علی خسروی معلم تدریس خصوصی

تدریس دروس زبان آلمانی، زبان آلمانی آمادگی سفارت در شهر تهران

علی خسروی علی خسروی 316 بازدید
  • درباره استاد
  • نظرات
  • کتابهای مرتبط را ببینید و خریداری کنید
درباره استاد
علی خسروی علی خسروی
  • رشته های تدریس:

    زبان آلمانی زبان آلمانی آمادگی سفارت

    • مدت عضویت
      مدت عضویت

      3 سال و5 ماه و23 روز

  • مقطع‌های آموزشی که استاد تدریس می‌کند:

    صفر تا 7 سال-کودکان , ابتدایی- دبستان , متوسطه، راهنمایی , دبیرستان و پیش دانشگاهی , کاردانی- فوق دیپلم , کارشناسی- لیسانس , کارشناسی ارشد- فوق لیسانس , دکتری و بالاتر , همه مقاطع سنی

  • محل تدریس:

    تهران - تهران

  • کلاس خصوصی حضوری در مناطق: آجودانیه , آرژانتین , آزادی

  • سابقه تدریس:

    سلام به دوست عزیزی که این متن رو مطالعه می‌کنند و در صدد یادگیری زبان آلمانی هستند.

    من مهندس مکانیک و کارشناس تجهیزات پزشکیهستم و یادگیری زبان آلمانی در ابتدا برای پیشرفت کاری من لازم بوده و هست و همینطوربرای سفر به کشورهای آلمانی زبان مثل اتریش، آلمان و سوییس امری ضروری محسوب می‌شود.من زبان آلمانی را نزد یکی از اساتید آلمانی زبان و نیتیو یاد گرفتم و در حال حاضرسطح B2 را بهاتمام رساندم.

    · من درواقعادعایی درباره سطح زبان، روش تدریس و یا دستاوردهای خودم ندارم و معتقدم تنهاکاری که می‌کنم تقسیم اطلاعاتم با سایرین هست که چرخه‌ای رو ایجاد می‌کند که هر دوطرفبه نسبت از آن بهره‌مند می‌شوند.

    · برایآموزش یادگیری زبان آلمانی با من باید کتاب DaFkompakt A1 - B1 و یک نرم افزار آموزشی را تهیه کنید و همینطورحداقل 2 جلسه 2 ساعته در هفته از طریق اسکایپ با هم در تماس باشیم و این جدای از زمان2 تا 3 ساعت در روز هست که انتظار دارم به انجام تکالیف و تمرین بپردازید. همینطورکه می‌بینید اگر نقش تلاش شما در به ثمر رسیدن هدفتان بزرگتر از حضور من نباشد به هیچعنوان کوچکتر هم نیست.

    · کتاب DaF kompakt A1 - B1 از 30 درس تشکیلشده که ما به طور میانگین و با توجه به تلاشو استعداد شما برای هر درس به 3 جلسه نیاز خواهیم داشت که علاوه بر آموزش شامل پرسشو پاسخ و حل تمرین خواهد بود و هر 15 جلسه ما یک ترم را تشکیل خواهد داد. بنابراینواضح است که اگر عجله دارید و وقت کمی هم دارید ولی میخواهید زبان آلمانی را یاد بگیریدباید از شخص دیگری کمک بگیرید چون این از نظر من ممکن نیست.

    · کتاب DaF kompakt A1 - B1 به صورت پکیج هستو همانطور که از اسمش پیداست زبان آموز را از ابتدا برای آزمون TestDaf آماده می‌کند. بنابراین من ترجیحمی‌دهم در خدمت دوستانی باشم که قصد دارند زبان آلمانی را از سطح پایه یاد بگیرند.

    با آرزوی موفقیت

نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
اساتید مرتبط
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.