تاریخ انتشار:

اصول مهم استاد سلام برای داشتن شاگرد بیشتر

اصول مهم استاد سلام برای داشتن شاگرد بیشتر
ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با ثبت نام به عنوان مدرس از سمت استاد سلام تعدادی شاگرد دریافت کرده باشید اما از دیگر همکارانتان شنیده باشید که تعداد بیشتری تماس از سمت خانواده ها دریافت می کنند و در نهایت شاگرد بیشتری می گیرند. اگر برای شما هم این مساله سوال است و می خواهید بدانید که چطور می توانید تعداد شاگرد بیشتری دریافت کنید در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا چند نکته مهم را یادآوری کنیم. 

ایجاد اعتماد در شاگرد
1- نام و نام خانوادگی صحیح و کامل
در بخش پروفایل اطلاعات خود را وارد نمایید. فراموش نکنید نام شما در اینترنت در جواب تدریس خصوصی و معلم خصوصی پیدا میشود و باید در نگاه اول برای آموزش اعتماد را جلب کنید. اگر فقط نام خانوادگی را وارد کرده اید پیشنهاد ما این است که اصلاح کنید و نام را هم وارد نمایید.

2- عکس پرسنلی
قرار دادن عکس پرسنلی به دانش پژوه اجازه بدهید با دیدن عکس شما، شما را به عنوان استاد خود تصور کند. بگذارید با عکس شما ابتدا ارتباط برقرار کند تا وقتی تماس می گیرد بداند با چه کسی در آن سوی خط صحبت می کند.نوع صحبت و خوش برخورد بودن را نیز در نظر داشته باشید، بچه ها معلم خصوصی خوش اخلاق دوست دارند.

3- صداقت 
صداقت در بیان سابقه در سایت استاد سلام ما از ابتدا صادقانه و با خلوص نیت راه درست را برای افزایش مفید بیننده پیمودیم و راه را هم به همین شکل ادامه می دهیم مردم برای یافتن مدرس خصوصی شاید به دنبال نزدیکترین گزینه از لحاظ مسیر باشند شاید بدنبال معلم خصوصی خانم یا معلم خصوصی آقا باشند پس صادقانه سابقه خود را توضیح دهید.

4-تدریس یک یا دو موضوع درسی
استاد گرامی من می دانم حتما اغلب شما افراد بسیار باهوش و با اطلاعات بالایی هستید اما شما برای تدریس خصوصی یا انجام هر کاری خوبست در یک الی دو زمینه همه انرژی خود را متمرکز کنید شما باید یک الی دو رشته را تدریس کنید و برای آن رشته و یادگیری بیشتر آن همچنان وقت صرف کنید و رشد کنید، این یک توصیه خودمانی هستش که از قدیم در ضرب المثل های ما هست و در ذهن همه ما جا افتاده است که همه کاره و هیچ کاره در زبانهای دیگر هم همین ضرب المثل به شکلی دیگر وجود دارد.آیا شما کم دیده اید آدمهایی که تبحر در زمینه های زیادی دارند ولی برای خودشان موفق نیستند؟ چون تمرکز در یک راه نداشته اند.پس اگر در گزینه رشته تدریس خود در پروفایلتان اینطور نوشته اید: تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، آموزش تضمینی شنا، تدریس خصوصی زبان و آموزش پرواز با پاراگلایدر حتما همین حالا به ویرایش پروفایل خود بروید و خوب فکر کنید و تنها یک یا دورشته مهارت خود را که واقعا در آن استاد هستید بنویسید. ما هم اینطور خیلی خوشحال می شویم که هر فرد برای خودش در یک یا دو رشته بسیار موفق و از نفرات برتر باشد.

5- منطقه و هزینه تدریس را حتما وارد نمایید.
مثلا شما اگر معلم ریاضی هستید حتما شاگرد خوبست بداند قیمت تدریس خصوصی ریاضی، آنلاین و حضوری برای شما چه میزان پرداخت کند و این مبلغ را همیشه به روز نگاه دارید.

6- جزوه و فیلم آموزشی 
دقت کنید در نگاه اول مشخص شاگرد با توجه به 4 آیکون رنگی زیر اسم اساتید میتواند سریعتر اساتیدی که جزوه و فیلم آموزشی دارند را پیدا کند. پس برای اینکه بتوانید بازدید بیشتری برای پروفایل خود بگیرید و شگردان بیشتری داشته باشید لازم است در سایت فعال باشید، جزوه و فیلم معرفی و نمونه فیلم تدریس قرار دهید و نظرات شاگردان خود را پاسخ دهید.

7- اساتید آنلاین
اساتید آنلاین شانس بالاتری در جدب شاگرد دارند. با اجاره کلاس آنلاین می توانید به هر شهری و هر شاگردی که به شما دور است تدریس خصوصی آنلاین کنید، آنلاین هم تدریس کنید، برای این کار کلمه آنلاین را در توضیحات رشته و یا سابقه تدریس پروفایل خود بیاورید، می توانید از خانه خود به شاگردانتان در منزل خودشان تدریس کنید، حتما بخش اجاره کلاس مجازی را بخوانید و ببینید که بسیار مقرون به صرفه و با امکانات کامل است.

موارد لازم برای بالاتر دیده شدن بین هم پکیجی ها
اگر ستاره دارید و میخواهید بالاتر از بقیه اساتید هم ستاره رشته خودتان قرار بگیرید، هر روز و یا یک روز در میان باید یکی از کارهای زیر را انجام دهید و پروفایل خود را به روزرسانی کنید:
  • ویرایش سابقه تدریس
  • پاسخ به نظرات کاربران یا شاگردانتان
  • آدرس صفحه پروفایل خود را برای شاگردان قدیم و جدید خود ارسال کنید و ازیشان بخواهید برایتان نظر خود را بنویسند
  • بنا بر فصول مختلف آموزشی رشته دروس خود را به روز کنید، مثلا اگر ریاضی تدریس می کنید، زمان امتحانات دبیرستان ریاضی دبیرستان را اضافه کنید و برای امتحانات متوسطه ریاضی هفتم و هشتم را درج کنید و ...
  • یک فیلم کوتاه از خود در پروفایل داشته باشید
توجه: اساتید 7ستاره با هریک از این به روز رسانی ها در صفحه اول سایت نمایش داده می شوند

پ.ن 1 : هزینه تدریس خصوصی
یکی از سوالات اصلی که اساتید و متقابلا شاگردان از ما می پرسند هزینه تدریس خصوصی است. ما از اساتید خواهش می کنیم هزینه ساعتی تدریس خودشون را وارد کنند تا در صفحه هزینه تدریس خصوصی، هزینه تمام اساتید مشخص باشد. و هزینه را با توجه به سابقه تدریس، میزان تسط به مباحث و غیره قرار دهند.

پ.ن 2 : مکان تدریس خصوصی
از قدیم بوده که کلاس یا در آموزشگاه با در منزل استاد و یا منزل شاگرد برگزار می شود که کاملا توافقی هم است. اما ما در استاد سلام کلاس در خیلی مناطق شهر برای اجاره داریم و از همه مهم تر و راحت تر کلاس آنلاین است. که در کلاس آنلاین تمام امکانات برای تدریس وجود داره. توضیحات بیش تر کلاس آنلاین در صفحه زیر:
این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.