تاریخ انتشار:

اجاره سالن همایشی در فضای باز و سالن کنفرانس و یا کلاس در فضای باز

اجاره سالن همایشی در فضای باز و سالن کنفرانس و یا کلاس در فضای باز
اجاره سالن همایشی در فضای باز و سالن کنفرانس و یا کلاس در فضای باز
اجاره کلاس در فضای باز ، اجاره سالن همایش فضای باز، در تابستان و گاهی روزهای آفتابی زمستان تجربه جالبی می تواند باشد.
یک روز یک آقایی با سایت تماس گرفتند و سپس به مدیریت وصل شدند که شما که سایت به این بزرگی دارید بیاین مدیر آموزشگاه ما هم بشوید و اینجا موسسه زبان است، آموزشگاه این آقا در انقلاب بود، در بین صحبت هایشان گفتند اصلن کلاس ها را اجاره بده، به هیچ عنوان فکر نمی کردیم، اصلن اجاره یک کلاس ممکن است درخواست افرادی باشد!
یک صفحه خیلی ساده برای اجاره کلاس در انقلاب آماده کردیم و کم کم تماسهایی برقرار شد، تماس ها به مرور زمان زیاد و زیاد تر شد و خود خانم مدیر پاسخ میدادند تا اینکه بر تعداد آموزشگاه ها هم افزوده شد و ایشان قادر به تلفن پاسخ دادن ها نبودند، حالا متوجه شده بودیم که معلم هایی چه از سایت خودمان و چه از مدارس و موسسات دیگر به گونه ای مستقل دارای شاگرد هستند مثلا از اینستاگرام و تلگرام و واتساپ و لینکدین شاگردان مشتاقی دارند که در صورت برگزاری کلاس، این دوره کامل پر میشود و ثبت نامی میگیرد، حالا در دوران کرونا کلاس های مجازی جایگزین این مورد شده است ولی باز سازمانها و موسساتی هستند که کلاس های حضوری را با رعایت پروتکل های کرونا برگزار می کنند و کلاس در فضای باز اجاره می کنند و یا کلاس های بزرگ با پنجره های بزرگ با آفتاب و با جابجایی مناسب هوا و تعداد نیمی و یا یک سوم ظرفیت سالن.

در همین روزها متوجه ظرفیت برخی موسساتی شدیم که در اجاره کلاس همراه ما هستند 

- اجاره سالن همایش در فضای باز در پارکی در نیاوران 
- اجاره حیاط با میز و صندلی بدون خظر ابتلا به کرونا حتی در نبود کرونا هم برای شاگردان جذاب است
- اجاره کلاس مسقف روی چمن حیاط آموزشگاه البته با صندلی های راحت و سایه بان 
- اجاره کلاس های بزرگ در پردیس که فضای آزاد و پارک دارد (تا دلتان بخواهد)

در دوران کرونا تعداد مشتریان اجاره کلاس کمتر شد، برخی موسسات که به صورت اجاره ای سالیانه کار میکردند متاسفانه موسسات خود را جمع کردند و کسب و کار را تعطیل نمودند، شاگردان کوچک بسیار کمتر به صورت حضوری تشکیل می شوند و همان مسیر درست کلاس آنلاین پیش میرود، ولی برای آموزش برخی مهارت ها باز نیاز به حضور در محل آموزش و رودررو بودن استاد و شاگرد است که ما در همین راستا کلاسهای بزرگ در نقاط مختلف را به شما معرفی می کنیم

برای مشاهده ادامه اجاره کلاس ها در این لینک همراه ما باشید. فیلم زیر نمونه اجاره فضاها را با شما به اشتراک گذاشته ایم. همراه ما باشید.

این سایت رو با هدف تسهیل روابط بین معلم و شاگرد درستش کردم ، نرم افزار خواندم و به خاطر پیشرفت خودم و سایت، mba هم خواندم ولی تجربه روابط دوستانه با استاد و شاگردهای سایت خیلی درس های بزرگتری بهم داد، همیشه در حال یادگیری ام با شما
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما
تماس از طریق تلگرام
استاد سلام
Ostad salam online school

می خوام از کارهای مهم استادسلام با خبر بشم

اگر «بله» را انتخاب می‌کنید بعد از آن دکمه Allow را هم بزنید.