کلاس و دوره آموزشی نیمه خصوصی تری دی مکس با آموزشگاه آموزشگاه فنی و حرفه ای پل دانش
ثبت نام در کلاس آنلاین نیمه خصوصی تری دی مکس با قیمت مناسب که آموزشگاه آموزشگاه فنی و حرفه ای پل دانش برگزار می کند.
برگزار کننده: آموزشگاه آموزشگاه فنی و حرفه ای پل دانش زمان ثبت نام: 1402/05/11 11:33 - 1402/06/31 12:33 زمان برگزاری: 1402/05/21 11:33 - 1402/07/27 12:33 روزهای برگزاری: شنبه،دوشنبه،سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 15 الی 20 جهت کلاس حضوری با شماره 02166951004 تماس حاصل فرمایید- توضیحات دوره
- سرفصل ها
- نظرات
مجتمع فنی پل دانش برگزار کننده دوره های آموزش نرم افزار 3d max می باشد
دوره آموزش نرم افزار 3d Max به طور کامل در یک دوره های آموزشی زیر نظر اساتید برجسته کشور به هنرجویان آموزش داده می شود و پس از پایان دوره، هنرجو به طور کامل به این نرم افزار تسلط پیدا می کند.
نرم افزار 3d max یک نرم افزار قدرتمند گرافیکی می باشد که از آن برای انجام پروژه های بزرگ استفاده می کنند و این روزها با یادگیری یک نرم افزار تخصصی می توان یک شغل بسیار خوب با درآمد مناسب را پیدا کرد. در حال حاضر می توان گفت در هر حرفه و شغلی حداقل یک نرم افزار تخصصی وجود دارد و نرم افزار 3d max یک نرم افزار گرافیکی می باشد که در زمینه های طراحی داخلی، انیمیشن، طراحی صنعتی، طراحی های سه بعدی، معماری و … کاربرد دارد.
با ظهور نرم افزارهای گرافیکی مانند نرم افزار 3d max، پیشرفت بزرگی در زمینه های طراحی های گرافیکی صورت گرفت و همچنین شغل های متنوع بسیاری ایجاد شد و علاقمندان برای یادگیری این حرفه اقدام کردند. نرم افزارهای گرافیکی از گذشته تاکنون نسخه های بسیاری را منتشر کرده اند که هر نسخه جدید آن دارای امکانات و ویژگی های جدیدی است که باعث پیشرفته تر شدن نرم افزار می شود.
- آشنایی با مفهوم روشنایی غیر مستقیم و روش های ایجاد آن در نرم افزار 3D Max
- بررسی نورپردازی و مسائل مربوط به آن در دنیای واقعی
- انجام نورپردازی طبیعی و مصنوعی در محیط نرم افزار 3D Max
- شناخت نورهای استاندارد و خواص آن ها
- شناخت نورهای فتو متریک و خواص آن ها
- شناخت exposure و استفاده از آن در خروجی
- Light tracer
- Grandiosity
- انیمیشن روی مسیر
- رندر انیمیشن
- ساخت انواع جلوه ویژه آتش و مه
- انواع ساخت انیمیشن های پارامتریک و تبدیلی
- بررسی track view
- بررسی زمان در بخش time configuration
- بررسی تئوری و ساخت و ایجاد انیمیشن و نحوه درک های مغزی (خطای دید)
- آشنایی با اشکال دو بعدی
- انجام روش های مختلف کپی اشیاء
- روش های اصلاح کننده های پارامتریک
- اشیاء اولیه استاندارد و توسعه یافته
- بررسی روش ها مدل سازی با اشکال دو بعدی
- بررسی دستورات مربوط به اشکال دو بعدی
- جابجایی، دوران، تغییر مقیاس اشیاء
- استفاده از editpoly و دستورات مربوط به بخش برای اصلاح کننده برای مدلسازی به روش های مختلف
- دستورات بخش compound odject
- بررسی تئوری دوربین در دنیای واقعی
- بررسی جلوه های عمیق میدان و وضوح و تارشدگی در اثر حرکت
- ساخت انواع دوربین به روش های مختلف
- آشنایی با تئوری بخش مواد.
- بررسی فاکتورهای مهم نوع استاندارد ماده.
- شناخت کتابخانه مواد
- بررسی نقشه ها
- بررسی انواع مختلف مواد در موتور رندر scanline