاب درسی، فیلم آموزشی و... می‌شود.
  2. مرحله‌ی تثبیت، حل نمونه سوال امتحانی و تشریحی به اندازه کافی است. 
  3. مرحله تسلط، حل تست و سوالات طبقه بندی شده کنکور سال‌های گذشته است. که این مرحله از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است. توصیه می‌شود حتی اگر تست‌های کنکور رو بارها و بارها بزنید، خیلی مفیدتر از آن است که تست‌های تالیفی و ناشناخته رو تمرین کنید. مرحله تثبیت که مهم‌ترین مرحله از آموزش و یادگیری ریاضیات است. در این مرحله باید در هنگام حل تست، نشان دار کردن آنها را فراموش نکنید. یعنی در کنار تست‌هایی که اصلا بلد نیستید علامت بگذارید. تا در هنگام دوره اگر وقت اضافه داشتید به آنها بر‌گردید. همچنین در کنار سوالاتی که فکر می‌کنید بلد هستید؛ اما نیاز به کمی کلنجار رفتن دارند و شاید وقت گیر باشند علامت مخصوص دیگری بگذارید. که در وقت اضافه اول به سراغ آنها بروید. این به آن معناست که اول از همه باید سوالات آسان و آنهایی را که خودتان بهتر بلد هستید را حل کنید. روزی که کارنامه کنکور را منتشر می‌کنند بخاطر حل سوالات سخت و وقت‌گیر به شما آفرین نمی‌گویند. زیرا شما زمان زیادی را از دست داده‌اید که می‌توانسته صرف حل تعداد دیگری سوار شود. و درصد و رتبه‌ شما را بهبود ببخشد. یادتان باشد این علامت گذاری کنار سوالات را باید در جلسه کنکور هم انجام دهید. تا از طریق آن زمان خود را مدیریت کنید. در طول دوران تمام مراحل 5 گانه خلاصه‌ برداری و یادداشت‌ برداری از نکات و تست‌های مهم هم نباید فراموش شود. در طول دوران مطالعه خلاصه‌ برداری و یادداشت‌ برداری از نکات و تست‌های مهم هم نباید فراموش شود.
  4. مرحله جمع بندی، مربوط به بعد از عید نوروز می‌‌باشد. و شامل حل تست‌های جمع بندی کنکور است. و نکته‌‌ی آن این‌ است که شما باید درست مثل جلسه کنکور تمام مباحث ریاضی مثل هندسه، مثلثات، جبر، آمار و…‌را در کنار هم ببینید. و این سوالات را در زمان استاندارد پیشنهاد شده حل نمایید. 
  5. مرحله ارزیابی هم همان آزمون‌های آزمایشی قلم چی، سنجش، گزینه 2 و … است. که به انتخاب خود شرکت می‌کنید. در این مورد هم پیشنهاد می‌شود که ترکیبی عمل نکنید و فقط در یک نوع آزمون شرکت کنید.


  • انتخاب منابع صحیح روش های تست زنی ریاضی کنکور

استاد حسین بهمن آبادی از اساتید استادسلام : بنده هم به عنوان داوطلبی که نتیجه خوب گرفته است و هم به عنوان استادی که شاگردانش نتیجه‌ی خوبی گرفته‌انند، با الگو‌یابی گسترده فهمیده‌ام که برای حل تکنیکی سوالات ریاضی کنکور بهترین منبع برای کنکور سراسری، سوالات کنکورهای سال‌های قبل هستند. جهت دسترسی به بهترین معلم‌های خصوصی ریاضی دهم به سایت استاد سلام مراجعه نمایید.
این یعنی نباید تمام تمرکز ما روی یک منبع تستی باشد و عهد کنیم که حتما سوالات آن را جواب دهیم. واقعیت ماجرا این است که برای گرفتن عالی‌ترین نتیجه در آزمون‌هایی که مانند کنکور تستی است؛ نباید فکر کنیم که حل سوالات پیچیده الزاماً منجر به نتیجه خوب خواهد شد.
به عبارت بهتر موضوع صرفاً غلبه بر پیچیدگی سوالات نیست! یعنی عواملی مثل وقت محدود، ایده‌های ابتکاری مخصوص به سبک آزمون و چیزهایی از این دست بیش از هر عاملی کمک کننده هستند.
برای شفاف شدن موضوع به این آمار دقت کنید که سالانه دانش‌آموزان قوی زیادی هستند که در کنکور موفق نمی‌شوند. آنها علی‌رغم توانایی حل سوالات در زمان آزمون قادر به پاسخگویی آن سبک سوالات نیستند و رتبه خوبی نمی‌گیرند! ریاضی یازدهم انسانی را با سایت استاد سلام به خوبی فرا‌گیرید.
دقت کنید که درست است هر ساله بخشی از سوالات ممکن است جدید باشند. ولی بررسی آماری نشان داده که همیشه بخش زیادی از سوالات را همان ایده‌های قبلی پوشش می‌دهند. این هم در پاسخ به سوال ذهنی دوستانی که "با سوالات جدید احتمالی که در کنکورهای قبلی نیامده چه کنیم؟" بهترین مدرسین ریاضی یازدهم تجربی در سایت استاد سلام در خدمت شما هستند.


کسب رتبه عالی در آزمونهای مختلف بیشتر از ساعت مطالعه به استراتژی بر می‌گردد! اینکه بدانید چه چیز را کی، کجا و در چه سطح بخوانید!
حالا جایگاه کتب کمک درسی و تست کجاست؟ کتاب‌های کمک درسی و تست در زمینه‌ی حل تمرین در بازار فراوان است. اما تست‌ها باید از سوالات پر‌تکرار کنکور ( 80 درصد ) و دیدن ایده‌های احتمالی آینده کنکور یعنی تالیفی ( 20 درصد) صورت‌ پذیرد.
دقت کنید که سوالات کنکور 6،7 سال اخیر برای شما خوب است. ولی متاسفانه محدود هستند و این اشکال با تست‌های هم سبک کنکور رفع می‌شود. برای کسب بالاترین نمره در درس ریاضی یازدهم رشته ریاضی فیزیک به معلم‌ خصوصی‌های سایت استادسلام مراجعه نمایید.
استاد علی حسینی از اساتید استادسلام: پاسخ من این است که برای یادگیری تکنیک های تست‌ زنی ریاضی کنکور تجربی و یا تکنیک‌های تست‌زنی ریاضی انسانی کنکور ما با بررسی کنکورهای گذشته (حداقل ده سال گذشته) می‌توانیم به این تشخیص برسیم که سوال‌های کنکور تقریبا از چه سرفصل‌هایی می‌آید و یا چند سوال یا چند نوع سوال از هر سر‌فصل می‌آید. جلسه کنکور زمان مواجهه با سوال‌های جدید نیست. باید به این مرحله برسیم که سوال‌های کنکور اینقدر برایمان آشنا باشد که بتوانیم در سریع‌ترین زمان آنها را حل کنیم.
به گمان بنده با تحلیل و بررسی و تست زدن‌های متعدد کنکورهای گذشته این امر امکان پذیر است. با بررسی هر فصل و آشنایی با تنوع سوال‌هایی که در سال‌های پیشین آمده است به راحتی می‌توان درصد قابل توجهی را در ریاضیات کنکور بدست آورد.

  • کتاب‌های پیشنهادی نکات تستی ریاضی کنکور

استاد حسین بهمن آبادی از اساتید استادسلام : کتب گاج و مهروماه عملکرد منطقی دارند. بین آزمون‌ها نیز آزمون‌های جامع سنجش هر سال جزء عالی‌ترین‌ها به شمار می‌آیند.
استاد سامان سلامیان از اساتید برند استادسلام: بنده در کتاب خود یعنی کتاب هزار تست نشر دریافت، پیج اینستاگرام، سایت خودم و در ویدیو‌های آموزشی ام نمونه سوال و نمونه تدریس‌های زیادی گذاشته ام . کتاب جامع خیلی سبز و نشر الگو هم که هر کدام به تنهایی خودش مثل یک کلاس درس به مهارت شما اضافه می‌کند.
استاد هانیه علی اکبری خوئی: در کنار تمام کتاب‌های خوب موجود در بازار کتاب‌هایی را توصیه می‌کنم که 70 درصد سوالات آن‌ها از تست‌های کنکورهای گذشته است و نه تالیفی مثل کتاب‌های آبی قلم چی...

  • استراتژی‌های مهم سر جلسه کنکور

استاد مریم علی آبادی از اساتید استادسلام: در امتداد توجه به تکنیک‌های سریع تست‌زنی ریاضی کنکور باید در سر جلسه کنکور وقتی صورت سوال را می‌خوانیم، جمله به جمله را بفهمیم. اشتباهی که گاهی دانش‌آموزان در خواندن صورت سوال می‌کنند این است که آنها صورت سوال رو مثل یک پاراگراف داستانی از اول تا آخر بلافاصله می‌خوانند. در صورتی که سوالات فیزیک، شیمی و ریاضی روش خاص خودشان را دارند. شما باید هر جمله را درک کنید. به عنوان مثال (پارامترهای آ و ب اعداد اول متفاوت و فردی هستند). پس باید حواستان باشد که زیر کلمات اعداد اول و فرد متفاوت خط بکشیم و بعد سراغ جمله دوم برویم.
یا مثلا در مسائل بهینه‌سازی سعی کنید یک شکل در گوشه‌ی کاغذ برای خود بکشید. اطلاعاتی که می‌نویسد یا شکل‌هایی که می‌کشید تمیز و مرتب باشد که بتوانید به خوبی از آن استفاده کنید و بیشتر گیج نشوید.
در مسیر یادگیری نکات تستی ریاضی کنکور می‌دانیم که کنکور ریاضی شامل 50 تست ریاضی در زمان ۸۰ دقیقه است. و کنکور تجربی شامل 30 تست ریاضی در ۵۰ دقیقه می‌باشد. با توجه به آنکه در اصطلاح نمرات تست‌هایی که در کنکور می‌زنیم تحت نمودار زنگوله ای شکل نرمال آمار استاندارد سازی می‌شود.
می‌توان گفت که اگر شما در کنکور ریاضی به جای ۵۰ تاتست ۲۵ تا تست رو در 80 دقیقه بزنید. و یا در کنکور تجربی بجای 30 تست ۱۵ تا تست رو در 50 دقیقه بزنید. زمانی‌که برای هر تست دارید بیشتر از 3 دقیقه است. در 3 دقیقه هم می‌شود صورت تست را خواند هم می‌شود فهمید و هم می‌شود حل کرد.
البته باز هم از بین این ۱۵ تا اول به‌ سراغ آنهایی می‌رویم که قبلا دیده‌ایم. و مشابه آنها را حل کرده ایم. یا به قول معروف قیافه و صورت سوال ساده تر به‌نظر می‌رسد.
در حین تفکیک سوال‌ها و انتخاب باید به نکاتی توجه نمایید. مثلا کنار سوال‌هایی که بنظر خیلی وقت‌گیر هستند، یک علامت می‌گذاریم. یا دورشون دایره می‌کشیم. و اگر وقت اضافه داشتیم مجددا به سراغ سوالات علامت دار می‌رویم.
نکته بعدی آن‌ است که نمونه سوالات آمار را اصلاً دست کم نگیرید. معمولاً چند نمونه تست آمار و احتمالات هست که می‌توانید حلش کنید. ولی اگر با تستی مواجه شدید که بین چند گزینه شک داشتید؛ بهتر آن است که از این تست به طور کامل گذر کنید. چون اگر که اشتباه جواب بدهید نمره منفی دارد.
استاد هانیه علی اکبری خوئی از اساتید استادسلام: در هنگام حل تست در سر جلسه کنکور، نشان دار کردن آنها را فراموش نکنید. یعنی در کنار تست‌هایی که اصلا بلد نیستید علامت بگذارید. تا در هنگام دوره اگر وقت اضافه داشتید به آنها برگردید. همچنین در کنار سوالاتی که فکر می‌کنید بلد هستید؛ اما نیاز به کمی کلنجار رفتن دارند و شاید وقت گیر باشند علامت مخصوص دیگری بگذارید. که در وقت اضافه اول به سراغ آنها بروید.
این به آن معناست که اول از همه باید سوالات آسان و آنهایی را که خودتان بهتر بلد هستید را حل کنید. روزی که کارنامه کنکور را منتشر می‌کنند بخاطر حل سوالات سخت و وقت‌گیر به شما آفرین نمی‌گویند. زیرا شما زمان زیادی را از دست داده اید که می‌توانسته صرف حل تعداد دیگری سوار شود و درصد و رتبه‌ شما را بهبود ببخشد. یادتان باشد این علامت گذاری کنار سوالات را باید در جلسه کنکور هم انجام دهید. تا از طریق آن زمان خود را مدیریت کنید.

جمع بندی

نکته‌ای که در صحبت‌های همه اساتید محترم به آن اشاره شده است؛ تمرین و تمرین و باز هم تمرین تست‌ها و سوالات کنکورهای گذشته است. این سوالات به صورت طبقه بندی شده به همراه پاسخ تشریحی در کتاب‌های مختلفی در بازار موجود است. و به راحتی قابل دسترس می‌باشد. شما وقت آزمون و خطا ندارید پس وقت گران‌بهای خود را صرف منابع آشنای کنکور کنید.

🎖 اگر دوست دارید یک فیلم آموزشی ریاضی کنکور با انیمیشن و مدرس خوب رو هم تجربه کنید و بخرید پیشنهاد ما این هست که این لینک را خوب ببینید:
🟠 فروش-فیلم-آموزشی-ریاضی-کنکور-با-انیمیشن-و-مدرس-خوب/https://ostadsalam.ir/news
این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.