تاریخ انتشار:

استاد سلام در خبرگزاری وبنا

استاد سلام در خبرگزاری وبنا

سایت وبنا امروز سایت استاد سلام را برای تدریس خصوصی و استادهای ایران و علاقه مندان معرفی کردند، ما برای بهتر شدن سایت همواره در تعامل با همکارانمان در بخشهای موفق it کشورمان هستیم و همه این خبرها از سمت این رسانه ها ما را هم بسیار خرسند می کند و هم تشویق برای ماست تا بیشتر تلاش کنیم و بازدهی سایت را برای سواران کشتی استاد سلام بیشتر کنیم.

صفحه خبر استاد سلام را در سایت وبنا مشاهده کنید.


باز هم خاطر نشان می شویم که در تابستان قصد ما اول شدن در تدریس خصوصی آیلتس است برای معلم خصوصی آیلتس های سایتمان و در حال حاضر در جایگاه دوم هستیم، به زودی برای آموزش گیتار و آموزش خصوصی گیتار در تابستان و تدریس گیتار هم برنامه های خوبی خواهیم داشت و مدرسهای ساز گیتار حتما همین حالا پیشرفت تدریس و بیشتر شدن شاگردهای خود را مشاهده می کنند.

در همین جا امیدواریم تیم ملی والیبال هم در بازی امروز مانند روزهای قبل موفق شود و بگوییم دو نفر هم برای آموزش والیبال در استاد سلام داریم.

ما را در اینستاگرام استاد سلام حمایت کنید. این حمایت: حمایت از خودشماست.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.