تاریخ انتشار:

استاد سلام در سالی که گذشت...

استاد سلام در سالی که گذشت...
سالی که گذشت با ظهور ویروس کرونا در زندگیمان انقلابی به پا شد طوری که متوجه نشدیم چطور روزها و شب ها گذشت. هر روز اخباری از گوشه کنار و شهرهای مختلف می شنیدیدم که وضعیت استان ها را به رنگ های مختلف اعلام می کردند. تردد میان شهرها کمتر شد و کم کم به زندگی در قرنطینه عادت کردیم تا جایی که حساب های بانکی دچار مختل شد. فشار اقتصادی باعث شد تا کمی از وحشت و ترس از این ویروس کاسته شود و مردم با ماسک به زندگی عادی برگردند. در این میان بودند کسانی که به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی خود و خانواده و اطرافیانشان را درگیر کردند و متاسفانه جان تعدادی از هموطنانمان به خطر افتاد. بسیاری از افراد جان باخته کادر بهداشت و درمان بودند که در راه سلامت جامعه جانشان را از دست دادند.
در میان چهره های برجسته در حوزه های مختلف نیز کم نبودند افرادی که بر اثر ابتالا به کرونا از میان ما رفتند. افرادی همچون:
سرکار خانوم فاطمه رهبر  و جناب آقای محمد علی رمضانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دکتر محمد زارع رئیس بیمارستان لبافی نژاد تهران و از چهره های برجسته سینما و ورزش آقای کیوان نیک نفس دروازه بان سابق تیم ملی و باشگاه پاس و کامبوزیا پرتوی نویسنده و کارگردان چنگیز جلیلوند دوبلور سینما و تلویزیون و دیگر افراد بسیاری که جایشان بسیار خالیست.
هنوز هم با گذشت بیشتر از یک سال از شناخته شدن این ویروس در سراسر دنیا همچنان این ویروس قربانی می گیرد. 

در استاد سلام نیز در کنار همهمه و شلوغی زندگی دلمان به بودنتان خوش بود و با همه سختی های این سال، بیشتر از پیش تلاش کردیم تا مثل همیشه برایتان بمانیم و به روز باشیم. در ادامه بخش های از فعالیت تیم استاد سلام در روزهای کرونایی و قرنطینه سال 1399 را با شما به اشتراک گذاشته ایم، همراهمان باشید.

- مدرسه آنلاین راه اندازی شد معلم ها خواسته و ناخواسته با این تغییرات همگام شدند. برای مدرسه آنلاین پشتیبان جداگانه گرفتیم تا اختلالی در کار معلم ها و آموزشگاه ها پیش نیاید. مدارس از شهرهای مختلف : تهران، آمل، بروجرد، همدان، قشم و ... به استاد سلام پیوستند و همچنان همکاری خوبی را با هم داریم. 

در کنار این تغییر بزرگ از اتفاقات جزئی تر هم نباید غافل شد:

- از ابتدای سال 99 تعداد اساتیدی که به مجموعه اضافه شدند 5565 نفر بود که در مجموع با 33,325 استاد به استقبال بهار 1400 رفتیم. از مجموع این اساتید میزبان تعداد 2673 استاد خانوم و 2248 استاد آقا بودند.

- بخش دوره ها به جذابیت صفحات سایت و پروفایل اساتید اضافه کرد و 5506 دوره در سال 99 در سایت ثبت شدند.پیش از این هم دوره ها روی سایت ثبت می شد اما بخش جذاب ماجرا اینجا بود که به دلیل کسادی بازار و نبود شاگرد برای آموزشگاه ها، حتی آموزشگاه های مراقبت و زیبایی نیز استادسلامی شدند. برای کاربرانی که به این دوره ها و این حرفه علاقه دارند توصیه می کنیم صفحه دوره های آنلاین زیبایی را ببینند و با برترین ها همراه شوند. این دوره ها شامل دوره های زیبایی از مقدماتی تا پیشرفته در بخش مختلف شامل شینیون، اکستنشن، عروس کار و ... می باشند. چقدر به پوستتان اهمیت می دهید؟! در مطلب لزوم پاکسازی پوست و مراقبت از آن آموزشگاه های فعال در این حوزه را نیز معرفی کردیم و در کنار این آشنایی اطلاعات بسیار خوبی در زمینه لزوم پاکسازی می توانید مطالعه کنید. لزوم پاکسازی و مراقبت از پوست

- از شاگردان خواستیم تا تجربه حضور در کلاس های آنلاین و حتی حضوری اساتید را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند تا عزیزان دانش آموز بتوانند برای انتخاب استاد مورد نظر به نظرات استناد کنند. حدود 7562 نظر ثبت جدید شد. هم اکنون می توانید برای انتخاب بین اساتید نظر کاربران دیگر را نیز مشاهده کنید و برای استاد مورد نظرتان دیدگاه خود را وارد کنید تا توسط تیم پشتیبانی نظر شما با نام خودتان ثبت شود.

- به دلیل تعطیلی مدارس تعداد درخواست ها روز به روز بیشتر می شد تا آنجا که فقط از بخش رزرو معلم خصوصی 20,000 استاد معرفی شد.

- درست است که بیشترین آمار معرفی مربط به شهر تهران بود اما این باعث نشد که از شهرهای دیگر مهمان نداشته باشیم. شاگردانی از سراسر کشور حتی از دورترین مناطق و روستاهای مرزی روی سایت درخواست معلم خصوصی دادند. 
سالی که گذشت
- از حضور اساتید برند در استاد سلام نیز نباید غافل شد. مفتخر هستیم که اعلام کنیم اساتید مطرح کشوری در سال 99 استادسلامی شدند و می توانید برای رزرو معلم خصوصی با این اساتید همین حالا اقدام کنید:

< a href="https://ostadsalam.ir/lessons?teachertype=1" target="_blank"> رزرو کلاس خصوصی و نیمه خصوصی با اساتید برند

- در بخش خرید پکیج نیز یک تغییر داشتیم. بالاترین پکیج مربوط به پکیج طلایی هفت ستاره است اما اگر جزو اساتیدی هستید که می خواهید برندسازی کنید و بیشتر مطرح شوید می توانید پکیج الماسی تهیه کنید که در بخش راهنمای همکاری استاد اطلاعات تکمیلی تر را می توانید مطالعه کنید. راهنمای همکاری استاد 

- اساتید کمی قدیمی تر می دانند که در سال های گذشته اگر می خواستید حتی با یک شاگرد کلاس آنلاین داشته باشید باید اعتبار کلاس آنلاین تهیه می کردید اما در سال 99 تصمیم بر آن شد تا برگزاری کلاس آنلاین با یک شاگرد برای تمامی اساتید رایگان باشد و تنها درصورتی که بیشتر از یک شاگرد داشته باشند اقدام به تهیه اعتبار آنلاین به صورت بسته کنند. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری برای تهیه بسته کلاس آنلاین کسب کنید.

- برگزاری جشن آموزگار استاد سلام به صورت آنلاین و تقدیر از اساتید و اعلام اساتید برگزیده که شامل ویژگی های زیر بودند:
• میزان محبوبیت آموزگار در میان دانش آموزان
• میزان به روز بودن و بهره گیری از فناوری های روز
• مسلط بودن آموزگار به مباحث اموزشی تخصص
• سابقه کاری آموزگار
• تحصیلات آموزگار
• میزان موفقیت دانش آموزان

در صفحه جشن آموزگار می توانید اساتید برگزیده استادسلام در سال 99 را که در قالب یک ویدئو آماده کرده ایم ببینید. جشن آموزگار

امیدواریم در سال جدید بتوانیم با اضافه کردن بخش های بیشتر و جذاب تر و آسان تر شدن ارتباط با استاد سلام بتوانید رضایت خاطر خانواده بزرگ استادسلام را جلب کنیم.

روز و ماه و سالتان نوروز باد
قلبتان مهر جهان افروز باد
این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.