تاریخ انتشار:

معرفی آموزشهایی مختلف از مهارتهای پردرخواست استادسلام

معرفی آموزشهایی مختلف از مهارتهای پردرخواست استادسلام

تیم استاد سلام دوست دارد که در ایام تابستان نیز بچه ها از زمان خود به نحو احسن استفاده کنند و تمام زمان خود را صرفا جهت تفریح سپری نکنند، بلکه هم تفریح هم یه کوچولو آموزش داشته باشند تا تابستانی به یادماندمی در ذهنشان بماند.

این آموزشی که ما از آن حرف می زنیم از آن دسته آموزش ها که بچه ها می ترسند نیست،

پس نترسید و یک نگاهی به درس ها و استاد هایی که ما به شما پیشنهاد داده ایم بیندازید تا بدانید ما می خواهیم شما مهارت های را آموزش ببینید که برای کاریابی و آینده شغلی خود بچه ها مفید باشد، زیرا امروزه هر مهارتی از برنامه های مختلف مانند تدریس خصوصی فتوشاپ، تدریس خصوصی برنامه نویسی گرفته تا تدریس خصوصی زبان و تدریس خصوصی پیانو یک امتیاز حساب می شود و در کنار آن کار کردن با نرم افزار ها بسیار شیرین و متفاوت از فضایی درسی در کلاس های مدرسه و دانشگاه است و یا یادگیری هنر جدید که همیشه دوست داشته ایم که برای هر کسی در هر جایگاهی می تواند بسیار مفید باشد.

اگر هم که در شغلی مشغول هستید و یا جزو دانش آموزانی هستید که می خواهید رشته ای مرتبط را در آینده انتخاب کنید چه بهتر که با یادگیری مهارت های مرتبط خودت و رزومتان را قوی تر کنید پس وقت را بیهوده تلف نکنید.

به عنوان مثال اگر شما برنامه نویس بسیار خوبی هستید و از شغل خود هم راضی هستید، می توانید در کنار کار خود یک تدریس خصوصی فتوشاپ داشته باشید و روزی جایی که فکر نمیکنید از آن استفاده ای مفید کنید.

یا اگر زبان انگلیسی بسیار مهارت دارید و تا الان خیلی برایتان مفید بوده است پس حتما می دانید که مسلط بودن به هر زبانی در رزومه شما یک امتیاز مثبت به حساب می آید.بنابراین برای تدریس خصوصی آلمانی و تدریس خصوصی اسپانیایی وقت را تلف نکنید.

ما برای شما مهارت هایی به روز و کارآمد را انتخاب کردیم و تعدادی از استاد های خوبمان را بهتان پیشنهاد دادیم تا تدریس خصوصی داشته باشید و زمانی نگویید استاد سلام در تابستان به فکر دانش پژوهان خوبش نبوده.

در این گروه تمام استاد های که مهارت های گفته شده را تدریس می کنند معرفی کردیم، در گروه آینده که به فصل شروع مدارس هم نزدیک می شویم درس هایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی ششم، تدریس خصوصی ریاضی هفتم، تدریس خصوصی ریاضی هشتم، تدریس خصوصی ریاضی نهم، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل را در بر میگیرد.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.