تاریخ انتشار:

استاد سلام نماد اعتماد الکترونیکی را عاقبت دریافت کرد

استاد سلام نماد اعتماد الکترونیکی را عاقبت دریافت کرد

شاید باورتون نشه اما استاد سلام نماد اعتماد الکترونیکی را عاقبت دریافت کرد

خب در ابتدا ببینیم نماد اعتبار الکترونیکی که از آن صحبت میکنیم چیست و چرا برای ما بسیار مهم است

نماد اعتبار الکترونیکی نشانه ای است که از طرف توسعه تجارت الکترونیکی به فروشگاه های اینترنتی و در کل به کسب و کار های اینترنتی مجاز داده می شود،

این نماد پس از بررسی درگاه (وب‌سایت) و احراز هویت و صلاحیت مالک (حقیقی یا حقوقی) آن صادر می شود.

هدف این نماد صلاحیت دادن به صاحب آن کسب و کار و خود کسب و کار است. به زبان خودمانی تر به مردم بگوید خیالتان راحت باشد زیرا ما این سایت را بررسی کردیم و این کسب و کار از هر نظر قابل اطمینان بوده.

اگر چه در مسیر گرفتن نماد برای تمام وب سایت ها موانعی وجود داشت،  زیرا روند گرفتن نماد هنوز با ساختار سایتهای جدید هماهنگ نیست! همه جا گفته می شود که خودتان کسب و کار راه بیاندازید و از طرف دولت هم قوانین در حال اصلاح است اما متاسفانه از سمت ادارات دولتی ما هیچ عجله ای در کار نبود.

 


 

 باور ما این است که ما از خود بازدید کنندگانمان نماد اعتبار الکترونیکی گرفته ایم

نماد اعتبار حقیقی داشتن استادهای ایران است، 12 هزار استاد از جای جای میهن عزیزمان، همین که استاد های عزیزمان از شمال تا جنوب همراه ما هستند و به ما اعتماد می کنند یعنی قشر فرهیخته جامعه ما، همه استاد ها در هر زمینه درسی مانند تدریس خصوصی ریاضی،   تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتس،  تدریس خصوصی اتوکد ، تدریس خصوصی تری دی مکس و ... به ما اعتماد داشته اند و حال خدا را شکر اعتبار و مجوز رسمی را هم دریافت کردیم.

 

جالب است بدانید سایت ما در حال ایجاد تغیراتی جدید است که با صدور نماد همزمان شده

شما این تغیررات هیجان انگیز را در همین چند روز آینده خواهید دید و بیش تر از پیش منتظر شنیدن همه نظرات شما دوستان خوبمان در استاد سلام هستیم، در مقاله بعدی راجع به تغییرات مفصل صحبت می کنیم.

در ضمن بچه مدرسه ای ها ما که شما رو فراموش نمیکنیم، یادتان نره در این فصل امتحانات برای درسهایی که سنگین تر هستند مثل تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی و با تدریس خصوصی زبان ما در کنارتان هستیم و در درس ها کمکتان می کنیم.

 

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.