تاریخ انتشار:

برنامه ریزی برای کنکور 96 از همین امروز

برنامه ریزی برای کنکور 96 از همین امروز

هدف گذاری و برنامه ریزی

هدف گذاری از جمله اولین قدم ها و برنامه ریزی برای تکمیل آن و در کنار آن است.

می خواهیم بدانیم که چرا اصولا هدف گذاری و برنامه ریزی باید صورت بگیرد!؟تاثیر این دو در راهی که می خواهیم طی کنیم چقدر است!؟

اگر بخواهیم ضرورت هدف را در دو جمله خلاصه کنیم:

1)هدف داشتن جزیی از از طبیعت ماست .

2)انتخاب یک هدف، به مراتب مهم تر از ماهیت آن هدف است.

هدف گذاری دقیقا همان چیزیست که ما را همیشه در حرکت نگه می دارد، وقتی تحرک خود را از دست می دهیم، یا وقتی جهت خود را گم می کنیم انگار که کل مسیر را گم کرده ایم.ولی هنگامی که به هدفمان و آینده ی روشن نگاهی می انداریم انگیزه خود را دوباره به دست می آوریم.

تا به حال به این نکته توجه داشته اید وقتی گرماگرم کاری هستیم بسیار خوشحال تریم تا در پایان آن!؟ در راه رسیدن به هدف تجربه های مفیدی را به دست می آوریم، اراده قوی تری پیدا می کنیم.

و اهمیت برنامه ریزی برای همه ی ما روشن است، می دانیم برای رسیدن به هدف مطلوب برنامه ریزی درست و پیش رفتن مطابق آن ضروری است.

پس اگر تا به حال هدف خود را مشخص نکرده اید و برنامه مرتب ندارید، حالا دیگر به آن نیازمندید.

شاید بعد از قبولی در دانشگاه و در طول تحصیل خود در همان دانشگاه فرصت های کاری بسیار خوبی برایتان به وجود آید.

شاید شما در یک درس قوی هستید و بتوانید تدریس خصوصی را شروع کنید، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل و انتگرال یا تدریس خصوصی زبان.استعداد خود را در تدریس خصوصی پیدا می کنید وخودتان جزو یکی از بهترین استادها می شوید، این دقیقا همان راه رسیدن به هدف و مزایای آن است.

انتخاب راه درست

مشاوره برای برنامه ریزی و انتخاب رشته ؟کلاس هاس کنکور؟جزوه های مختلف؟آزمون های آزمایشی؟

درست است ما هم جای کنکوری ها بودیم کمی گیج می شدیم و پیدا کردن مسیری درستی که باید طی کنیم را خود یک کنکور میدیدم، اما همیشه می گویند کار را باید به کاردان سپرد، بگزاریم کسانی که در این راه تجربه های فراوانی دارند به ما کمک کنند و در طول مسیر هواره کنار ما باشند و کمی از سختی های آن را برایمان کم کنند.

پس شما شروع به حرکت کنید و استاد سلام را همواره در کنار خود ببینید.

ما با برگذاری کلاس کنکور در همه ی رشته ها، برگزاری کلاس های زبان و دوره های آموزشی و حتی تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل و انتگرال، تدریس خصوصی فتوشاپ، تدریس خصوصی آیلتس، تدریس خصوصی تافل اینجا و در کنار شما هستیم.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.