محمدرضا اسعدی مقدم معلم تدریس خصوصی

تدریس دروس ریاضی، حسابان1، هندسه، فیزیک کنکور، ریاضیات گسسته، فیزیک 2 دانشگاه، ریاضیات کنکور تجربی، ریاضی کنکور کارشناسی، هندسه دوازدهم، ریاضی کنکور در شهر شيراز

محمدرضا اسعدی مقدم محمدرضا اسعدی مقدم 813 بازدید
  • درباره استاد
  • نظرات
  • کتابهای مرتبط را ببینید و خریداری کنید
درباره استاد
محمدرضا اسعدی مقدم محمدرضا اسعدی مقدم
  • رشته های تدریس:

    ریاضی حسابان1 هندسه فیزیک کنکور ریاضیات گسسته فیزیک 2 دانشگاه ریاضیات کنکور تجربی ریاضی کنکور کارشناسی هندسه دوازدهم ریاضی کنکور

    • مدت عضویت
      مدت عضویت

      3 سال و6 ماه و16 روز

  • مقطع‌های آموزشی که استاد تدریس می‌کند:

    دبیرستان و پیش دانشگاهی , کارشناسی- لیسانس

  • محل تدریس:

    فارس - شيراز

  • کلاس خصوصی حضوری در مناطق: ناحیه چهار , ناحیه دو , ناحیه سه

  • سابقه تدریس:

    سلام، محمدرضا اسعدی مقدم هستم در رشته مهندسی مکانیک فارغ التحصیل شدم از دانشگاه های صنعتی شریف و تربیت مدرس (لیسانس و فوق لیسانس). علاقمند به کار تدریس خصوصی هستم مخصوصاً در دروس ریاضی و فیزیک دبیرستان و کنکور و از حدود سال 89-90 سابقه تدریس خصوصی دارم. دروس شیمی و عربی هم تدریس میکنم.

    جلسات آموزشی به مدت یک ساعت و نیم با احتساب 5 تا 10 دقیقه استراحت هست. معمولاً در هرجلسه تمرین به شاگرد داده میشود که ایشان موظف به انجام و ارائه آن در جلسه بعد هستند. این نکته را باید ذکر کرد که این از روی سختگیری نیست، بلکه ماهیت آموزش و مخصوصاً دروس ریاضی و فیزیک این را میطلبد و قویترین شاگردان فقط و فقط با تمرین به بهترین نتایج دست یافته اند. البته دروس شیمی و عربی هم تا حد زیادی همین طور است و درس عربی یادم هست که خود معلمان ما گاهی میگفتند کسانی که در ریاضی خوب هستند در درس عربی هم همینطورند. معمولاً در کنار کار تدریس در برنامه ریزی نیز به شاگردانم کمک میکنم و به آنها مشاوره میدهم. بنده کلمه تضمینی را به کار نمیبرم اما به شرط همراهی شاگرد و انجام منظم و به موقع تمرینها و کارکردن طبق نکاتی که گفته میشود قطعاً موفقیت ایشان را تضمین میکنم ان شاءالله.

    بنده در تدریسها سطح شاگرد رو لحاظ میکنم و اینطور نیست که یک سری مطالب ثابت گفته شود بدون درنظر گرفتن شرایط دیگر. مثلاً مخصوصاً در درس ریاضی گاهی مشخص میشود که شاگرد یک مبحثی را از پایه مشکل دارد، مثلاً در مباحث لگاریتم و تابع نمایی یا در مبحث مثلثات مشخص میشود که برای ایشان خود اصل مفهوم تابع به درستی درک نشده، خب در اینجا ما مقداری وقت رو برای درک درست اون مفهوم پایه قرار میدیم و خود همین گاهی ممکنه یک جلسه یا بیشتر رو بطلبد اما در نهایت خود شاگرد بهره و سود این کار رو خواهد برد. از طرف دیگر برای شاگردانی که جلوتر هستند بیشتر نکات و روشهای حل سریع تستها و مسأله ها گفته میشود، اما در همه حالات تدریس بنده کاملاً بر پایه درک درست مفاهیم به طور پایه ای و ریشه ای است. گاهی دیده میشود که شاگردی مسأله ای را در درس فیزیک یا ریاضی که به او داده شده حل میکند، اما با تغییر کوچکی در مسأله دیگر توانایی حل آن را ندارد که این به دلیل همین درک نشدن درست مفاهیم است. همانطور که اشاره شد در دروس ریاضی و فیزیک این امر اساسی و ضروری است که ان شاءالله با جلسات آموزشی حاضر و با همراهی شاگرد و اهتمام به تمرینها و نکاتی که به ایشان داده میشود بهترین نتیجه را خواهند گرفت.

نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
اساتید مرتبط
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.