تاریخ انتشار:

9 دلیل مجاب کننده برای شما که نمیدانید چرا باید انگلیسی بیاموزید

9 دلیل مجاب کننده برای شما که نمیدانید چرا باید انگلیسی بیاموزید

1.زبان انگلیسی رایج ترین زبان دنیاست.از هر 5 نفر 1 نفر انگلیسی صحبت میکند و یا حداقل این زبان را متوجه میشود.
2.زبان انگلیسی زبان علم است.زبان صنعت هوانوردی,کامپیوتر,دیپلماسی و سیاست,و زبان صنعت گردشگری است.دانستن این زبان شانس شما را در یافتن یک کار خوب در شرکت های چندملیتی و بین المللی ,چه در داخل و چه در خارج از کشور افزایش می دهد.
3.انگلیسی زبان رسمی 53 کشور است!این یعنی میتوانید با تعداد زیادی از اهالی فرهنگ های مختلف ارتباط برقرار کنید.
4.حدود 400 میلیون نفر از مردم دنیا زبان اولشان زبان انگلیسی است.
5.انگلیسی زبان صنعت رسانه و مدیاست.دیگر مجبور نیستید برای لذت بردن از کتاب,فیلم و سریال و یا آهنگ مورد علاقه تان به زیرنویس ها و ترجمه ها متکی باشید.میتوانید با فهمیدن مستقیم آن درک عمیق تری داشته باشید و لذت دو چندان ببرید.
6.زبان انگلیسی همچنین زبان اینترنت هم هست.تعداد بسیار زیادی از صفحات وب به انگلیسی نوشته شده اند.با دانستن این زبان می توانید علاوه بر انجام تحقیقات موثرتر در وب,در انجمن ها و بحث های آزاد گروهی با مردم ملل مختلف شرکت کنید.
7.زبان انگلیسی الفبای بسیار ساده ای دارد و در مقایسه با بسیاری از زبان ها,یادگیری آن ساده است.حتی به خاطر منابع جذاب مختلف از فیلم و آهنگ و کتاب گرفته تا اخبار روزمره,یادگیری آن جذاب هم هست.
8.زبان انگلیسی نه تنها مفید و کارامد است,بلکه رضایت بسیاری هم به شما میدهد.از یادگیری آن لذت خواهید برد و با هر قدم که بر میدارید و هر ساعتی که صرف آن می کنید,به عالی شدن نزدیک تر می شوید.
9.از آنجایی که بسیاری از مدارس در سراسر دنیا به زبان انگلیسی تدریس می کنند و این مدارس برنامه های درسی ویژه ای دارند,با دانستن انگلیسی میتوانید در یکی از این مدارس تحصیل کنید و به اهداف درسی و علمی تان نزدیک تر شوید.همینطور در مورد دانشگاه ها.برای داشتن شانس تحصیل در اکثر دانشگاه های معتبر دنیا,نیاز به دانش انگلیسی دارید.
پس معطل نکنید و دست به کار شوید. میتوانید از چند جلسه تدریس خصوصی زبان ،تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا تدریس خصوصی مکالمه ی زبان انگلیسی شروع کنید.یک معلم خصوصی زبان انگلیسی پیشرفت شما در این راه را سریعتر میسازد.اگرسطح زبان قابل قبولی دارید و برنامه برای گرفتن یک مدرک معتبر زبان، از اساتید تدریس خصوصی تافل و تدریس خصوصی آیلتس می توانید بهره ببرید.

استاد سلام علاوه بر تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک برای تدریس زبان انگلیسی هم پیشنهاد های بسییار کار سازی برای شما دوستان گلمون دارد.

استادسلام تمامیتش آموزش هست منم 5 سالی هست در این کشتی آموزشی در حرکتم و یادمیگیرم و نتیجه ها رو می نویسم از اراک هستم و به صورت دورکاری با استادسلام همراهم، همه ساعتهام با اتفاقات سایت، رنگی شده: خوشرنگ، کارم را دوست دارم، شخصیت های ارزشمند شما استادها و علاقه مندان مسیر یادگیری هم همیشه علاقه ام را به کارم بیشتر می کند
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.